کد مطلب: 27702

فوری: ادارات و بانک ها در این استان امروز تعطیل شد

ادارات استان مرکزی، به دلیل استمرار آلودگی هوا امروز دوشنبه دوم مردادماه تعطیل شدند.

فوری:  ادارات و بانک ها در این استان امروز تعطیل شد

 با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار، با توجه به پیش‌بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از 10 میکرون، امروز دوشنبه دوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل هستند.

همچنین این تعطیلی به مراکز آموزشی نیز سرایت کرده و تمامی این کلاس ها و موسسات را تعطیل ساخته به طوری که براساس تصمیمات اتخاذ شده، امروز تمامی کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌ها تعطیل خواهد بود.

بانک‌ها و موسسات مالی نیز تعطیل هستند اما براساس تصمیمات گرفته شده، باتوجه به توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر هستند.

همینطور از اصناف و مدیران بخش خصوصی خواسته شده تا به جهت کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد نیاز برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند درنظر گرفته شود.

همچنین مردم استان درخواست شده تا در مصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ملزم به  قطع کامل سیستم‌های سرمایشی هستند.

به گزارش تسنیم، علاوه براین براساس اعلام دادگستری کل استان مرکزی براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطراری و به دلیل نفوذ توده گرد و غبار در استان مرکزی تمامی ادارات از جمله کلیه واحد‌های قضایی در سراسر استان امروز دوشنبه دوم مردادماه تعطیل است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی