کد مطلب: 27680

مسکن|قیمت مسکن|قیمت مسکن امروز

خبر داغ رئیسی برای بازنشسته ها در اول مرداد | توزیع رایگان بسته حمایتی ماهانه دولت برای بازنشستگان از این ماه

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: هم از نظر قانون برنامه و تکلیف قانونی و هم مصوبات مجلس و شرایط روز اقتصادی، سبد معیشت کارگران و حقوق بازنشستگان نیازمند پیگیری است.

خبر داغ رئیسی برای بازنشسته ها در اول مرداد | توزیع رایگان بسته حمایتی ماهانه دولت برای بازنشستگان از این ماه

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با  ایلنا، اظهار کرد: نقد جدی بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم که تقریبا با حقوق و مطالبات کارگران بازنشسته شوخی می‌کنند. 

وی افزود: هم از نظر قانون برنامه و تکلیف قانونی و هم مصوبات مجلس و شرایط روز اقتصادی، سبد معیشت کارگران و حقوق بازنشستگان نیازمند پیگیری است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یادآور شد: متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی قصور جدی در این راستا دارند و به زودی مجلس با حضور وزیر کار، از منظر نظارتی به این موضوعات ورود جدی خواهد کرد تا وزارتخانه پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه درمان سازمان تامین اجتماعی مورد نقد جدی است، خاطرنشان کرد: سازمان باید هرچه سریع‌تر تکلیف درمان‌ مستقیم و غیرمستقیم را روشن کند و در غیر این صورت مجلس ورود کرده و تکلیف تامین اجتماعی را روشن خواهد کرد.

بابایی کارنامی گفت: با عملکرد فعلی، سازمان تامین اجتماعی انتظار نداشته باشد که مجلس به داد تامین اجتماعی برسد چرا که مجلس حق خود را نسبت به سازمان ادا کرده و اکنون وظیفه تامین اجتماعی است تا حق کارگران و بازنشستگان را ادا کند.

وی افزود: تامین اجتماعی و ساختار آن به جای اینکه حیاط خلوت شستا و صندوق‌های مختلف باشند، باید کمک‌کار بازنشستگان و شرکای اجتماعی همچون کارگران و کارفرمایان باشند. این سازمان باید به دامنه سه‌جانبه‌گری کشور بازگردد.

رئیس کمیسیون‌ کارگری مجلس اظهار کرد: وزیر کار، عملکرد مطلوبی در حوزه توجه به حقوق کارگران نداشته و نقد جدی بر عملکرد وزیر دارم. وزیر کار باید در مدار منطق و در راستای مذاکره با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی حرکت کند تا در راستای بهره‌وری، معیشت و رفاه کارگران تلاش شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران از اهدای ۲۶۰ بسته حمایتی به مادران دارای سه فرزند و بیشتر استان خبر داد.

آئین پویش «لبخند مادری» به همت بنیاد ۱۵ خرداد، با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در استان مازندران در مرکز بهداشت و درمان بهشهر برگزار شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مازندران در این مراسم گفت: در راستای اجرای سیاست جوانی جمعیت، بنیاد ۱۵ خرداد امسال به مادران دارای سه فرزند و بیشتر ۲۶۰ بسته حمایتی اهداء می‌شود.

محمد آهنگران افزود: در این مرحله ۶۵ بسته و هر بسته شامل ۴۰ قلم وسایل مورد نیاز نوزاد با ارزش ۵۰ میلیون ریال، کارت هدیه و تامین پوشاک شش ماهه نوزادان به مادران اهدا شد.

معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام استان همچنین با اشاره به توزیع ۱۰۰بسته معیشتی پارسال بین مادران طرح پویش لبخند مادری در استان بیان کرد: شش خانواده صاحب فرزند سه قلو در استان مشمول این هدایا شدند.

به گفته اهنگران امسال هم دو خانواده سه قلو در استان از این بسته‌ها بهره‌مند شدند.

معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام استان همچنین با تاکید بر هدفگذاری بحث جوانی جمعیت همراه با حرکت مردمی گفت: نیکوکاران برای شرکت در طرح پویش لبخند مادری می‌توانند کد دستوری #۴۲*۷۸۰* را شماره گیری کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی