کد مطلب: 28238

شخصیت| شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی تصویری جدید | بگو کدام کتاب و انتخاب میکنی تا بگم چقدر منزوی هستی

تو درون نگری یا برون نگر؟ اکنون با انجام این تست شخصیتی سریع و آسان، متوجه شوید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که کتابی را انتخاب کنید که به بهترین وجه شخصیت شما را منعکس کند – آیا شما اهل ماجراجویی هستید یا بیشتر اهل خانه؟ به این سوال پاسخ دهید و درک بهتری از کیستی خود پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی تصویری جدید | بگو کدام کتاب و انتخاب میکنی تا بگم چقدر منزوی هستی

درونگرا هستی یا برونگرا؟ شناخت تیپ شخصیتی شما می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی مانند ارتباطات، روابط، انتخاب شغل و موارد دیگر به شما کمک کند.

 

انجام تست شخصیت می تواند راهی عالی برای کشف درون گرا یا برون گرا بودن شما باشد و این تست خاص سرگرم کننده و تعاملی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کتاب انتخاب کنید، و ما به شما خواهیم گفت که چه نوع شخصیتی دارید

 

 

 

 

.

.

خودرو سواران کارت سوخت ها را بسوزانید | حذف کارت سوخت از شهریور ماه | قیمت بنزین سه نرخی شد!

خودرو سواران کارت سوخت ها را بسوزانید | حذف کارت سوخت از شهریور ماه | قیمت بنزین سه نرخی شد!

 

 

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

کتاب 1: خروجی

کسانی که کتاب اول را انتخاب می‌کنند اغلب برون‌گرا و اجتماعی هستند. آنها از به دست گرفتن ابتکار عمل و اولین کسانی که خود را معرفی می کنند یا سوالی می پرسند نمی ترسند.

آنها تمایل دارند در تعاملات خود کاملاً مطمئن باشند و از تعامل با دیگران لذت می برند. این می تواند در یک محیط حرفه ای، یا به سادگی زمانی که خود را به غریبه ها در یک محیط جدید معرفی می کنند.

 

کتاب 2: درونگرا

کسانی که کتاب دوم را انتخاب می کنند ممکن است درونگراتر باشند. آنها ترجیح می دهند قبل از درگیر شدن فعالانه با افراد، وقت خود را صرف مشاهده محیط اطراف خود و شناختن آنها کنند.

آن‌ها در گروه‌های کوچک‌تر راحت‌تر هستند و اغلب می‌توانند به تنهایی پیدا شوند و علایق و علایق خود را بررسی کنند. ویژگی کلیدی این انتخاب، توانایی فکر کردن قبل از صحبت است.

کتاب 3: اجتماعی

کسانی که کتاب سه را انتخاب می کنند، زندگی اجتماعی فعالی دارند. آنها اغلب زندگی مهمانی هستند و افراد دیگر را به گفتگوهای خود می کشانند.

آنها عاشق ملاقات با افراد جدید، گفتگوهای عمیق در مورد موضوعات معنی دار هستند و به طور کلی از بودن در کنار مردم تا حد امکان لذت می برند. اگر به دنبال کسی هستید که مطمئن شود همه اوقات خوبی را سپری می کنند، به این انتخاب نگاه نکنید!

کتاب 4: خجالتی

یک جزیره تازه کشف شده در بازار ارزهای دیجیتال

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی