کد مطلب: 27648

مدیران خودرو| فروش مدیران خودرو

فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ برای متقاضیان | ثبت نام فروش سوگلی مدیران خودرو از این ساعت + لیست قیمت

فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۲ رو به اتمام است.

فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ برای متقاضیان | ثبت نام فروش سوگلی مدیران خودرو از این ساعت + لیست قیمت

در فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ قیمت‌ها به صورت غیر قطعی است. در این مرحله از ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب شرکت واریز می‌شود که حدود ۵۰ درصد قیمت پایه فعلی خودروهاست و مبلغ نهایی در موعد تحویل مشخص خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیران خودرو طی فراخوانی از آغاز تکمیل ثبت نام ۴ خودروی چینی خبر داد. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. این فراخوان مربوط به فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیرماه 1402 است که فرصت ثبت نام آن به‌زودی به پایان خواهد رسید.

شرایط پیش فروش مدیران خودرو ۱۴۰۲

جدیدترین پیش فروش مدیران خودرو ۱۴۰۲ مربوط به ۴ خودرو (X۲۲ Pro IE Turbo، X۲۲ Pro MT، Arrizo ۵ IE FL، X۵۵ Pro IE) را در جدول زیر بخوانید.

متفاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو باید بدانند تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند.

قیمت فروش اقساطی مدیران خودرو

در فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ قیمت‌ها به صورت غیر قطعی است. در این مرحله از ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب شرکت واریز می‌شود که حدود ۵۰ درصد قیمت پایه فعلی خودروهاست و مبلغ نهایی در موعد تحویل مشخص خواهد شد.

نحوه واریز وجه مدیران خودرو سامانه یکپارچه مرحله دوم

مدیران خودرو اعلام کرده است امکان پرداخت آنلاین برای فروش اقساطی خودروهای چینی وجود ندارد. بنابراین متقاضیان ثبت نام اقساطی مدیران خودرو باید با مراجعه به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت فرایند واریز وجه را کامل کنند.

متقاضیان برای واریز وجه مدیران خودرو در یک مرحله باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را  از کارت خود حذف کنند. سپس به یکی از نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات برای تکمیل فرایند مراجعه کنند در غیر این صورت نحوه واریز وجه مدیران خودرو به دلیل محدودیت‌های بانکی انتقال وجه چند مرحله‌ای خواهد بود.

مهلت ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو سامانه یکپارچه

منتخبین دومین دوره فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه برای تکمیل ثبت نام مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ تنها تا پایان امشب (۳۰تیرماه) فرصت دارند.

نکته مهم برای تکمیل وجه محصولات این شرکت به مربوط به نحوه پرداخت است، به این شکل که مطابق با اعلام روابط عمومی این شرکت به دلیل فعال نبودن سبک پرداخت آنلاین این شرکت، متقاضیان برای پرداخت می‌توانند به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

نکته دیگر در مورد نحوه پرداخت برای تکمیل وجه محصولات مدیران خودرو مربوط به لغو گزینه سقف برداشت از کارت است. متقاضیان اگر تمایل داشته باشند تنها در یک مرحله وجه مورد نظر را پرداخت کنند باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را  از کارت خود حذف کنند تا بتوانند در یک مراجعه به نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات تمام وجه را پرداخت کنند.

در صورتی که هر یک از متقاضیان نخواهد به بانک مراجعه کند، می‌تواند در چند مرحله با مراجعه به نمایندگی یا خودپرداز بانک صادرات نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کند.

متقاضیانی که خواهان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو هستند، باید در جریان باشند که پیامک اطلاع‌رسانی اول برای خرید نقدی است و برای خرید اقساطی باید منتظر ارسال پیامک خرید اقساطی باشند، مضاف بر این موضوع مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی دارند باید در جریان باشند که تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند./تجارت نیوز

سازمان حمایت با تجدید نظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو، آیین نامه جدید را ابلاغ کرد.

به نقل از سازمان حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان‌؛ طی ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص اصلاحیه نحوه رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور ؛ از این پس همه مشتریان خودروهای داخلی و خارجی می‌توانند بر اساس این دستورالعمل ابلاغی در صورت شکایت به ادارات صمت استان‌‌های کشور مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای ، اصلاحیه دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو را به مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در نامه حسین فرهید زاده به مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور در مورخ 1402.4.26 با موضوع «دستورالعمل تکمیلی نحوه رسیدگی به شکایات استفاده کنندگان خودرو » آمده است :

پیرو ابلاغیه شماره65036.98.370 مورخ 1398.10.8 موضوع نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو ، ضمن ارسال اصلاحیه دستور‌العمل مذکور به استحضار می رساند: قیمت‌های مصوب درب کارخانه انواع خودروهای مونتاژی در سامانه شورای رقابت به آدرس nicc.gov.ir بارگذاری شده و حسب تاکید آن مرجع، برای کلیه ذینفعان لازم الاجرا است، لذا با هدف تسریع در رسیدگی به شکواییه‌های واصله در ارتباط با عدم رعایت قیمت‌های مصوب ابلاغی شورا و همچنین عدم صدور دعوتنامه‌های تکمیل وجه و امتناع از عرضه موارد زیر برای لحاظ در اقدام اعلام می‌شود.

الف –قیمت:

1-ملاک قیمت در قراردادهایی که از تاریخ 1402.2.16 تا 1402.4.17 منعقد شده است، قیمت‌های مصوب جلسه 566 شورای رقابت است.

2-ملاک قیمت در قراردادهایی که از تاریخ 1402.4.17 به بعد منعقد شده است، قیمت‌های مصوب جلسه 584 شورای رقابت است.

3- قیمت‌های اعلامی و مصوب شورای رقابت در تمام مصوبات فوق الذکر قیمت درب کارخانه بوده و به قیمت های مذکور عوارض و هزینه های قانونی اضافه می‌شود.

4- با عنایت به ابلاغ قیمت محصولات شرکت های خودروساز مونتاژی توسط شورای رقابت در تاریخ 1402.2.16 درخصوص قراردادهایی که پیش از تاریخ ابلاغیه 1402.2.16 منعقد شده، استعلام لازم از شورای رقابت صورت گرفته که ملاک عمل در این خصوص نظر شورای مذکور است که پس از وصول پاسخ، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

5-در خصوص خودروهایی که در مصوبه 1402.2.16 قیمت نداشته و در مصوبه 1402.4.17 برای آنها قیمت تعیین شده است، از شورای رقابت استعلام لازم صورت گرفته که ملاک عمل اعلام نظر شورا خواهد بود که در این خصوص متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ب-عدم صدور دعوتنامه:

اولویت‌های فصل بهار: آن‌دسته از متقاضیانی که بر اساس سامانه یکپارچه فروش خودرو، اولویت تحویل آنها فصل بهار بوده و تاکنون دعوتنامه‌ای از ناحیه شرکت‌های خودروساز برای آنها صادر نشده و این موضوع به منزله عدم ایفای تعهدات ابلاغی بوده در صورت اعلام به شرکت مبنی بر صدور دعوتنامه و عدم تمکین شرکت در این خصوص، مطابق آراء دیوان عدالت اداری طی دادنامه های شماره 1420 الی 1423 مورخ 1399.11.18، رسیدگی به موضوع عدم ایفای تعهدات قراردادی در صلاحیت محاکم تعزیری نبوده و باید در محاکم عمومی رسیدگی شود، لذا شاکیان باید جهت طرح دعوی به محاکم عمومی راهنمایی شوند.

در ادامه این ابلاغیه آمده است : بدیهی است صدور دعوتنامه‌های مرتبط با موعد تحویل فصل بهار پس از تاریخ ابلاغ قیمت های 1402.2.16  (در خصوص خودروهای دارای قیمت مصوب) مطابق با صراحت اعلام نظر شورای رقابت پیرامون موضوع، باید بر مبنای قیمت‌های مذکور صورت پذیرفته و صدور دعوتنامه با اعمال قیمت های جدید 1402.4.17، تخلف و فاقد وجاهت قانونی بوده و باید اقدام قانونی لازم صورت پذیرد.

اولویتهای فصل تابستان: با توجه به اعلام نرخ های مصوب جدید خودروهای مونتاژی طی مصوبه مورخ 1402.4.17 شورای رقابت، شرکت‌های تولیدکننده خودرو باید در خصوص کلیه متقاضیانی که اولویت آنها فصل تابستان در نظر گرفته شده ، نسبت به صدور دعوتنامه بر اساس قیمت‌های مصوب جدید اقدام کنند. بدیهی است صدور دعوتنامه قبل از تاریخ مذکور و با قیمت های قبلی به قوت خود باقی است.

اعمال هرگونه افزایش قیمت بیش از قیمت های مصوب به منزله گران‌فروشی بوده و پس از شکایت متقاضی و ارایه مستندات لازم، اقدام لازم مطابق ابلاغیه صادره معمول شود. در صورت عدم صدور دعوتنامه در مهلت مقرر، اقدامات لازم مطابق فرآیند مندرج در بند قبل و اولویت‌های فصل بهار صورت پذیرد .

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی