کد مطلب: 27523

کرمان موتور | کرمان موتور خودرو

خبر داغ متقاضیان کرمان موتور در روز یکشنبه | شرایط تکمیل وجه برای متقاضیان دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه فروش در ۲۵ تیر

کرمان موتور شرایط تکمیل وجه برای متقاضیان دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه فروش را اعلام کرد.

خبر داغ متقاضیان کرمان موتور در روز یکشنبه |  شرایط تکمیل وجه برای متقاضیان دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه فروش در ۲۵ تیر

کرمان موتور در اطلاعیه جدید خود خبر از تمدید مهلت ثبت نام و تکمیل وجه موعد پاییز نوبت دوم سامانه یکپارچه داد.

بر اساس اعلام کرمان موتور تمدید مهلت ثبت نام کرمان موتور به علت درخواست واجدان شرایط انجام شده است. متقاضیان محصولات کرمان موتور که در سامانه یکپارچه موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز ۱۴۰۲ درج شده، تا دوشنبه فرصت دارند با ایجاد حساب کاربری و تکمیل وجه ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

پیش‌تر کرمان موتور قیمت محصولاتش را بر اساس لیست منتشر شده توسط شورای رقابت اعلام کرد. بر اساس این گزارش کرمان موتور در تلاش است، خودرو مشتریان را زودتر از موعد اعلام شده در سامانه یکپارچه و در زمانی بین ۹۰ تا ۱۲۰ روزه تحویل دهد./ خبرآنلاین

مهلت تکمیل وجه

پاییز 1402

پایان وقت اداری 23 تیرماه 1402

زمستان 1402

پایان وقت اداری 28 تیر ماه 1402

سال 1403

22 تیر الی 29 تیر

لازم به ذکر است مهلت تکمیل وجه تمدید نخواهد شد و عدم واریز وجه ثبت نام در مهلت تعیین شده به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

قیمت مصوب فروش خودروهای شرکت کرمان موتور براساس بهای فروش درب کارخانه مصوب شورای رقابت، جهت ثبت نام و تکمیل وجه متقاضیان به شرح ذیل اعلام می گردد:

ردیف

طراحی مسیر شغلی ویژه مهندسان عمران و معماری + مشاوره رایگان

 

با اکانت 5 هزار دلاری ترید کن! فقط 60 دلار پرداخت کن!

 

بی‌زحمت تسهیلات بگیرید

 

دنبال افزایش درآمدی؟ تو دوره نخبگان پولسازی ثبت نام کن! 100% تضمینی

خودرو

قیمت درب کارخانه (مصوب شورای رقابت)

پرداخت نهایی *

1

S5 1500 TGDI

11,036,124,793

12,468,900,000

2

S3 1600 A/T

8,045,619,300

9,104,500,000

3

J4 1500 CVT

6,851,933,256

7,658,900,000

قاب شیائومی ردمی نوت 11 پرو/11 پرو پلاس نیلکین Nillkin CamShield Pro...adv_logo

قاب شیائومی ردمی نوت 11 پرو/11 پرو پلاس نیلکین Nillkin CamShield Pro...

خرید از جانبی

yektanet-logo-signتبلیغ

4

K7 1500 TGDI

13,829,126,322

16,025,900,000

5

J7 1500 TGDI

11,247,215,000

12,818,800,000

 تمامی قیمت ها به ریال است. *پرداخت نهایی شامل مالیات و عوارض ارزش افزوده و شماره گذاری، گواهی اسقاط، پلاک، بیمه شخص ثالث، کارت هوشمند و پست است./اقتصادآنلاین

جزییات فروش جدید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود.

مهدی تقدسی در خصوص تعیین تکلیف متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه که در مرحله دوم به آنها خودرویی تعلق نگرفته است، گفت: ‌سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و  متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند. البته هنوز زمان و جزئیات برگزاری آن مشخص نیست.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو  افزود: در دور دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه به ۹۷ درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند، طبق نوبت‌‌بندی تعیین شده خودرو تعلق گرفت اما ۳ درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

به گفته وی ، این ۳ درصدی که با عدم تخصیص مواجه شده‌اند، خودروی خود را از میان خودروهای پرتقاضا انتخاب کرد‌ه‌اند و از آنجا که تعداد تقاضا‌ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی با اعلام اینکه نوع خودرو و شرکت‌های عرضه کننده خودرو در طرح جایگزین که شهریورماه اجرایی می شود هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: براساس ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان این طرح اجرایی می شود و حتی ارائه محصولات جدید نیز در این طرح خواهد بود.

به گفته تقدسی، از آنجا که ۳ درصد ذکر شده قبلا فرآیند ثبت‌نام نوبت دوم را طی کرده‌اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند، بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزینِ شهریورماه» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیاز نسبت که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند.

بی‌نوبت تسهیلات بگیرید

بی‌نوبت تسهیلات بگیرید

افتتاح حساب

yektanet-logo-signتبلیغ

طرح یکپارچه فروش خودرو

 قیمت جدید خودروهای مونتاژی با تایید شورای رقابت اعلام شد. بر این اساس تکلیف خریداران خودروهای چینی در سامانه یکپارچه هم مشخص شد و قیمت نهایی خودروهای پیش فروش شده نیز محاسبه و به متقاضیان اعلام شد.

کرمان موتور از خودروسازان مونتاژ چینی در ایران ضمن اعلام قیمت جدید محصولات خود شرایط فروش اقساطی جک J۴ از خودروهای چینی پرفروش در ایران را اعلام کرده است.

طبق شرایط فروش کرمان موتور، مبلغ پیش پرداخت جک J۴ چهارصد میلیون تومان اعلام شده و مابقی مبلغ طی اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه به صورت هر سه ماه یک چک دریافت می شود.

مبلغ اقساط ۱۸ ماهه هر سه ماه ۷۳ میلیون ۵۲۸ هزار تومان، اقساط ۲۴ ماهه هر سه ماه ۵۹ میلیون ۵۲۱ هزار تومان و اقساط ۳۰ ماهه هر سه ماه ۵۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

جک J۴ پلتفرم یکسانی با جک S۳ دارد و حتی فاصله محوری این دو برادر کاملا مشابه است. جالب است بدانید که طراحی بیرونی J۴ در استودیو ایتالیایی جک و توسط Daniele Gaglione انجام شده است؛ همان شخصی که سال ۲۰۰۶ برای طراحی بیرونی آلفارومئو ۸C برنده جایزه بهترین طراحی سال (CDOTY) شده بود. شرکت کرمان موتور در پاییز ۱۴۰۱، چهار ویژگی جدید را به خودروهای جک جی۴ اضافه کرد که عبارتند از: نشانگر تعویض دنده یا GSI، دیسکی شدن ترمزهای عقب، اضافه شدن کنترل پایداری یا ESP و اضافه‌شدن چراغ‌های دی‌لایت که دقیقا در زیر مه‌شکن‌های جلو قرار گرفته‌اند.

از امروز (یکشنبه ۱۸ تیر ماه) به مدت شش روز (تا جمعه ۲۳ تیرماه) منتخبان مرحله اول فروش یکپارچه خودروها که نوبت تخصیص پاییز ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند، می‌توانند نسبت به واریز وجه پنج خودروی جک خود مطابق قیمت مصوب اقدام کنند. بر این اساس صدور فراخوان واریز وجه برای متقاضیان مرحله سامانه یکپارچه و همچنین  مصوبه جدید شورای رقابت  مبنی بر اصلاح قیمت خودروهای مونتاژی که روز گذشته (شنبه) تصمیم‌گیری شد، قیمت نهایی پنج محصول این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های جدید براساس مصوبه ۵۸۴ شورای رقابت

نام محصول قیمت (میلیون تومان)

جک S۵ اتوماتیک ۱.۲۴۶.۹۰۰.۰۰۰

[جک S۳ اتوماتیک ۹۱۰.۴۵۰.۰۰۰

جک J۴  اتوماتیک ۷۶۵.۸۹۰.۰۰۰

K۷ ۱.۶۰۲.۵۹۰.۰۰۰

J۷ ۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰

سامانه فروش یکپارچه خودرو

سپهر دادجوی توکلی در خصوص مصوبه جدید شورای رقابت که منجر به افزایش مجدد قیمت خودروهای مونتاژی شده است، گفت: در مصوبه اردیبهشت ماه شورای رقابت معیار قیمت‌گذاری محصولات شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بود اما در بازنگری جدید معیار تغییر قیمت‌ها شرایط روز اقتصادی کشور، نرخ ارز و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ و همچنین سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خودروسازان بوده است.

وی در خصوص تکلیف خریداران خودروهای مونتاژی از سامانه یکپارچه، گفت: اگرخریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودرو‌های مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرار داد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شورای رقابت، در صورت تخلف خودروساز از قیمت‌های یاد شده و تمکین نکردن به نرخ‌های شورای رقابت، حق شکایت برای مشتریان و خریداران این محصولات پابرجاست.

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص فروش دوره سوم یکپارچه خودرو گفت: طرح فروش یکپارچه خودرو ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

 به گفته او، احتمالا مرحله سوم تخصیص فروش خودرو شهریور ماه انجام شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:البته خودرو‌های عرضه‌شده در این مرحله به 3 درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم اختصاص دارند. به این گروه از متقاضیان در مرحله دوم سامانه جامع عرضه خودرو هیچ‌گونه خودرویی اختصاص داده نشده بود.

تقدسی گفت: متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده باید توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران) باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه 100 میلیون تومان اقدام کنند./ باشگاه خبرنگاران

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی