کد مطلب: 26932

حادثه|حادثه خونین| حادثه در مشهد

۲۸ کشته و زخمی در این تصادف خونین | حادثه خونین در این استان

بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند‌.

۲۸ کشته و زخمی در این تصادف خونین | حادثه خونین در این استان

بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند‌. فیلم لحظه جداشدن اتوبوس از تریلر برای رهاسازی محبوسین را مشاهده می کنید

تصاویری ازتصادف هولناک اتوبوس اصفهان_تهران با تریلر/ ۱۷ نفر مصدوم شدند | لحظه جداشدن اتوبوس از تریلر برای رهاسازی محبوسین را ببینید

علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود اظهار داشت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر حامل بار در محور آزاد راه کاشان ـ اصفهان در ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه 28 مصدوم برجای گذاشت.

وی در بیان جزئیات حادثه امروز در محور کاشان - اصفهان تاکید کرد: برخی از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و برخی دیگر از مصدومان نیز با آمبولانس اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی اعزام شدند.

کفاشی با بیان اینکه عوامل امدادی و خدماتی بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند، گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه اکیپی از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بادرود و اورژانس 115 سرآسیاب در محل حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود افزود: در این حادثه رانندگی تعداد 19 نفر از مسافران اتوبوس ضمن رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط عوامل هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی بادرود و نطنز اعزام شدند.

به گفته کارشناسان علت حادثه بی‌احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس ذکر شده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی