کد مطلب: 25968

وام فوری | وام فوری صد میلیون تومانی | وام فوری بانک دی

خبر داغ از وام فوری جدید رئیسی برای همه مستاجران | واریزی مهم از امشب برای همه

کارشناس مسکن گفت: وام ۴ میلیاردی بانک مسکن شوخی است و با این وام بعد ۱۵ سال هم ۴ متر خانه می توان خرید کرد.

خبر داغ از وام فوری جدید رئیسی برای همه مستاجران | واریزی مهم از امشب برای همه

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بیت ستاری، کارشناس مسکن در خصوص وام ودیعه مسکن به مهر گفت: این وام ودیعه نتوانست کمبودهای اجاره بها را تأمین کند و پاسخگو نبود نکته بعد این است که تجویز این ودیعه مسکن برای زمان کوتاه می‌توانست مقابل گرانی اجاره بها را بگیرد اما در بلند مدت این اتفاق معکوس عمل می‌کرد.

وی در ادامه افزود: مشکل اصلی مسکن کمبود رد این بخش است که با وام درست نخواهد شد و نتیجه عکس داشت و برنامه بلند مدت باید ساخت یک میلیون مسکن در سال داشته باشیم تا بخش اجاره بها به تعادل برسد.

بیت ستاری در ادامه در خصوص وام ۴ میلیاردی بانک مسکن گفت: این وام ۴ میلیاردی شوخی بانک مسکن بوده است چرا که اگر ساخت و ساز صورت نگیرد و مشکل کمبود مسکن برطرف نشود این وام ۴ میلیاردی نمی‌تواند مردم را خانه دار کند در زمان تحویل وام ۴ میلیاردی جوانان حتی نمی‌توانند ۱ متر خانه خریداری کنند.

این کارشناس مسکن در خصوص حل مشکل مسکن گفت: تولید افزایش وام به شرط جهش تولید می‌تواند راهکار باشد در غیر این صورت وام برای خرید خانه نمی‌تواند کاری کند. در آینده فقط ساخت وساز می‌تواند مشکلات را حل کند در غیر این صورت تعادل در مسکن ایجاد نخواهد شد.

سود وام بانک ملی

مدت بازپرداخت وام بدون ضامن بانک ملی​

برای پرداخت اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی  ۳۶ ماه زمان دارید و اگر وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را دریافت کنید در ۴۸ ماه باید اقساط خود را تسویه کنید.

رقم اقساط وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملی

امیرحسین بانکی‌پر، با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اعتباری کلی برای وام ازدواج و وام فرزندآوری در نظر گرفته است، گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده میزان وام ازدواج و وام فرزندآوری را متناسب با نرخ تورم مشخص می‌کند.

رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس تاکید کرد: طبق قانون جوانی جمعیت باید تورم سالانه در تعیین وام ازدواج و وام فرزندآوری مورد توجه قرار گیرد. اگر تورم فعلی را ۴۲ درصد در نظر گیریم، باید به وام ازدواج نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان اضافه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۱ برای زوج‌های زیر ۲۳ و ۲۵ سال نفری ۱۵۰ میلیون تومان بود که در مجموع می‌توانستند وام ۳۰۰ میلیونی دریافت کنند. به احتمال زیاد وام ازدواج در سال آینده برای زوج‌های زیر ۲۳ و ۲۵ سال نفری ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین سال گذشته وام ازدواج برای دیگر افراد ۱۲۰ میلیون تومان بود که زوجین می‌توانستند در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند. احتمالاً وام ازدواج این افراد برای سال آینده نفری ۱۷۰ میلیون تومان خواهد شد.

وام فرزندآوری هم افزایش یافت

بانکی‌پور با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ وام فرزندآوری از ۲۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان بود، اظهار داشت: وام فرزندآوری هم احتمالاً برای سال آینده از ۳۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان شود. البته باید پیشنهادات نمایندگان در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس بررسی شود و سپس درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت افزایش یارانه‌های نقدی و وام ازدواج دربودجه سال آینده کشور اظهارکرد: آخرین تصمیم دولت مبنی بر این است که یارانه‌های نقدی برای سال آینده افزایش 10 درصدی داشته باشد که حدودا 330 و 440 هزار تومان می‌شود.

وی افزود: البته کمیسیون تلفیق به همراه کمیسیون اجتماعی به دنبال تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای ساماندهی دستمزدها و یارانه‌ها است که به احتمال خیلی زیاد در زمینه یارانه و حقوق کارکنان دولت، تغییر و تحولات جدی داشته باشیم. البته دولت تصمیم گرفته است تا حقوق کارمندان دولت در سال آینده افزایش 20 درصدی داشته باشد؛ اما باتوجه تورم موجود در کشور، نظر مجلس این است که افزایش حقوق‌ها بیش از میزان اعلام شده باشد.

اسماعیلی به اشاره به میزان افزایش دستمزد کارگران در سال آینده گفت: در این زمینه نیز قرار بر این شده است تا کارگروه‌های تخصصی زودتر از موعد مقرر برگزار شود تا از بهم ریختگی و عجله در این راستا جلوگیری شود. به دنبال این هستیم تا کمیسیون اجتماعی و تلفیق هرچه زودتر جلساتی را نماینده کارفرمایان و کارگران و همچنین نماینده دولت برگزار کنیم تا با فراغت بار، مطالعه بیشتر مبتنی بر واکاوی سبد معیشتی کارگران، تصمیمات آینده را اتخاذ کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مبلغ ازدواج تصریح کرد: احتمال دارد که دولت برای سال آینده مبلغ 150 میلیون تومان را برای وام ازدواج در نظر بگیرد اما پیشنهاد مجلس، افزایش وام ازدواج به مبلغ 200 میلیون تومان است که البته این موضوع فعلا قطعی نشده است که صرفا در مرحله پیشنهاد به دولت قرار دارد. برای وام زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال نیز احتمالا 100 میلیون تومان به مبلغ فعلی اضافه شود.

او از مجلس خواست که هنگام بررسی لایحه بودجه، به سقف تسهیلات تکلیفی تعیین شده توسط بانک مرکزی برای نظام بانکی توجه کنند تا تسهیلات تکلیفی از این حد بالاتر نرود و خللی در امور بانکی ایجاد نشود.

طبق قانون بودجه 1401، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از 01‌/01‌/1397 بوده است، یک میلیارد و 200 میلیون (1.200.000.000) ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی