کد مطلب: 26663

تعطیلات | تعطیلی

فوری: خبر مهم درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد | خبر مهم برای کارمندان

با توجه به تعطیلی ۴ روزه نیمه خرداد که تنها یک روز در میان آنها روز کاری است، این پرسش برای برخی ایجاد شده بود که آیا روز شنبه ۱۳ خرداد نیز تعطیل می‌شود

فوری: خبر مهم درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد | خبر مهم برای کارمندان

تعطیلات پایان هفته جاری، در کنار تعطیلی رسمی روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۴ و ۱۵ خرداد، این شائبه را برای برخی افراد ایجاد کرد که ممکن است، فردا شنبه سیزدهم نیز تعطیل باشد. اما هیات دولت در نشست روز چهارشنبه خود در این مورد تصمیمی نگرفت و روز شنبه را تعطیل اعلام نکرد.

 

در روزهای میانی هفته گذشته، یک خبر تایید نشده و غیر رسمی منتشر شد که ممکن است هیات دولت با توجه به تعطیلی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به سنت برخی سال‌های گذشته، روز شنبه ۱۳ خرداد را نیز تعطیل اعلام کند. بر مبنای این خبر، این احتمال وجود داشت که رئیس‌جمهور و وزرا در نشست روز چهارشنبه خود در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

 

اما در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.

یک منبع مطلع گفت: هیات دولت روز چهارشنبه جلسه هفتگی دارد و در صورت در دستور کار قرار گرفتن این موضوع؛ دولت درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد تصمیم می گیرد.

در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می‌رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.

پیگیری ها نشان می دهد که هیات دولت تاکنون تصمیمی درباره تعطیلی روز شنبه نگرفته است. با این وجود یک منبع مطلع گفت: هیات دولت روز چهارشنبه جلسه هفتگی دارد و در صورت در دستور کار قرار گرفتن این موضوع؛ دولت درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد تصمیم می گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعاتی قبل خبری مبنی بر احتمال بررسی و تصویب تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد در جلسه فردای هیئت دولت منتشر شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین خبری از اساس کذب است و هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه بخاطر بین‌التعطیل بودن در دستور کار ندارد.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی