کد مطلب: 25525

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

آغاز استثنایی‌ترین فروش فوری ایران خودرو؛ امروز | حراج ویژه خودروهای پرفروش ایران خودرو برای مادران

طرح فروش فوری ایران خودرو برای مالکین خودروهای فرسوده و طرح ویژه مادران از دیروز آغاز شده است.

آغاز استثنایی‌ترین فروش فوری ایران خودرو؛ امروز | حراج ویژه خودروهای پرفروش ایران خودرو برای مادران

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

 به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال 1401 (طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) ، برای مالکین خودروهای فرسوده که شرایط آن در سامانه فروش شرکت ایران خودرو اعلام می گردد ، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب و انعقاد قرارداد با ایران خودرو از طریق قرعه کشی برای متقاضیان مطابق جدول ذیل فراهم شده است.

با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد.  زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/12/17 الی ساعت 24 روز شنبه مورخ 1401/12/20 است.

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، مطابق جدول ذیل فراهم شده است

با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد.  زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/12/17 الی ساعت 24 روز شنبه مورخ 1401/12/20/تسنیم

سود ۴۰۰ میلیونی برای خریداران این خودرو

 ایران خودرو

طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ،برای برخی از خریداران این طرح سود ۴۰۰ میلیون تومانی خواهد داشت.

 فروش فوق العاده ایران خودرو از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه آغاز شده و تا چهار روز آینده یعنی تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ۴ خودرو عرضه می‌شود، سمند سورن پلاس، دنا پلاس اتوماتیک، هایما S ۵ و هایما S ۷.

اما قیمت بازار آزاد و کارخانه هر کدام از این خودرو‌ها چقدر است؟

قیمت کارخانه سمند سورن پلاس ۲۶۱ میلیون تومان است، اما این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود. یعنی قیمت بازار آزاد و کارخانه سورن پلاس حدود ۲۷۰ میلیون تومان است.

دنا پلاس اتومات خودروی دیگری است که ایران خودرو قرار است در این فروش فوق العاده عرضه کند. قیمت کارخانه دناپلاس اتومان ۳۹۷ میلیون تومان است، اما قیمت این خودرو در بازار آزاد دو برابر این رقم است و ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. این یعنی افرادی که موفق شوند در این طرح ایران خودرو، دنا پلاس بخرند، ۴۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند.

قیمت هایما اس ۵ در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و قیمت هایما اس ۷ هم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان است. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز ۱۷ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

خریداران عادی باید حساب وکالتی داشته باشند، اما متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

ایران خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است.

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این طرح پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی