کد مطلب: 28235

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا در روز چهارشنبه از امروز | بشتابید، ثبت نام متقاضیان خودرو سایپا

ثبت نام متقاضیان خودرو سایپا از روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد آغاز می شود و به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا ادامه دارد.

آغاز پیش فروش سایپا در روز چهارشنبه از امروز | بشتابید، ثبت نام متقاضیان خودرو سایپا

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ‌های محصولات سایپا محسوب می‌شود که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آن در حال مشخص شدن است.

خودروی کوییک R مدل S از سوی اعضای شورای رقابت قیمت‌گذاری شد. این محصول جدید خودروسازی سایپا در مبدا با قیمت حدود ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشتران فاکتور خواهد شد.

به گزارش اکوایران، اعلام قیمت برای این مدل جدید کوییک در حالی از سوی شورای رقابت نهایی شد که همچنان از قیمت‌گذاری چهار محصول جدید عرضه شده نارنجی‌های جاده مخصوص در دومین دور از سامانه یکپارچه فروش نیست.

کوییک GX گیبرکس دستی، کوییک GX گیربسک دستی مدل R، ساینا GX گیربکس دستی، ساینا GX گیربکس اتوماتیک، ساینا GX دوکانه سوز، شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس محصولاتی از خودروسازی سایپا هستند که در آخرین دور فروش سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند اما همچنان به لحاظ قیمت در کارخانه بلاتکلیف هستند. آن طور که شنیده می‌شود قیمت‌گذاری این خودروها در مبدا در دستورکار شورای رقابت قرار دارد اما مشخص نیست اعضای شورای رقابت چه زمانی نسبت به قیمت‌گذاری آنها اقدام می‌کنند.

کوییک R مدل S قرار بود در سال گذشته از سوی خودروسازی سایپا روانه بازار شود اما به دلایلی ازجمله نامشخص بودن قیمت کارخانه‌ای این مدل جدید کوییک، مدیران سایپا از عرضه آن به بازار خودداری کردند.

حال با توجه به اعلام قیمت آن از سوی شورای رقابت به نظر می‌رسد دیگر مانعی بر سر راه عرضه آن در بازار نباشد و به زودی شاهد فاکتور شدن کوییک R مدل S برای متقاضیان باشیم.

بررسی مدل‌های گوناگون کوییک نشان می‌دهد این محصول جدید از کوییک معمولی با گیربکس دستی (با قیمت حول و حوش ۲۰۰ میلیون تومان)، کوییک R با گیربکس دستی (با قیمتی نزدیک به ۲۵۶ میلیون تومان) و کوییک S با گیربکس دستی (با قیمت حدود ۲۶۹ میلیون تومان) گران تر است و تنها از دو مدل کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت بیش از ۳۳۸ میلیون تومان) و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت حول و حوش ۳۲۷ میلیون تومان) ارزان تر است.

اضافه شدن کوییک R مدل سبد محصولاتی خودروسازی سایپا متنوع تر خواهد شد و جمع اعضای خانواده کوییک به ۶ می‌رسد.

کوییک R مدل S را می‌توان جدیدترین مهمان بازار خودروی کشور نام‌گذاری کرد. با دید استقبال مشتریان از این مهمان جدید چگونه خواهد بود.

فراخوان فروش اقساطی سایپا برای مشتریان

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۳۰مردادماه دریافت کرده‌اند می‌توانند از روز دوشنبه مورخ امروز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان 1403 تعیین و در تاریخ 1402/05/30 پیامک به آنها ارسال شده رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواستهای خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

 

برای صرفا متقاضیان مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هفتم با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ روزه که متقاضی دو محصول ساینا S  و شاهین هستند، امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد ماه ماه)، پیامک واریز وجه علی‌الحساب توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شده است.

امکان واریز وجه علی‌الحساب و ثبت نام محصولات سایپا، برای متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ است و (۱۷ مرداد ماه) از سوی شرکت سایپا پیامک دریافت می‌کنند، فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیانی که در مرحله دوم عرضه خودروها در سامانه یکپارچه مشمول دریافت محصولات سایپا شده‌اند می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

برای صرفا متقاضیان شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هشتم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ که منتخب پنج محصول کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R  دنده‌ای، کوییک R اتوماتیک، ساینا S دنده‌ای و ساینا S اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا هستند، امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه) پیامک واریز وجه علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.

 

متقاضیان می‌توانند از زمان دریافت پیامک از سوی سایپا تا پایان روز شنبه ۲۱ مرداد ماه (به مدت پنج روز فرصت دارند) به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

 

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق زمان تحویل محاسبه خواهد شد؛ اکنون منتخبان مطابق مبالغ درج شده در بخشنامه، وجه علی‌الحساب را واریز می‌کنند، تا در زمان تحویل به قیمت روز خودرو، تکمیل وجه کنند.

گفتنی است که موعد تحویل سه خودرو کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک فروردین الی خرداد ماه ۱۴۰۳ است و دو خودرو ساینا S و کوییک R دنده‌ای اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ د نظر گرفته شده است./تجارت نیوزز

متقاضیان عادی و نمایندگی‌هایی شرکت‌کننده در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو (خردادماه)، برای خودروهای ذکر شده ثبت نام کردند و نوبت دریافت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ را دریافت کرده و روز سه شنبه (۱۷تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام کوییک و ساینا اقدام کنند.

 

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروهای شرکت سایپا اقدام نموده و اولویت آن‌ها برای زمستان سال ۱۴۰۲ مورد تایید قرار گرفته و روز دوشنبه ۱۶ مرداد پیامک مبتنی بر تکمیل فرآیند ثبت نام برای ایشان ارسال گردیده است. امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق با شرایط ذیل را دارند.

احتراماً پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه جهت خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ساینا اس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان از متقاضیان خرید خودرو کوییک آر دنده ای که اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲٫۰۵٫۱۷ پیامک به ایشان ارسال میگردد امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است جهت خودرو کوییک آر دنده ای، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس با گیربکس اتوماتیک امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خودرو بانک، متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان شنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند./ روزنامه تعادل

 

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد

جی پلاس، طرح فروش فوق العاده وانت زامیاد شرکت سایپا از فردا چهارشنبه 18 مرداد 1402 در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز آغاز خواهد شد.

این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/05/18 در سایت فروش شرکت سایپا فعال می شود.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402؛

نام محصول     قیمت (تومان)     زمان تحویل

نیسان بنزینی     485.000.000     90 روز

نیسان دوگانه سوز     545.000.000

خرید و فروش اقساطی چانگان یونی تی (یونیتی) Uni T بدون پیش پرداخت – کمپانی چانگان جزو برترین خودروسازان چین محسوب می‌شود . که یکی دو محصول آن نیز پیش از این در ایران مونتاژ شده و به فروش اقساطی رسیده است . گرچه شرکت سایپا بعد از شروع تحریم‌ها نتوانست همکاری خود را با چانگان ادامه دهد . اما ظاهرا حالا موانع به طور کامل رفع شده و سایپا قرار است . ماشین چانگان UNI T را به بازار کشور روانه کند در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم .

چانگان یونیتی UNIT یکی از شاسی بلندهای جدید شرکت نام آشنای چانگان است . که در بازار خودرو ایران سابقه ای چند ساله دارد کراس اوور چانگان UNI T محصولی متفاوت تر از مدل های قبلی چانگان است . که در زمان معرفی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است ..

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی