کد مطلب: 25904

خودرو|قیمت خودرو| قیمت خودرو در بازار

خبر خوش برای خریداران خودرو بدون قرعه کشی | خبر مهم برای متقاضیان از امروز + خبر مهم

وزیر صمت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد. در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.

خبر خوش برای خریداران خودرو بدون قرعه کشی | خبر مهم برای متقاضیان از امروز + خبر مهم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از خودروها در گمرک در انتظار ترخیص و بخشی در حال حمل‌ هستند، گفت: به نظر می رسد در روزها و هفته‌های آینده عرضه خودروهایی که در گمرک موجود است، انجام و جریان این مسیر روان شود.

 سید رضا فاطمی امین در حاشیه مراسم آغاز به کار سامانه جمع‌سپاری ذینفعان بخش صنعت، معدن و تجارت (سامانه دریافت نظرات مردم و کارشناسان درباره برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت صمت)، در پاسخ به سوال ایسنا، درباره زمان تحویل خودروهای وارداتی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ شرکت درخواست دادند در فرآیند واردات خودرو مشارکت کنند که ۳۰ شرکت شرایط آن را داشتند و تاکنون ۱۳ شرکت ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش کردند.

خبر غافلگیرکننده برای متقاضیان محصولات ایران خودرو در طرح یکپارچه / خرید این خودروها با قیمت قدیم بدون قرعه کشی

وی همچنین درباره فرایند تحویل خودرو از امروز به کسانی که در طرح یکپارچه شرکت کرده‌اند، توضیح داد: اواخر سال گذشته ثبت نام در سایت آغاز  و بیش از ۹۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند، روز گذشته ۶ شرکت از جمله سایپا، مدیران و  کرمان موتور فراخوان را اعلام کردند و از امروز نیز عملا فرایند تحویل خودروها آغاز شده است و متقاضیان طبق نوبت باید به شرکت‌های خودروساز مراجعه و با انعقاد قرارداد، امیدواریم در هفته جاری خودروها تحویل داده شود.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی