کد مطلب: 25333

بورس| بازار بورس

شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا |حراج امروز خودرو بدون قرعه کشی

کارا دو کابین و تک کابین امروز ۲۶ بهمن در بورس کالا عرضه می شوند.

 شرایط جدید خرید خودرو در بورس کالا |حراج امروز خودرو بدون قرعه کشی

 بهمن موتور امروز ۲۶ بهمن ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین و ۵۰۰ دستگاه کارا تک کابین را در بورس کالا عرضه می‌کند.

کارا تک کابین با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و دو کابین با قیمت پایه ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو معاملات می‌روند.

روز گذشته نیز حدود ۶ هزار و ۵۰۰ خودرو در بورس کالا به روی تابلو رفت./باشگاه خبرنگاران

 در عرضه‌های روز ۲۴ بهمن که کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو می‌روند مهلت ثبت نام سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ بهمن است و به منظور مدیریت سفار شهای دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۳۰ درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفاً امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۳ دستگاه خودرو است.

در عرضه‌های روز ۲۵ بهمن که فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره و ریسپکت روی تابلو می‌روند مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودروسواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

 پیشنهاد ما

بورس کالا طبق برنامه جدید اعلامی، از دوشنبه تا چهارشنبه آینده، میزبان عرضه ۳۰۵۰ فیدلیتی، ریسپکت، وانت و کامیون و کامیونت خواهد بود.

طبق مصوبه جدید شورای بورس مبنی بر از سر گیری فروش خودرو در بورس کالا از امروز، عرضه های جدید اعلام شد که شامل فیدلیتی 7 و 5 نفره و ریسپکت (متعلق به بهمن موتور) ، وانت کارا تک و دو کابین و کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس متعلق به بهمن دیزل هستند.

بر اساس این گزارش، سه شنبه هفته آینده بیش از 500 دستگاه فیدلیتی 7 نفره سفید و مشکی با موعد تحویل 25 اردیبهشت در بورس کالا عرضه می شود. میزان پیش پرداخت 100 درصد با قیمت پایه 772 میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در همان روز 500 دستگاه فیدلیتی 5 نفره مشکی و سفید با موعد تحویل 25 اردیبهشت و پیش پرداخت 100 درصدی و قیمت پایه 759 میلیون تومانی عرضه می شود.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی