کد مطلب: 25986

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

فوری: سوپرایز مهم ایران خودرو برای این دسته از افراد | امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فروش فراهم شد

متقاضیان خرید خودرو می‌توانند ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان تحویل خودرو را انجام دهند.

فوری: سوپرایز مهم ایران خودرو برای این دسته از افراد | امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فروش فراهم شد

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

 پس از مشخص شدن نوبت‌ها و رتبه بندی متقاضیان، حالا امکان ویرایش خودرو بر اساس زمان تحویل فراهم شده است.

در این طرح رتبه بندی برای برخی خودرو‌های پر متقاضی سال ۱۴۰۳ بوده به همین دلیل این امکان ویرایش محیا شده تا متقاضیانی که قصد تحویل سریعتر خودرو را دارند، بتوانند زمان تحویل و البته نوع خودرو را تغییر دهند.

مهدی تقدسی گفت: قرار است هر متقاضی که رتبه بندی دریافت خودروی آن سال ۱۴۰۳ اعلام شده، بتوانند در سه اولویت متفاوت، سه خودرو انتخاب و در سال ۱۴۰۲ خودرو خود را دریافت کند.

وی افزود: پس از اینکه همه متقاضیان انتخاب خود را انجام دادند، سایت بسته و بر اساس اولویت بندی متقاضی، پالایش اطلاعات آن‌ها انجام و ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه اکنون امکان ویرایش خودرو و زمان تحویل بر اساس ظرفیت تولید خودروسازان فراهم شده است، گفت: برای تعدادی خودروی پرمتقاضی مانند دنا که محدودیت تولید داشت زمان تحویل به متقاضیان سال ۱۴۰۳ مشخص شده است، حال اگر متقاضی نیاز سریعتر به خودرو دارد، می‌تواند اکنون نوع خودرو و زمان تحویل را تغییر دهد.

بر این اساس؛ ۵ اردیبهشت، سامانه یکپارچه فروش خودرو باز و تا ۵ روز فعال می‌ماند و در ۳ روز پالایش اطلاعات ثبت شده انجام خواهد شد. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

اجرای هم زمان ٢ طرح فروش فوری و پیش فروش ویژه مادران از سوی ایران خودرو (جدول های فروش و قیمت و جزئیات)شرکت ایران خودرو از اجرای هم زمان 2 طرح فروش فوری و پیش فروش ویژه مادران خبر داد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساندهمزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند،و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله اول تابستان 1402 از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام مطابق جدول ذیل فراهم می باشد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

 

همچنین در طرح دوم اعلامی نیز شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مادران اعلام شده است. در این طرح نیز متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

ایران خودرو

شرایط ثبت نام برای خودروهای فرسوده طرح ایران خودرو

دارندگان خودروهای تا سال ١٣٨۵ می‌توانند اقدام به ثبت نام در پیش فروش طرح جایگزی خودروهای فرسوده شرکت کنند. حداقل باید ١۵ سال از سن فرسودگی خودروها (تولیدی‌های ١٣٨۵ به قبل) گذشته باشد (١۴٠١ مورد محاسبه نخواهد بود).

 

  

مراسم قرعه کشی محصولات ایران‌خودرو در قالب طرح پیش‌فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

جزئیات فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ۷ محصول ایران‌خودرو

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

 

بر اساس اعلام شرکت ایران‌خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات این شرکت با حضور نهادهای نظارتی آغاز شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ۵ محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو ۲۰۷دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷اتوماتیک ۶سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش‌فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است.

 

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت خبر داده است.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو هایما S۷ در بورس کالا، از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت (البته حداکثر تا تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام، متقاضی جهت پرداخت وجه خودرو، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می‌تواند اقدام به واریز وجه کند؛ واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی بوده و به وجوه واریزی از طرق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نخواهد شد. (امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب دارای قابلیت پرداخت، میسر است اما با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان تا پیش از اقدام به ثبت‌نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.)

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ۵آبان به مدت ۴ روز آغاز شده است. در این طرح ۵ خودرو عرضه شده است و برندگان از طریق قرعه کشی مشخص می شوند. اما چه کسانی می توانند در این طرح شرکت کنند و متقاضیان این طرح باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند؟

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است. در این طرح خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور سفارشی XU۷p، پژو ۲۰۷ دستی و خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک عرضه شده اند. قیمت خودروها در این طرح قطعی و موعد تحویل آن ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی است.

شرایط خودروهای فرسوده مطابق با آئین نامه از رده خارج کردن خودروها فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک است؛ بر اساس این آیین نامه سن مرز فرسودگی، سنی است که وسایل نقلیه موتوری به علت طول عمر و میزان کارکرد، دچار افت عملکردی و ایمنی شده و نیازمند تعمیرات و نگهداری فنی بیشتر است و مشمول افزایش دفعات سالیانه معاینه فنی می‌شود.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی