کد مطلب: 27643

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا ارزانتر از نمایندگی | بشتابید؛ سوگلی سایپا با شرایط فوق العاده را از دست ندهید | فیلم پربازدید از شاهکار جدید سایپا

شهروندی که با خرید خودرو شاهین متوجه عیوب عجیب این خودرو شد با انتشار ویدیویی از عملکرد جدید سایپا انتقاد کرد./ خبرآنلاین

آغاز پیش فروش سایپا ارزانتر از نمایندگی | بشتابید؛ سوگلی سایپا با شرایط فوق العاده را از دست ندهید | فیلم پربازدید از شاهکار جدید سایپا

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

متقاضیان ثبت نام پیش فروش سایپا برای خرید شاهین باید ابتدا حدود ۲۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت (اولین قسط) بپردازند مابقی مبلغ آذر یا اسفندماه طبق قیمت کارخانه سایپا در همان تاریخ محاسبه می‌شود و آخرین قسط متقاضیان پرداخت خواهد شد تا بتوانند خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند. درحال حاضر قیمت کارخانه شاهین ۱۴۰۲ حوالی ۴۲۵ میلیون تومان است.

متقاضـیان می توانند با مراجعــه بــه سایت ثبت نام سایپا بــه ادرس saipa.iranecar.com و ثبــت اطلاعــات شخصـی و دریافــت کــد کــاربری، نســبت بــه واریــز وجــه و تکمیل مراحل پیش فروش سایپا تیر 1402 اقــدام کنند.

طرح فروش اقساطی سایپا ویژه شاهین (پیش فروش) برای چه کسانی است؟

گفتنی است جدیدترین ثبت نام سایپا برای مادران است. پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع متقاضیان حائز شرایطی که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودرو شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان برای پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تائید شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ پیامک به ایشان ارسال شده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مادران دارای دو فرزند، فراهم شده است

محصولات سایپاسیستم تعلیق جلو در نیسان وانت بنزینی، از نوع فنرپیچی با کمک‌فنر هیدرولیک تلسکوپی دوکاره و سیستم تعلیق عقب آن ترکیبی از فنر شمش و کمک‌فنر هیدرولیک تلسکوپی دوکاره است. در وانت زامیاد دیزلی سیستم تعلیق جلو شامل کمک فنر هیدرولیکی تلسکوپی دوکاره به همراه میله‌‌ موج‌گیر است و سیستم تعلیق عقب آن تفاوتی با مدل بنزینی ندارد.

مصرف سوخت نیسان وانت

مصرف سوخت نیسان وانت نسبتا مناسب است. مدل بنزینی وانت زامیاد در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۳ لیتر بنزین می‌سوزاند. در مدل دیزلی زامیاد که گازوییل مصرف می‌کند، برای ۱۰۰ کیلومتر حرکت فقط به ۹ لیتر سوخت احتیاج است. هر دو مدل دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ هستن

جدول مشخصات فنی نیسان وانت بنزینی و دیزلی

نوع موتور خطی بنزینی خطی دیزلی

حجم موتور ۲. ۴ لیتر ۲. ۸ لیتر

سیلندر/سوپاپ ۴/۸

تنفس موتور طبیعی توربوشارژر

حداکثر قدرت ۹۵ اسب بخار ۱۰۰ اسب بخار

حداکثر گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر ۲۲۵5 نیوتون. متر

جعبه دنده ۴ سرعته دستی ۵ سرعته دستی

محور محرک دیفرانسیل عقب

شتاب –

حداکثر سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت ۱۲. ۵ لیتر در صد کیلومتر ۹. ۰ لیتر در صد کیلومتر

استاندارد آلایندگی یورو ۴ یورو ۵

سیستم فرمان هیدرولیکی

نوع بدنه وانت تک کابین

نوع رینگ فولادی

نوع شاسی بدنه جدا از شاسی

ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده

ترمز عقب کاسه‌ای

ظرفیت و ابعاد ها

طول ۵۲۳۰ میلیمتر

عرض ۱۷۰۰ میلیمتر

ارتفاع ۱۷۲۵ میلیمتر

فاصله بین محور جلو و عقب ۳۰۳۰ میلیمتر

وزن خالص ۱۵۴۰ کیلوگرم ۱۶۶۰ کیلوگرم

تعداد سرنشین ۱+۱ نفر

ظفیت حمل بار ۲۰۸۹ کیلوگرم

حجم مخزن سوخت ۶۵ لیتر

قطر رینگ ۱۶ اینچ

چرخ جلو و عقب ۷اینچ/۷. ۵ اینچ

پیش فروش محصولات سایپا۱۵- ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ میﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺟﻬﺖ ﺭﻭﻳﺖ ﻭﻳﮋگیﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺖ گروه سایپا ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

۱۶- ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ محصولات سایپا، ﻗﻴﻤﺖ ﻏﻴﺮ قطعی ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﺭﻭﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ، ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻭ ﺍﺧﺬ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺗﺒﺼﺮﻩ : ﻣﺒﻠﻎ ﻭﺍﺭﻳﺰی ﺍﺯ ﺳﻮی ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ بخشی ﺍﺯ ﺛﻤﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ علی ﺍﻟﺤﺴﺎﺏ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮔﺮﺩﻳﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﻭ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺨﺺ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

۱۷- ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ، ﺭﻧﮓ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺭﻧﮓﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺭﻧﮓ ﺍﻧﺘﺨﺎبی ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ، ﻣﻼﻙ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

جی پلاس، مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: سامانه یکپارچه برای کسانی که در نوبت دوم ثبت‌نام کردند اما خودرو به آنها تعلق نگرفت، شهریور امسال باز می‌شود، در این نوبت «‌محصولات جدید» و «ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان» برای انتخاب این افراد عرضه می‌شود تا دوباره خودرو انتخاب کنند و در نوبت تحویل قرار گیرند.

فارس نوشت؛ مهدی تقدسی درباره تعیین‌تکلیف متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند اما بر خلاف رویه سامانه، با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند، اظهار داشت: ‌همان طور که قبلا هم اعلام شد، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و براین اساس این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اظهار داشت: در دور دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه به 97 درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند، طبق نوبت‌‌بندی تعیین شده خودرو تعلق گرفت اما 3 درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت‌‌های سازنده خودرو و مدل‌های عرضه در سامانه یکپارچه برای شهریور مشخص است؟ اظهار داشت: نوع خودرو و شرکت‌های سازنده حاضر در آن عرضه، با لحاظ «ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان» و همچنین «ارائه محصولات جدید»، در شهریور ماه برای آن 3 درصد باقیمانده (‌متقاضیان نوبت دوم‌ که خودرویی به آنها تخصیص داده نشد) خواهد بود که ‌در قالب «طرح جایگزین» امکان انتخاب خودروی جدید برای آنها فراهم می‌شود.

به گفته تقدسی این 3 درصدی که با عدم تخصیص مواجه شده‌اند، خودروی خودر را از میان خودروهای پرتقاضا انتخاب کرد‌ه‌اند و از آنجا که تعداد تقاضا‌ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

سخنگوی شورای رقابت درباره اینکه کدام متقاضیان مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند، توضیحاتی ارائه داد

جی پلاس، سپهر دادجوی توکلی در خصوص مصوبه جدید شورای رقابت که منجر به افزایش مجدد قیمت خودروهای مونتاژی شده است، گفت: در مصوبه اردیبهشت ماه شورای رقابت معیار قیمت‌گذاری محصولات شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بود اما در بازنگری جدید معیار تغییر قیمت‌ها شرایط روز اقتصادی کشور، نرخ ارز و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ و همچنین سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خودروسازان بوده است

وی در خصوص تکلیف خریداران خودروهای مونتاژی از سامانه یکپارچه، گفت: اگرخریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرار داد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شورای رقابت، در صورت تخلف خودروساز از قیمت‌های یاد شده و تمکین نکردن به نرخ‌های شورای رقابت، حق شکایت برای مشتریان و خریداران این محصولات پابرجاست.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از شبکه تی.آر.تی.خبر، لایحه افزایش حقوق کارمندان دولت و مستمری بازنشستگان در هفت ماده به مجلس ملی ترکیه ارائه شده که بر اساس آن، کمترین میزان حقوق کارمندان دولت به ۲۲ هزار و ۱۷ لیر(حدود ۸۴۱ دلار) افزایش یافته است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی