کد مطلب: 25926

حادثه|حادثه خونین| حادثه در مشهد

جزئیات قتل ناموسی فجیع در آبادان | چرا فاطمه برحی به مشهد فرار کرد؟

دختر آبادانی پس عقد با پسرعمویش از آبادان فرار کرد و به مشهد رفت و شوهرش پس از یک سال جست و جو متوجه شد که زنش به مشهد فرار کرده و به دنبالش رفت.

جزئیات قتل ناموسی فجیع در آبادان | چرا فاطمه برحی به مشهد فرار کرد؟

 فاطمه برحی ۲ روز پس از عقد اجباری با پسرعمویش از آبادان گریخت و به مشهد رفت اما پس از یک‌ سال در اتفاقی هولناک توسط شوهرش به قتل رسید.

عقربه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۹ را نشان می‌داد که پسر جوانی با دستان خون‌آلود و در حالی‌که چاقو در دست داشت پای در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان گذاشته و از جنایت هولناکی پرده برداشت و خونسردانه ادعا کرد که زنش را به قتل رسانده است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری به محل جنایت که آدرس آن را پسر جوان در اختیار پلیس قرار داده بود، رفتند و با جسد فاطمه برحی که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود در کنار رودخانه بهمنشیر روبه‌رو شدند. همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل برای بررسی صحنه قتل زن ۱۹ ساله در محل حاضر شود و در ادامه پسر جوان که زنش را به قتل رسانده بود، هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان در بازجویی‌ها ادعا کرد که فاطمه برحی دخترعمویش بوده و یک سال قبل به خواستگاری‌اش رفته و با توجه به رضایت خانواده‌ها پای سفره عقد نشستند اما ۲ روز پس از برگزاری مراسم عقد، فاطمه با مرد دیگری از خانه فرار کرد.

پسر جوان گفت: یک‌ سال بود که شب و روز نداشتم و هرجا که احتمال می‌دادم همسرم به آنجا رفته باشد را سر زدم تا اینکه اطلاع پیدا کردم همسرم در مشهد است به همین خاطر به دنبالش رفتم و ابتدا او را بخشیدم و با هم به آبادان بازگشتیم.

مرد همسرکش ادامه داد: بعد از رسیدن به آبادان خانواده‌ام با حرف‌های‌شان مرا تحریک کردند و به خاطر اینکه همسرم از خانه فرار کرده بود به من سرکوفت می‌زدند تا اینکه دیگر نتوانستم خشم خود را کنترل کنم به همین خاطر او را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود به قتل رساندم.

مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که پدرشوهر فاطمه که عمویش است سال‌ها قبل نیز خواهرش را که پس از زندانی شدن شوهرش قصد طلاق داشته با تصور خیانت تصمیم به قتل‌اش گرفته و عمه فاطمه را نیز به طرز فجیعی به قتل می‌رساند و پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شود.

 

در گام بعدی نیز مشخص شد فاطمه تسلیم ازدواج اجباری با همسرش شده و روز عقد همراه یکی از دوستانش که دختر جوانی است به مشهد فرار کرده و زندگی پنهانی داشته است تا اینکه شوهرش به سراغ‌اش رفته و او را به آبادان بازمی‌گرداند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با همدستی افراد دیگر انجام داده باشد اما وی در بازجویی‌های فنی اصرار داشت که این قتل را به تنهایی انجام داده و پس از تحقیقات پلیس نیز مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.

عامل جنایت روانه زندان شد تا اینکه اولیای دم با حضور در دادگاه رضایت خود را مبنی بر بخشش عامل قتل فاطمه برحی اعلام کردند و پسر جوان با قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا در دادگاه در جلسه دیگری به جنبه عمومی جرم‌اش بپردازند.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی