کد مطلب: 28042

امیرحسین آرمان|امیرحسین آرمان عکس|امیرحسین آرمان بیوگرافی

امیرحسین آرمان به جمع دامادها پیوست | عکس جذاب عروس خوش پوش امیرحسین آرمان در پاساژ

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم. اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است.

امیرحسین آرمان به جمع دامادها پیوست | عکس جذاب عروس خوش پوش امیرحسین آرمان در پاساژ

 امیرحسین آرمان یکی از بازیگران سرشناس فیلم «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی می باشد. حالا شورای صنفی نمایش زمان اکران قطعی این فیلم را اعلام کرد و در بیستمین جلسه شورا مقرر شده است که فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی علی طلوعی از روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه در سرگروه پردیس آزادی اکران خود را آغاز کند.

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون

نام:امیرحسین

نام خانوادگی:آرمان

تاریخ تولد: 1361/8/14

فعالیت :بازیگری

محل تولد:تهران

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد.

امیرحسین آرمان

 او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

امیرحسین آرمان

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینما ها می شناسیم.

امیرحسین آرمان

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

عکسهای امیرحسین آرمان 

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم کیمیا این روزها در حال هنرنمایی در نقش کیوان در سریال پریا است.

ازدواج امیرحسین آرمان

در اینجا عکسی از امیرحسین ارمان در کنار یک دختر جوان را مشاهده می کنید که همه را شوکه کرده است

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم. اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است.

امیرحسین آرمان

خلاصه سریال پریا

پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد. سریال پریا در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

فیلم در امتداد شهر با بازی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

در پی سرقت از یک جواهرفروشی، محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران به گروگان گرفته می شود. از این پس قصه های موازی آدم هایی را می بینیم که هر یک درگیر ماجراهایی خاص هستند…در امتداد شهر فیلمی به کارگردانی علی عطشانی، نویسندگی امیرعلی محسنین و تهیه کنندگی محسن طباطبایی پور ساخته سال 1389 است.

امیرحسین آرمان بازیگر جوان که در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد سال گذشته قطعه ای اجرا کرده که این قطعه "مثل یک خواب" نام دارد.

امیرحسین آرمان

فیلم شناسی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در سینما

1396دشمن زن

1395نهنگ عنبر 2

1394آنها

1393خبر خاصی نیست

1393داره صبح میشه

1393شیفت شب

1392نازنین

1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم

1391ساکن خانه چوبی

1390دوباره باهم

13٨٩من مادر هستم

1389برف روی شیروانی داغ

1389در امتداد شهر

1388بیداری رؤیاها

1388یه حبه قند

1387امشب شب مهتابه

1386صد سال به این سالها

1385هدف اصلی

1383ازدواج به سبک ایرانی

امیرحسین آرمان

پیش‌تر اعلام شده بود برای اکران فیلم های جدید در روزهایی که سینما رونق چندانی ندارند تمهیدات ویژه در نظر گرفته خواهد شد از جمله اینکه سازمان سینمایی حمایت‌های مالی را در دستور کار قرار می‌دهد اما تاکنون جزئیاتی از این حمایت‌های سازمان سینمایی منتشر نشده است.

فیلم «بخارست» یک کمدی اجتماعی است که بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، حسین یاری، رضا بهبودی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، ایمان صفا و وحید آقاپور در آن بازی کرده اند.

امیرحسین آرمان

اطیابی چند روز قبل در گفتگویی با ایسنا ضمن اشاره به شرایط خاص جامعه و حال روحی مردم تاکید کرد: علاوه‌بر درخواستهایی که سینمادارها و کارکنان آنها برای اکران فیلم‌هایی که پیش بینی می شود مخاطب بیشتری جذب می‌کنند دریافت کرده بودیم، یکی از دلایل اصلی اکران فیلم در این زمان این است که کمک کنیم در دو ساعت زمان نمایش فیلم به مردم شادابی تزریق کنیم تا مفری برای فرار از بحران‌های روحی و روانی آنها باشد.

منبع: ایسنا و خبر آنلاین

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی