کد مطلب: 26244

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

حراج مهم ایران خودرو برای متقاضیان خودرو | حساب وکالتی خود را شارژ کنید + لیست خودروها

فرآیند ثبت نام مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو از 20 اردیبهشت آغاز می‌شود.

حراج مهم ایران خودرو برای متقاضیان خودرو | حساب وکالتی خود را شارژ کنید + لیست خودروها

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

براساس اعلام قبلی وزارت صمت قرار بود ثبت نام نوبت دوم در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز 16 اردیبهشت آغاز شود اما براساس اطلاعات واصله، زمان ثبت نام به دلیل مسائلی از جمله آنالیز وضعیت ثبت نام بعد از تغییر نوع خودرو (در نوبت اول طرح یکپارچه) توسط متقاضیانی که نوبت آنها به 1403 موکول شده بود به تعویق افتاده است.

براین اساس اطلاعات واصله، فرآیند ثبت نام نوبت دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو از روز 20 اردیبهشت 1402 آغاز می شود بدین ترتیب که متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو می توانند از تاریخ 20 تا 29 اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودرو به نشانی easalcar.ir  نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند و پس از زمان مذکور با وقفه ای چند روزه ثبت‌نام و مرحله انتخاب خودرو توسط متقاضیان آغاز می شود.

 

هنوز جزئیات حضور خودروسازان برای عرضه در سامانه یکپارچه مشخص نشده است اما شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی خودروسازی حضور دارند؛ گفته می‌شود که ایران خودرو نیز با تعدادی از محصولات خود در این عرضه حضور خواهد داشت.

در نوبت اول عرضه خودرو در طرح یکپارچه عرضه خودرو در اسفند ماه سال 1401 حدود 900 هزار متقاضی خرید خودرو شرکت کردند که بیش از 800 هزار نفر از این متقاضیان، خواستار خرید خودرو از ایران خودرو بودند بنابراین نوبت تحویل خودرو آنها به 1403 موکول شد که وزارت صمت در راستای اصلاح زمان تحویل به این متقاضیان امکانی را فراهم ساخت تا این متقاضیان نسبت به تغییر نوع خودرو اقدام کنند و بتوانند خودرو خود را در سال جاری تحویل بگیرند.

‌اطلاعات تکمیلی درباره نحوه ثبت‌نام و میزان واریز مبلغ به حساب وکالتی در نوبت دوم طرح یک‌پارچه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مشمولان فروش فوری ایران خودرو برای مادران چه کسانی هستند؟

مادرانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش فروش خودرو طرح مادران» به شرکت ایران خودرو اعلام شده است می‌توانند در این طرح شرکت کنند. برای این مادران پیامک از سر شماره  خودروسازی ایران خودرو یعنی ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال شده است.

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودروهای فروش ایران خودرو مادران 1402 مطابق قیمت روز موعد تحویل محاسبه می‌شود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale واریز کند تا ثبت نام اولیه او کامل شود. عدم واریز کامل پیش پرداخت خودرو به معنای انصراف از طرح خواهد بود.

 

مهلت واریز وجه ایران خودرو

واریز وجه برای جدیدترین طرح فروش ایران خودرو از روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه شروع شده است و تا روز چهارشنبه هفته آینده یعنی بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برای خواندن فایل پی دی اف شرایط کامل دومین پیش فروش ایران خودرو برای مادران اینجا را کلیک کنید.

مهم؛ شرایط ثبت نام خودرو برای مادران

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

 

پیش فروش ایران خودروبراساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

 

بخشنامه فروش عادی و مادران با موعد تحویل حداکثر یکساله:

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت‌های معتبر فروشنده خودرو مثل فرنام خودرو برود، می‌تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

پیش فروش ایران خودرودر شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح‌های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام‌ دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن‌ به رانندگی با خودرویش مشغول شود.

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می‌باشد. علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح‌های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

پیش فروش ایرانخودرو این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی برای برخی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی