کد مطلب: 27626

واتساپ| فیلتر واتساپ

خبر مهم | واتساپ از دسترس خارج شد

واتساپ در چند روز گذشته با یکی از بدترین اختلالات اخیر خود مواجه بوده است. برخی کاربران این این اپلیکیشن گزارش کرده‌اند هیچگونه دسترسی برای استفاده از آن ندارند.

خبر مهم | واتساپ از دسترس خارج شد

 به نظر می رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است زیرا کاربران بسیاری گزارش کرده اند که این اپلیکیشن، به طور کامل غیرقابل دسترس شده است.

طبق اطلاعات وب سایت داون دتکتور، بیش از 22 هزار گزارش در خصوص مشکل دسترسی به واتس‌اپ از سوی کاربران در ساعات پایانی روز چهارشنبه ارسال شده است. این وب سایت، اختلالات را با جمع آوری گزارشهای وضعیت از سوی چندین منبع از جمله گزارشهای خطای ارسال شده از سوی کاربران، رصد می کند. به نظر می رسد این اختلال، محدود به یک منطقه نبوده و کاربران، غیرقابل استفاده شدن این اپلیکیشن در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا را گزارش کرده اند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت متا هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است.

این اختلال در حالی پیش آمده که پیش از آن گزارش شد واتس‌اپ، یک اپلیکیشن Wear OS برای ساعتهای هوشمند عرضه کرده و کانال بتا هم چندین بهبود کیفی مانند ارسال پیام به مخاطبان ناشناس، را در هفته جاری مشاهده کرده است.

تعداد کاربران واتساپ

بر اساس گزارش مالی متا در سال گذشته، تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام در سراسر جهان از دو میلیارد کاربر عبور کرده و این شبکه اجتماعی حالا برای تصاحب جایگاه پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان از فیس‌بوک با ۲.۹۶ میلیارد کاربر تلاش می‌کند.

در همین گزارش مالی اشاره شده است که بیش از دو میلیارد نفر از پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده می‌کنند و به این ترتیب خانواده شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان متا مجموعاً ۳.۷۱ میلیارد کاربر فعال در جهان را جذب خود کرده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی