کد مطلب: 28065

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

خبر خوش برای متقاضیان ایران خودرو | بشتابید ؛ سوگلی جدید ایران خودرو در راه بازار

این روزها شنیدن اخبار عجیب و غریب از دو خودروساز دولتی به امری عادی تبدیل شده است و در این بین، از ما بشنوید که پارس هم قرار است با چراغ های آریسان به بازار آید.

خبر خوش برای متقاضیان ایران خودرو | بشتابید ؛ سوگلی جدید ایران خودرو در راه بازار

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

 همان طور که گفتیم، اخبار و حواشی عجیب پیرامون دو خودروساز دولتی ما کم نیست؛ از طویل کردن نیسان آبی پس از نزدیک به نیم قرن تولید و صادرات آن با رنگ طلایی به کنیا گرفته تا خودرو اتوماتیک به همراه کلاچ و اکنون نیز در گام افتخار آفرین بعدی، آبی پوشان جاده مخصوص قصد دارند طی یک فیس لیفت، چراغ های آریسان را به جای پارس بنشانند.

با تولد آریسان برخی از دست اندرکاران شرکت ایران خودرو بیان کردند این طراحی چراغ ها و سپر برای فیس لیفت پژو پارس صورت گرفته بوده است و البته با تصمیم مدیریت وقت این طرح به بایگانی می رود، تا این که پروژه ساخت آریسان کلید می خورد و این طرح مجدد از بایگانی درمی آید. اکنون پس از سال ها، ایران خودرویی ها که با نصب دی لایت برای پارس توانستند بهترین استانداردهای ایمنی در جهان را، موسوم به استانداردهای ۸۵گانه، پاس کنند، در گام جدیدی قصد دارند چراغ های آریسان را هم به پارس الصاق کنند تا پروژه فیس لیفت این خودروی ایرانی-فرانسوی را پس از دو دهه تولید بی وقفه، به بهترین شکل به انجام رسانده باشند!

تا این جای کار به جز درز اخبار نصب چراغ های آریسان روی پارس، اطلاعات بیش تری از این پروژه به بیرون درز نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیا سپر جلو و عقب و زه پلاستیکی درهای نیز دستخوش تغییرات قرار می گیرند یا خیر. احتمال دیگری هم که در خصوص این پروژه مطرح است، تغییر نام خودرو به پارس پلاس و ارائه آن با پیشرانه TU5P است.در هر صورت، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شاهکار جدید بالاخره با چه تغییرات ظاهری و فنی معرفی می شود و با اعمال این تغییرات، چند سال دیگر بر عمر پژو پارس و حیاتش در خطوط تولید شرکت ایران خودرو خواهد افزود؟

به نظر می رسد در حال حاضر، مهم ترین گام برای گروه صنعتی ایران خودرو رسیدگی به وضعیت ورقه های به‌کاررفته در ساخت بدنه خودروهای این شرکت باشد و چنین فیس لیفت های سطحی‌نگرانه ای برای یک خودروساز پنجاه ساله، چندان نکته مثبتی تلقی نمی شود.

منبع: اسب بخار

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

 

 ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

پیش از این متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودرو‌ها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S ۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده بود تا 11 مرداد زمان برای واریز مجه داشتند که خوشبختانه این تایم تمدید شده است.

 

مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو امروز به پایان خواهد رسید.

پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه خودروهای هایما، دنا، سورن پلاس و پژو ۲۰۷، تارا و وانت آریسان تا ساعت ۲۴ امروز یازدهم مردادماه ادامه دارد.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ که طی آن خودروهای هایما، تارا و وانت آریسان به قیمت مصوب کارخانه عرضه شده است را بخوانید. موعد تحویل فروش فوری ایران خودرو نیز ۳ ماهه است.

در طرح پیش فروش ایران خودرو پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ توماتیک، سمند سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس عرضه شده است. موعد تحویل نیز دی و آذرماه سال جاری است.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https: //esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. گروه صنعتی ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیانِ محصولاتِ خود که تا ۱۱ مرداد برای پرداخت وجه مهلت داشتند این زمان را تمدید کرد.

پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو برای چه کسانی است؟

ثبت نام فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

همچنین ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند./ اقتصاد آنلاین

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی