کد مطلب: 28115

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

خبر داغ: آغاز پیش فروش سایپا در روز پنج‌شنبه برای متقاضیان | ثبت نام محصول جدید سایپا با شرایط عالی و امکانات ویژه برای مردم

شرایط جدید ثبت نام ویژه سایپا اعلام شد.

خبر داغ: آغاز پیش فروش سایپا در روز پنج‌شنبه برای متقاضیان | ثبت نام محصول جدید سایپا با شرایط عالی و امکانات ویژه برای مردم

ثطرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

طاز امروز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی دو محصول ساینا S و شاهین که اولویت دریافت در بهار ۱۴۰۳ اخذ کرده و از امروز (۱۸ مرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) فراهم شده است.

برای صرفا متقاضیان مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هفتم با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ روزه که متقاضی دو محصول ساینا S  و شاهین هستند، امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد ماه ماه)، پیامک واریز وجه علی‌الحساب توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شده است.

 

امکان واریز وجه علی‌الحساب و ثبت نام محصولات سایپا، برای متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ است و (۱۷ مرداد ماه) از سوی شرکت سایپا پیامک دریافت می‌کنند، فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیانی که در مرحله دوم عرضه خودروها در سامانه یکپارچه مشمول دریافت محصولات سایپا شده‌اند می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برای صرفا متقاضیان شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هشتم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ که منتخب پنج محصول کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R  دنده‌ای، کوییک R اتوماتیک، ساینا S دنده‌ای و ساینا S اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا هستند، امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه) پیامک واریز وجه علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند از زمان دریافت پیامک از سوی سایپا تا پایان روز شنبه ۲۱ مرداد ماه (به مدت پنج روز فرصت دارند) به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق زمان تحویل محاسبه خواهد شد؛ اکنون منتخبان مطابق مبالغ درج شده در بخشنامه، وجه علی‌الحساب را واریز می‌کنند، تا در زمان تحویل به قیمت روز خودرو، تکمیل وجه کنند.

گفتنی است که موعد تحویل سه خودرو کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک فروردین الی خرداد ماه ۱۴۰۳ است و دو خودرو ساینا S و کوییک R دنده‌ای اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است./تجارت نیوزز

متقاضیان عادی و نمایندگی‌هایی شرکت‌کننده در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو (خردادماه)، برای خودروهای ذکر شده ثبت نام کردند و نوبت دریافت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ را دریافت کرده و روز سه شنبه (۱۷تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام کوییک و ساینا اقدام کنند.

 

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروهای شرکت سایپا اقدام نموده و اولویت آن‌ها برای زمستان سال ۱۴۰۲ مورد تایید قرار گرفته و روز دوشنبه ۱۶ مرداد پیامک مبتنی بر تکمیل فرآیند ثبت نام برای ایشان ارسال گردیده است. امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق با شرایط ذیل را دارند.

احتراماً پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه جهت خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ساینا اس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان از متقاضیان خرید خودرو کوییک آر دنده ای که اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲٫۰۵٫۱۷ پیامک به ایشان ارسال میگردد امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است جهت خودرو کوییک آر دنده ای، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس با گیربکس اتوماتیک امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

به گزارش خودرو بانک، متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان شنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند./ روزنامه تعادل

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد.

 

عصر خودرو- خودروسازی زامیاد شرایط فروش فوق العاده نیسان تک سوز و دوگانه سوز خود را صبح روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داد.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد

جی پلاس، طرح فروش فوق العاده وانت زامیاد شرکت سایپا از فردا چهارشنبه 18 مرداد 1402 در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز آغاز خواهد شد.

 

این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/05/18 در سایت فروش شرکت سایپا فعال می شود.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402؛

نام محصول     قیمت (تومان)     زمان تحویل

 

نیسان بنزینی     485.000.000     90 روز

نیسان دوگانه سوز     545.000.000

خرید و فروش اقساطی چانگان یونی تی (یونیتی) Uni T بدون پیش پرداخت – کمپانی چانگان جزو برترین خودروسازان چین محسوب می‌شود . که یکی دو محصول آن نیز پیش از این در ایران مونتاژ شده و به فروش اقساطی رسیده است . گرچه شرکت سایپا بعد از شروع تحریم‌ها نتوانست همکاری خود را با چانگان ادامه دهد . اما ظاهرا حالا موانع به طور کامل رفع شده و سایپا قرار است . ماشین چانگان UNI T را به بازار کشور روانه کند در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم .

 

چانگان یونیتی UNIT یکی از شاسی بلندهای جدید شرکت نام آشنای چانگان است . که در بازار خودرو ایران سابقه ای چند ساله دارد کراس اوور چانگان UNI T محصولی متفاوت تر از مدل های قبلی چانگان است . که در زمان معرفی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است .

 

 

این خودرو به دسته کراس اورها تعلق دارد . و UNI T تحت برند جدیدی با نام گراویتی معرفی شده است ماشین چانگان UNI_T . برای جذب مشتریان جوان پایه گذاری شده و بدنه ی زیبا، مدرن، جذاب و جوان پسند آن نیز بیانگر این موضوع است.

چانگان یونی تی ابتدا به عنوان یک خودروی کانسپت . در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و سپس نسخه تولیدی آن نیز در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شد . بعد از حضور چند نمونه از این خودرو در ایران طی ماه های اخیر، شرکت سایپا تایید کرد . که این مدل‌ها به عنوان نسخه‌های تست در کشور حضور پیدا کرده‌اند . و در صورت کسب استانداردها و مجوزهای لازم، می‌توانند به صورت رسمی به عنوان یکی از محصولات سایپا به فروش اقساطی برسند .

 

چانگان UNI T با دو پیشرانه در بازارهای بین‌المللی حضور پیدا کرده است . که فعلا مشخص نیست کدام‌یک توسط سایپا در ایران ارایه خواهد شد . پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قادر است معادل ۱۸۰ اسب‌باز قدرت و 300 نیوتن‌ متر گشتاور تولید کند . موتور ۲ لیتری توربو این خودرو نیز که از سال ۲۰۲۱ روی نسخه‌هایی از یونیتی Uni T قابل انتخاب بوده است . می‌تواند قدرتی در حد ۲۳۳ اسب بخار و 390 نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند .

شتاب صفر تا ۱۰۰ چانگان یونیتی در نمونه ۱.۵ لیتری چیزی حدود ۸.۶ ثانیه اعلام‌شده. و این رقم برای مدل مجهز به مدل موتور ۲ لیتری به هفت ثانیه کاهش پیدا می‌کند . هنوز مشخص نیست که کدام مدل توسط سایپا در ایران تولید خواهد شد اما به هر صورت، هر دو مدل کاملاً پرشتاب نشان می‌دهند . و احتمالاً در آینده نزدیک شاهد حضور یک خودروی چابک در فهرست محصولات سایپا خواهیم بود .

چانگان UNI T طراحی رادیکال و جذابی دارد . در نمای جلوی این خودرو مطابق با مد روز طراحی خودرو در دنیا، شاهد چراغ‌ های اصلی مخفی در سپر و دی‌ لایت‌های باریک لبه کاپوت هستیم . که در ترکیب با جلو پنجره غول‌پیکر و بدون قاب، چهره‌ای اسپرت و مخوف به این نما بخشیده است . نمای کناری چانگان یونی تی هم با وجود رینگ‌های بزرگ (که در اکثر نسخه‌ها تم رنگی تیره دارند) . دستگیره درب‌های مخفی و شیب سقف، بیش‌تر از یک کراس‌اوور یادآور هاچ‌ بک‌های اسپرت است .

 

هنر طراحان چانگان در نمای عقب چانگان یونی تی هم ادامه دارد . و بال عقب دوقسمتی، چهار خروجی اگزوز ذوزنقه‌ای و مه‌ شکن عقبی که یادآور چراغ ترمز خودروهای فرمول یک است، ظاهری به‌شدت جذاب و جوان‌پسند را برای این نما ایجاد کرده است . خوشبختانه چراغ‌های عقب هم برخلاف اکثر خودروهای به‌روز چینی از نوع به‌ هم پیوسته نیستند و طرحی متفاوت‌تر دارند .

همچنین، کابین چانگان UNI T جسارت طراحی بیرونی این خودرو را ندارد . و مثل اکثر خودروهای روز دنیا با المان‌هایی هم‌چون پشت آمپر دیجیتال یکپارچه با مانیتور مرکزی خودرو . دکمه‌های فیزیکی اندک و غربیلک فرمان D-CUT طراحی شده است . تنها نکته متمایزکننده در کابین این خودرو، اهرم دنده است که طرحی عجیب و کاملاً متفاوت با دیگر خودروها دارد .

چانگان یونی تی در نسخه فول آپشن، امکانات جذابی مثل کی‌لس استارتر، کروز کنترل هوشمند . درب صندوق‌بار برقی، دوربین 360 درجه، هشداردهنده نقاط کور، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی با اتوهلد . تنظیم حالت رانندگی (Drive Mode)، مالتی‌مدیا با مانیتور 12.3 اینچی لمسی . سقف پانوراما ثابت، نورپردازی داخلی با قابلیت تنظیم رنگ، دی‌لایت، چراغ‌های تمام LED، سنسور نور، سنسور باران . سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، 6 ایربگ و… . را به همراه دارد که لیستی کامل است و جای گله چندانی را باقی نمی‌گذارد اما هنوز مشخص نیست که این خودرو دقیقاً با چه سطحی از آپشن‌ها راهی بازار کشورمان خواهد شد ططدظر این باره باید گفت، قیمت پایه چانگان Uni T در چین از ۱۱۶ هزار یوان حدود ۱۷ هزار دلار شروع شده است . و قیمت مجهزترین مدل آن نیز ۱۴۲ هزار یوان معادل ۲۱ هزار دلار است . بنابراین در صورت عرضه در بازار کشورمان، حدود 900 تا 1.1 میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.که سپند خودرو با فروش اقساطی خودرو این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا خرید عالی را تجربه کنند .

شاخص‌ترین رقیبان چانگان یونیتی در ایران در حال حاضر محصولاتی مانند لاماری ایما، فونیکس اومودا ۵ که بعدا به فهرست تولیدات مدیران خودرو اضافه خواهد شد . دیگنیتی پرستیژ، فونیکس تیگو ۷ پرو ، هایما ۸ اس ایران خودرو و … خواهد بود.

طبق اظهارات مسئولان شرکت سایپا فعلا حدود پنج تا شش ماه زمان نیاز است . که چانگان یونیتی بتواند تست‌های فنی را در ایران را پشت سر بگذارد و مجوزهای لازم جهت تولید را اخذ نماید . بنابراین به احتمال قوی در اواخر سال ۱۴۰۱ و یا اوایل سال ۱۴۰۲ باید منتظر عرضه این خودرویجذاب و جدید از سوی سایپا و فروش اقساطی خودرو در سپند خودرو در کشور باشیم.

در نهایت بررسی مشخصات چانگان یونیتی UNI T . باید گفت که این کراس‌ اوور جمع ‌وجور چینی تقریباً همه ابزار موفقیت در بازار یعنی چهره زیبا . عملکرد فنی مناسب و آپشن‌های کامل را دارد . و اگر با قیمتی معقول و رقابتی عرضه شود، می‌تواند کار را برای بسیاری از رقبای هم‌ وطنش سخت کند . چانگان یونی تی از نظر ظاهری قابل مقایسه با چانگان ‌CS35 نیست این خودروساز در بخش طراحی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است . ترکیب انواع خطوط کوچک و بزرگ با حجم‌ها و زوایای متغیر و تیز جلوه‌ای متفاوت و گرافیکی به این محصول جدید چانگان داده است . در هر صورت امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و محتوای آن برایتان مفید بوده باشد.ط

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی