کد مطلب: 27041

طلا|قیمت طلا | قیمت طلا امروز

پیش بینی ترسناک درباره قیمت طلا و سکه امروز ۴ تیر | طلابازان با این خبر غافلگیر شدند

نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب رشد قابل توجهی را ثبت کرده بود. برخی از معامله گران باور دارند که رشد شبانه دلار هم ممکن است جسارت خریداران سکه را زیاد کند و سطح تقاضا در بازار سکه را بالا برد.

پیش بینی ترسناک درباره قیمت طلا و سکه امروز ۴ تیر | طلابازان با این خبر غافلگیر شدند

قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری جهش معناداری را ثبت کرد.فلز گران بهای داخلی دیروز در حول و حوش 500 هزار تومان گران شد و به مرز 29 میلیون تومان رسید. 

پیش بینی قیمت سکه بعد از آتش بس واگنرها 

از نگاه فعالان سیاسی و اقتصادی ترکش‌‌های جنگ داخلی روسیه به تهران رسید و یکی از دلایل صعودی شدن قیمت سکه همین عامل بود.

 با این حال شب گذشته رسانه های خبری اعلام کردند که پریگوژین(فرمانده واگنر) پیشنهاد لوکاشنکو(رییس جمهور بلاورس) برای توقف و عدم پیشروی به سمت روسیه و برداشتن گام های بیشتر برای تنش زدایی را پذیرفت.خبری که ممکن است در دومین روز هفته زمینه ساز فرود سکه به سمت کانال 28 میلیون تومان شود. 

سیگنال نرخ دلار به بازارسکه

البته نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب رشد قابل توجهی را ثبت کرده بود. برخی از معامله گران باور دارند  که رشد شبانه دلار هم ممکن است جسارت خریداران سکه را زیاد کند و سطح تقاضا در بازار سکه را بالا برد. تکنیکالیست ها هم باور دارند فلز گران بهای داخلی در شرایط فعلی برای صعود نیازمند شوک صعودی دلار است.

در شرایط کنونی سکه در مرز مقاومتی ۲۹ میلیون تومان قرار داد، مقاومت بعدی محدوده ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.به باور فعلان بازار اگر سکه بالای 29میلیون و 200 هزار تومان تثبیت بدهد احتمال رسیدن آن به نیمه کامال مذکور وجود دارد. 

با این حال اگر مرز ۲۹ میلیون تومان از دست برود احتمال عقب نشینی تا ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که سکه امامی در بازار ۷۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به این ترتیب، هر قطعه سکه امامی در بازار ۲۹ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار به ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان رسید.

کارشناسان اعتقاد دارند آنچه دیروز بازار را در نوسان افزایشی قرار داد، اتفاقات روسیه بود. این موضوع باعث افرایش تقاضا در بازار ارز داخلی نیز شده بود.

با این حال شب گذشته رسانه های خبری اعلام کردند که پریگوژین(فرمانده واگنر) پیشنهاد لوکاشنکو (رییس‌جمهور بلاورس) برای توقف و عدم پیشروی به سمت روسیه و برداشتن گام‌های بیشتر برای تنش‌زدایی را پذیرفت؛ خبری که به اعتقاد تحلیلگران، امکان دارد زمینه‌ساز فرود سکه به سمت کانال ۲۸ میلیون تومان شود.

در حال حاضر در بازار تهران هر قطعه سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی