کد مطلب: 26408

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری این بانک برای مردم از امشب | سوپرایز مهم دولت برای متقاضیان وام از این لحظه

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

وام فوری این بانک برای مردم از امشب | سوپرایز مهم دولت برای متقاضیان وام از این لحظه

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

با آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

مشتریان بانک رفاه کارگران اعم از حقیقی و حقوقی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری دارند در صورت کمبود نقدینگی می‌توانند برای وام طرح «حرکت» درخواست بدهند.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران هستند باید حداقل شش ماه از مدت زمان افتتاح حساب جاری آن‌ها گذشته باشد. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها 1 میلیارد تومان است. سود این تسهیلات برحسب مدت زمان ماندگاری سپرده متفاوت بوده و بین یک تا 17 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

در صورتی که فرد حقیقی مایل به دریافت این وام باشد با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط برای وی 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود وام، 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک کارگشایی با امانت گرفتن طلای درخواست‌کننده وام که اصطلاح بانکی‌اش «ترهین طلا» است، به شما وام می‌دهد. تنها کافی است طلای خودتان را به عنوان وثیقه پیش بانک امانت بگذارید و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بگیرید.

بانک کارگشایی چقدر وام می‌دهد؟

امکان گرفتن ۲ نوع وام در بانک کارگشایی وجود دارد. وام 5 میلیون تومانی قرض‌ الحسنه و وام 20 میلیون تومانی جعاله. البته اینجا هم «هر کسی طلایش بیش، وامش بیشتر» است و طبیعتا برای گرفتن وام جعاله که مبلغ بالاتری است، باید طلای بیشتری در بانک امانت بگذارید.

نکته: اگر بتوانید مقدار طلای موردنیاز بانک را تامین کنید، امکان گرفتن همزمان هر دو وام – یعنی 25 میلیون تومان – را دارید.

مراحل گرفتن وام با طلا چیست؟

این وام، یکی از راحت‌ترین وام‌هایی است که هر متقاضی‌ می‌تواند رویش حساب کند. رییس بانک کارگشایی این قول را به مردم داده که با دریافت طلای ضمانت، ظرف مدت زمان 2ساعت وام 5 میلیونی قرض‌الحسنه به آنها بدهد. برای اینکه بدانید راست می‌گویند یا نه، چاره‌ای نیست؛ همراه شناسنامه و کارت ملی و مقدار طلایی که باید رهن بگذارید، به یکی از شعبه‌های بانک کارگشایی می‌روید و بعد از تکمیل فرم‌های لازم، در شعبه سراغ ارزیاب بانک بروید. ارزیاب‌های بانک هم بعد از بررسی خلوص طلا و ارزشگذاری آن، مقدار اعتبار برای گرفتن وام را اعلام می‌کنند و تمام.

چقدر طلا باید وثیقه گذاشت؟

برای استفاده از وام 5 میلیون تومانی قرض الحسنه باید 25 گرم طلای تزئینی یا ساخته شده را رهن گذاشت. برای وام جعاله 20 میلیونی هم نیاز به 50گرم طلا دارید تا نزد بانک امانت بگذارید.

نکته: نکته‌ای که بالاتر گفتیم را دوباره تکرار می‌کنیم؛ بانک تنها طلای تزئینی یا ساخته شده را از شما به عنوان وثیقه قبول می‌کند و سکه طلا مورد قبول نیست.

کارمزد و سود وام بانک کارگشایی

وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی با سود 4درصد به متقاضیان بانک داده می‌شود. البته در کنار این سود، 7درصد هم کارمزد به وام تعلق می‌گیرد؛ یعنی در ازای وام 5میلیون تومانی، باید سال بعد 5میلیون و 550هزار تومان به بانک برگردانید که بین انواع وام‌های بانکی سود ناچیزی به حساب می‌آید. بابت وام جعاله 20 میلیونی هم بانک از شما 23درصد سود خواهد گرفت. البته وام جعاله این بانک جزو تسهیلات با سود بالاست، اما همین که نیاز به ضامن ندارد و مبلغ خوبی هم وام می‌دهند، وام‌گیرنده‌ها ترغیب به گرفتن آن می‌شوند.

مدت بازپرداخت وام با طلا

روش پرداخت هر ۲ نوع وام قرض الحسنه و جعاله یا همان وام طلا بانک کارگشایی به صورت اقساط ماهانه نیست. یعنی کل مبلغ و سود آن را یکسال بعد از گرفتن وام، باید به بانک پس بدهید و نیازی به پرداخت ماه به ماه اقساط ندارید. برای همین بهتر است برنامه‌ریزی مناسبی برای خودتان داشته باشید تا در موعد سر رسید، دست‌تان خالی نباشد، چون بانک به ازای هر ماه تاخیر یک‌درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی شما اضافه می‌کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی