کد مطلب: 27071

عکس شهاب حسینی | عکس زن دوم شهاب حسینی | بیوگرافی شهاب حسینی

عکس جشن عقد اروپایی شهاب حسینی و همسر دومش | زن دوم جوون و بچه سال آقا شهاب همه را شوکه کرد

عکس جدیدی از مراسم عقد اروپایی شهاب حسینی و همسر دومش در اینستاگرام پخش شده است که لباس عقد ساده و خاص همسر جوان آقا شهاب همه را شگفت زده کرد.

عکس جشن عقد اروپایی شهاب حسینی و همسر دومش | زن دوم جوون و بچه سال آقا شهاب همه را شوکه کرد

خبرنگار الماس حیدری: شهاب حسینی بازیگر دوست داشتنی کشور است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی،جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کرده است. 

شهاب حسینی

شهاب حسینی رو قطعا باید یکی از هنرمندان به نام و جذاب ایرانی دونستن که یه هزار سالی میشه تو این عرصه شگفت انگیز حضو داره. شهاب حسینی ابتدا کار خود را به مانند بسیاری از همکارانش در تلویزیون شروع کرد و حتی زمانی که دیگه با نام شهاب حسینی اعتباری شاخ داشت هم باز در تلویزیون ایفای نقش کرد و این نشون میده هنرمندانی به مانند خانوم ترانه علیدوستی و یا آقای ساعد سهیلی که تا به حال رنگ تلویزیون رو هم ندیدین، فقط بهونه آوردن و درآمد و شهرت سینما رو طلب کردن! شهاب حسینی آخرین بار در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" بود که دیدیم اما حالا آقای بازیگر دهه پنجاهیمون که دقیقا پنجاه سال سن داره، یا فیلم "مقیمان ناکجا" حسابی در حال سر و صدا می باشد. البته که این کار ساخته دست خود شهاب خان می باشد نه فقط به عنوان یک بازیگر!
شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی با دختری 17 سال کوچکتر از خود !

شهاب حسینی تو اکران قبلیش بود که مهمانان جذاب بسیاری داشت که خب یکی از اونها همسر سابقش بود و جالبه که همسر فعلیش یعنی خانوم ساناز سعیدی هم حضور داشت و این میزان رک بودن میون این سه نفر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آخه شما فکرش رو بکن همسر قبلیت رو دعوت کنی، یعنی خانوم پریچهر قنبری، و دست تو دست همسر الانت جلوی دوربین عکاسان ژست بگیری! عجیب نیست؟

شهاب حسینی

مهاجرت شهاب حسینی

به تازگی خبرهایی شنیده می شود که شهاب حسینی به همراه همسر و فرزندانش به آمریکا سفر کرده تا بتوانند گرین کارت این کشور را دریافت کنند.

تسهیلاتی که بعد از روی کار آمدن باراک اوباما در صدور گرین کارت برای آن دسته از سینماگران ایرانی که نامزد یا برنده جایزه از جشنواره فجر شدند، به وجود آمد سبب ساز آن شد که در سالهای گذشته کم نباشند سینماگرانی از ایران که به تنهایی یا به همراه خانواده شان اقامت آمریکا را دریافت کنند.

جالب است که این سینماگران عشق ینگه دنیا که از کارگردان گرفته تا تهیه کننده و بازیگر و حتی دبیر برخی جشنواره های وطنی را شامل می شوند و برخی از آنها نیز چهره های صاحب نفوذ در صنف خانه سینما هستند، اغلب وابستگی جدایی ناپذیری با درآمدهای وطنی دارند.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی

طلاق جنجالی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر معروف سینمای ایران این روز‌ها برنامه هم رفیق را که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود اجرا می‌کند دوباره درگیر حاشیه‌ای جدید شده است. این حواشی مربوط به این می‌شود که آیا آقای بازیگر از همسرش جدا شده است یا خیر.

شهاب حسینی

گمانه زنی‌های زیادی در این باره وجود دارد برخی از اخبار خبر جدا شدن آن‌ها را تأیید کرده اند و برخی دیگر از خبر‌ها حاکی از آن است شهاب حسینی همچنان با همسرش زیر یک سقف زندگی می‌کنند. اوج این حواشی در آذرماه امسال به راه افتاد و آغاز ماجرا از آنجایی شکل گرفت که در برخی از اخبار و به خصوص در صفحات مجازی گفته شد شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و در صفحه‌ی هیچکدام از آن‌ها عکسی از یکدیگر دیده نمی‌شود.

شهاب حسینی

ممنوع التصویر شدن شهاب حسینی در صدا و سیما

شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانی است که این روزها مشغول اجرای برنامه اینترنتی همرفیق است.

شهاب حسینی که ماجرای واکسن زدن او در آمریکا و یا استفاده از ماسکی که تصویر ماری جوانا روی آن بود حواشی زیادی برایش به همراه داشت در جدیدترین اظهارنظر خود درباره ماجرای ممنوع التصویرشدنش در اجرای تلویزیونی اینطور گفت: ممنوع‌التصویر شدن در اجرای تلویزیونی برایم رحمت بود؛ باعث شد به سمت بازیگری کشیده شوم.

شهاب حسینی

اگر آن اتفاق نیفتاده بود الان یکی از مجری‌های با سابقه شبکه ۲ تلویزیون بودم. از صداوسیما به من گفتند بازیگری به پشتوانه و تاریخ اجرای شما لطمه می‌زند؛ گفتم شما من را اخراج کردید، آن وقت نگران رزومه من هم هستید؟

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی

آنچه دیگران میخوانند
  • یاسر ارسالی در

    واقعا خجالت اوره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی