کد مطلب: 27476

کرمان موتور | کرمان موتور خودرو

خبر خوش دولت برای متقاضبان کرمان موتور از امروز | آغاز فروش اقساطی کرمان موتور فقط با 100 میلیون پول پیش

کرمان موتور شرایط تکمیل وجه برای متقاضیان دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه فروش را اعلام کرد.

خبر خوش دولت برای متقاضبان کرمان موتور از امروز | آغاز فروش اقساطی کرمان موتور فقط با 100 میلیون پول پیش

کرمان موتور شرایط تکمیل وجه برای متقاضیان دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه فروش را اعلام کرد.

پذیرفته شدگان نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه که محصولات شرکت کرمان موتور را به عنوان اولویت اول انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت https://customer.kermanmotor.ir   نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک ثبت نام اقدام کنند.

موعد تحویل

مهلت تکمیل وجه

پاییز 1402

پایان وقت اداری 23 تیرماه 1402

طراحی مسیر شغلی ویژه مهندسان عمران و معماری + مشاوره رایگان

طراحی مسیر شغلی ویژه مهندسان عمران و معماری + مشاوره رایگان

شروع کن!

yektanet-logo-signتبلیغ

زمستان 1402

پایان وقت اداری 28 تیر ماه 1402

سال 1403

22 تیر الی 29 تیر

لازم به ذکر است مهلت تکمیل وجه تمدید نخواهد شد و عدم واریز وجه ثبت نام در مهلت تعیین شده به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

قیمت مصوب فروش خودروهای شرکت کرمان موتور براساس بهای فروش درب کارخانه مصوب شورای رقابت، جهت ثبت نام و تکمیل وجه متقاضیان به شرح ذیل اعلام می گردد:

ردیف

خودرو

قیمت درب کارخانه (مصوب شورای رقابت)

پرداخت نهایی *

طراحی مسیر شغلی ویژه مهندسان عمران و معماری + مشاوره رایگان

 

بی‌زحمت تسهیلات بگیرید

 

هدیه 10 میلیونی اسنوا برای خرید ماشین لباسشویی در جشنواره تابستانی!

 

اگه میخوای سال ۱۴۰۲ ثروتمند بشی این جلسه رو ببین( زندگیت عوض میشه)

1

S5 1500 TGDI

11,036,124,793

12,468,900,000

2

S3 1600 A/T

8,045,619,300

9,104,500,000

3

J4 1500 CVT

6,851,933,256

7,658,900,000

اگه هنوز حساب کسب و کارتو رو کاغذ انجام میدی کلیک کن! (دمو رایگان)

اگه هنوز حساب کسب و کارتو رو کاغذ انجام میدی کلیک کن! (دمو رایگان)

دمو رایگان

yektanet-logo-signتبلیغ

4

K7 1500 TGDI

13,829,126,322

16,025,900,000

5

J7 1500 TGDI

11,247,215,000

12,818,800,000

 تمامی قیمت ها به ریال است. *پرداخت نهایی شامل مالیات و عوارض ارزش افزوده و شماره گذاری، گواهی اسقاط، پلاک، بیمه شخص ثالث، کارت هوشمند و پست است./اقتصادآنلاین

جزییات فروش جدید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود.

مهدی تقدسی در خصوص تعیین تکلیف متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه که در مرحله دوم به آنها خودرویی تعلق نگرفته است، گفت: ‌سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و  متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند. البته هنوز زمان و جزئیات برگزاری آن مشخص نیست.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو  افزود: در دور دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه به ۹۷ درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند، طبق نوبت‌‌بندی تعیین شده خودرو تعلق گرفت اما ۳ درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

به گفته وی ، این ۳ درصدی که با عدم تخصیص مواجه شده‌اند، خودروی خود را از میان خودروهای پرتقاضا انتخاب کرد‌ه‌اند و از آنجا که تعداد تقاضا‌ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی با اعلام اینکه نوع خودرو و شرکت‌های عرضه کننده خودرو در طرح جایگزین که شهریورماه اجرایی می شود هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: براساس ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان این طرح اجرایی می شود و حتی ارائه محصولات جدید نیز در این طرح خواهد بود.

بی‌نوبت تسهیلات بگیرید

بی‌نوبت تسهیلات بگیرید

افتتاح حساب

yektanet-logo-signتبلیغ

به گفته تقدسی، از آنجا که ۳ درصد ذکر شده قبلا فرآیند ثبت‌نام نوبت دوم را طی کرده‌اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند، بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزینِ شهریورماه» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیاز نسبت که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند.

طرح یکپارچه فروش خودرو

 قیمت جدید خودروهای مونتاژی با تایید شورای رقابت اعلام شد. بر این اساس تکلیف خریداران خودروهای چینی در سامانه یکپارچه هم مشخص شد و قیمت نهایی خودروهای پیش فروش شده نیز محاسبه و به متقاضیان اعلام شد.

کرمان موتور از خودروسازان مونتاژ چینی در ایران ضمن اعلام قیمت جدید محصولات خود شرایط فروش اقساطی جک J۴ از خودروهای چینی پرفروش در ایران را اعلام کرده است.

طبق شرایط فروش کرمان موتور، مبلغ پیش پرداخت جک J۴ چهارصد میلیون تومان اعلام شده و مابقی مبلغ طی اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه به صورت هر سه ماه یک چک دریافت می شود.

مبلغ اقساط ۱۸ ماهه هر سه ماه ۷۳ میلیون ۵۲۸ هزار تومان، اقساط ۲۴ ماهه هر سه ماه ۵۹ میلیون ۵۲۱ هزار تومان و اقساط ۳۰ ماهه هر سه ماه ۵۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

جک J۴ پلتفرم یکسانی با جک S۳ دارد و حتی فاصله محوری این دو برادر کاملا مشابه است. جالب است بدانید که طراحی بیرونی J۴ در استودیو ایتالیایی جک و توسط Daniele Gaglione انجام شده است؛ همان شخصی که سال ۲۰۰۶ برای طراحی بیرونی آلفارومئو ۸C برنده جایزه بهترین طراحی سال (CDOTY) شده بود. شرکت کرمان موتور در پاییز ۱۴۰۱، چهار ویژگی جدید را به خودروهای جک جی۴ اضافه کرد که عبارتند از: نشانگر تعویض دنده یا GSI، دیسکی شدن ترمزهای عقب، اضافه شدن کنترل پایداری یا ESP و اضافه‌شدن چراغ‌های دی‌لایت که دقیقا در زیر مه‌شکن‌های جلو قرار گرفته‌اند.

از امروز (یکشنبه ۱۸ تیر ماه) به مدت شش روز (تا جمعه ۲۳ تیرماه) منتخبان مرحله اول فروش یکپارچه خودروها که نوبت تخصیص پاییز ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند، می‌توانند نسبت به واریز وجه پنج خودروی جک خود مطابق قیمت مصوب اقدام کنند. بر این اساس صدور فراخوان واریز وجه برای متقاضیان مرحله سامانه یکپارچه و همچنین  مصوبه جدید شورای رقابت  مبنی بر اصلاح قیمت خودروهای مونتاژی که روز گذشته (شنبه) تصمیم‌گیری شد، قیمت نهایی پنج محصول این شرکت مشخص شد.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی