کد مطلب: 25960

قتل| قتل هولناک

قتل خونین در کرج | جسد سلاخی شده کشف شد!!

رئیس‌ پلیس آگاهی غرب استان تهران، از کشف اندام‌های پراکنده مرد ۳۵ ساله در باغ هزار متری در کرج خبر داد و گفت: ردپای ۲ همکار مقتول به پرونده باز شد.

قتل خونین در کرج | جسد سلاخی شده کشف شد!!

رئیس‌ پلیس آگاهی غرب استان تهران درخصوص اندام‌های تکه‌تکه شده یک جسد که در باغی در کرج کشف شده است، توضیح داد.

رسیدگی به این پرونده از چند ساعت مانده به پایان سال ۱۴۰۱ یعنی درست روز ۲۹ اسفندماه به دنبال پیدا شدن بخشی از اندام یک انسان در روستای منجیل‌آباد البرز شروع شد. باغبانی که این اندام را دریک کیسه زباله سیاه در باغ دیده بود آنقدر وحشت‌زده شده بود که از ترس از محل دور شده و بعد با پلیس تماس گرفته بود.

خیلی زود گشت کلانتری در محل حضوریافت و دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل، خودش را به منجیل‌آباد رباط کریم رساند و به دستور او، تیمی از کارآگاهان جنایی رباط‌کریم رسیدگی به این جنایت تکان‌دهنده را شروع کردند.

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم درباره این جنایت تکان‌دهنده گفت: به‌ محض حضور در باغ روستای منجیل‌آباد شهرستان رباط‌کریم با یک بخش از بدن انسان در یک کیسه مواجه شدیم و پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف این قتل شدیم.

کارآگاهان جنایی در بررسی صحنه جنایت تا شعاع هزار متر توانستند همه اندام‌های جسد را در ۲۰۰ متری باغ پیدا کنند.

سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور رئیس‌ پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال شناسایی صاحب جسد، مشخص شد اندام‌های رها شده متعلق به مردی ۳۵ ساله اهل کشور افغانستان است که در یکی از کارگاه‌های نزدیک آن محدوده کار می‌کرده و دارای یک خودروی وانت بوده است.

الوویپ | سامانه هوشمند مدیریت مرکز تماس

الوویپ | سامانه هوشمند مدیریت مرکز تماس

اطلاعات بیشتر

yektanet-logo-signتبلیغ

با این سرنخ تحقیقات کارآگاهان قوت بیشتری پیدا کرد. آنها در تحقیقات گسترده و میدانی توانستند به رد پای ۲ کارگر دیگر که همکار مقتول بودند، برسند. بررسی‌ دوربین‌های مداربسته نشان ‌داد این ۲ کارگر ساعتی بعد از خروج از کارگاه، خودروی وانت قربانی جنایت را به پارکینگ کارگاه برگردانده و بعد ناپدید شده‌اند.

در ادامه جست‌وجوهای پلیس از دوستان و خانواده مقتول مشخص شد که ۲ کارگر جوان با قربانی جنایت اختلاف داشته‌اند.

سواری‌پور با اظهار اینکه تمامی قرائن و مستندات نشان می‌دهد ۲ کارگر کارگاه عامل جنایت هستند، گفت: درحالی این ۲ متهم متواری تحت تعقیب پلیس قرار دارند که هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری ۲ متهم ازطریق پلیس بین‌الملل صورت گرفته است.

وی درباره انگیزه ۲ متهم نیز گفت: تا زمانی که متهمان بازداشت نشوند نمی‌توان درباره انگیزه جنایت‌شان اظهارنظر کرد.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی