کد مطلب: 25444

درگذشت|درگذشت هنرمند محبوب|درگذشت هنرمندان

فوری: مرگ دردناک بازیگر جوان کشور | ایران عزادار شد + بیوگرافی

ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر سه شنبه ۲ اسفند ماه درگذشت.

فوری: مرگ دردناک بازیگر جوان کشور | ایران عزادار شد + بیوگرافی

این بازیگر متولد سال ۶۷ بود که سال ۹۴ در نمایش " متاستاز" به کارگردانی علی اصغر دشتی که درباره هم پایان بیماران مبتلا به سرطان بود، به ایفای نقش پرداخت.

او در این اثر نمایشی همپای خواهرش بود که با بیماری سرطان مبارزه می کرد.

این بازیگر بعدتر در نمایش" تئاتر بازی" به کارگردانی ایلناز شعبانی بازی کرد که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

علی اصغر دشتی، کارگردان نمایش " متاستاز" در صفحه شخصی خود از درگذشت این بازیگر جوان خبر داده است./ایسنا

بیوگرافی ملیکا روح انگیزی:

ملیکا روح انگیزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ملیکا روح انگیزی می‌توان به بازیگری در فیلم متاستاز اشاره کرد.

ملیکا روح انگیزی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ملیکا روح انگیزی در این سال، بازیگری در فیلم متاستاز به کارگردانی علی اصغر دشتی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ملیکا روح انگیزی بازی در فیلم متاستاز بوده است. ملیکا روح انگیزی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1394 فیلم متاستاز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با علی اصغر دشتی همکاری داشته است. ملیکا روح انگیزی توانست با بازی در فیلم متاستاز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شیما مهدوی، ایلناز شعبانی، یاسمن ادیبی و مهتاب پرنیان بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی ملیکا روح انگیزی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ملیکا روح انگیزی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ملیکا روح انگیزی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم ملیکا روح انگیزی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ملیکا روح انگیزی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ملیکا روح انگیزی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ملیکا روح انگیزی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ملیکا روح انگیزی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم متاستاز محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی ملیکا روح انگیزی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران ملیکا روح انگیزی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی ملیکا روح انگیزی، آثار ملیکا روح انگیزی، جوایز ملیکا روح انگیزی، همکاران ملیکا روح انگیزی، گالری عکس ملیکا روح انگیزی، قد ملیکا روح انگیزی، وزن ملیکا روح انگیزی، رنگ چشم ملیکا روح انگیزی، وضعیت تأهل و همسر ملیکا روح انگیزی، فرزندان ملیکا روح انگیزی، حواشی ملیکا روح انگیزی و کودکی ملیکا روح انگیزی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

سوابق کاری ملیکا روح انگیزی

بازیگر (1 اثر)پنهان شدن

4.1متاستازرای شما:0/10(1394)

مشخصات ملیکا روح انگیزی

اطلاعات زندگیپنهان شدن

ملیت: ایران

دین: اسلام

مذهب: تشیع

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی