کد مطلب: 25825

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

خبر داغ: حراج ویژه سایپا به مناسبت ماه رمضان | آغاز پیش فروش سایپا با شرایط عالی و قیمت کارخانه

گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید پیش فروش وانت پراید را در سال 1402 اعلام کرد. ثبت نام این طرح از پنجشنبه 24 فروردین آغاز خواهد شد.

خبر داغ: حراج ویژه سایپا به مناسبت ماه رمضان | آغاز پیش فروش سایپا با شرایط عالی و قیمت کارخانه

گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید پیش فروش وانت پراید را در سال 1402 اعلام کرد. ثبت نام این طرح از پنجشنبه 24 فروردین آغاز خواهد شد..

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، شرایط پیش فروش خودروی وانت سایپا 151 با کفی اطاق بار (لاینر) اعلام شد.

متقاضیان این خودرو می‌توانند از ساعت 10 روز پنجشنبه مورخ 24 فروردین 1402 با ورود به سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

* محدودیت های ثبت نام برای این بخشنامه فعال خواهد بود.

سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به افزایش قیمت خودروها، امکان ویرایش اطلاعات و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم می‌شود تا متقاضیان در صورت تمایل، نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

به گزارش بانک اول امید قالیباف، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، برای ثبت‌نام کنندگان در «طرح عرضه یکپارچه خودرو» این امکان فراهم می‌شود تا نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از آنجا که قیمت خودرو به تازگی تغییر کرده است و ثبت‌نام در طرح یکپارچه خودرو و زمان ویرایش آن نیز به پایان رسیده است و متقاضیان خرید خودرو هم متناسب با قیمت‌های قبلی، نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کرده‌اند، این فرصت برای متقاضیان خرید خودروهای داخلی فراهم خواهد شد تا نسبت به تغییر نوع خودروی خود اقدام کنند.

وی افزود: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت نوبت‌دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود و در همان زمان نیز امکان ویرایش اطلاعات در سامانه فراهم خواهد شد تا متقاضیان خرید خودروها از طریق طرح عرضه یکپارچه در صورت تمایل نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند و در واقع خودرویی متناسب با بودجه‌ای که قبلا برای خرید خودرو در نظر گرفته بودند خریداری کند./فارس

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نوبت‌دهی زمان تحویل خودروهای داخلی طرح تخصیص یکپاچه، اواخر فروردین‌ماه یا حداکثر در روزهای آغازین اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود.

به گزارش بانک اول به نقل از ایرنا، «امید قالیباف» ضمن بیان این مطلب افزود: در تاریخ یاد شده، سامانه طرح یکپارچه تخصیص خودرو باز می‌شود و متقاضیان ضمن مطلع شدن از زمان نوبت‌دهی تحویل خودروی خود می‌توانند نسبت به ویرایش و تغییر خودروی ثبت‌نامی اقدام کنند.

وی تعداد قطعی ثبت‌نام شدگان در این طرح را ۹۳۰ هزار نفر عنوان کرد که حساب وکالتی برای خرید خودرو اعلام کردند.

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز جمعه (۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱)‌ در سایت esalecar.ir آغاز شد که به مدت سه روز ادامه یافت.

۹ شرکت خودروساز داخلی در این طرح مشارکت کردند و ۵۱ مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید بود.

در این طرح بدون قرعه کشی به همه متقاضیان خودرو داده می‌شود و ۵۰ درصد عرضه خودرو در آن به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص خواهد یافت.

روز گذشته (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) میزان افزایش قیمت محصولات دو خودروساز بزرگ به میزان متوسط ۲۹ درصد (۱۰ تا ۴۲ درصد) اعلام شد که به دنبال آن لیست جدید قیمت پایه محصولات این دو شرکت منتشر شد؛ قیمت‌های اعلامی قیمت‌های پایه، بدون احتساب هزینه‌های جانبی نظیر مالیات‌ها، هزینه‌های شماره‌گذاری، عوارض و... بود؛ این میزان بایستی به قیمت پایه اعلامی برای محصولات سایپا و ایران‌خودرو اضافه شود.

پس از چند روز پاسکاری‌ دو نهاد وزارت صمت و شورای رقابت در اعلام و اطلاع‌رسانی قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان، در نهایت روز گذشته (۲۰ فروردین ماه)، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا میزان افزایش قیمت‌ خودروهای داخلی را متوسط ٢٩ درصد اعلام کرد؛ بر اساس تصمیم‌های اخذ شده در جلسه روز گذشته (یکشنبه ۲۰ فروردین ماه) در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راستای نامه شماره ۴۸۶۶۵ تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر تجدید نظر در قیمت‌های مصوب شورای رقابت، قیمت فروش، لیست قیمت‌های جدید محصولات دو خودروساز بزرگ منتشر شد که بر اساس آن حداقل میزان افزایش قیمت ١٠ درصد مختص خودروی کوییک اتوماتیک و حداکثر افزایش قیمت ۴۲ درصد برای تعدادی از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو اعمال شده بود.

گفتنی است که قیمت‌های اعلامی در لیست منتشر شده، قیمت پایه محصولات خودروسازان، بدون احتساب مالیات ارزش افزوده، عوارض، شماره‌گذاری خودروها و... است.

بدین ترتیب، به قیمت‌های پایه اعلام شده بایستی ۶ درصد مالیات ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۲.۵ درصد مالیات هوای پاک، یک درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده و یک درصد مالیات شماره‌گذاری و همچنین چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از بابت بیمه شخص ثالث و ۶۰۰ هزار تومان خدمات شماره‌گذاری، پست و نصب پلاک اضافه شود

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی