کد مطلب: 25320

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی جذاب از شما | کدام مسیر زیر شما را بیشتر میترسونه؟ بگو تا شخصیتت رو بگم

به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید، کدام یک از مسیرهای زیر برای شما هراس بیشتری دارد؟

شخصیت شناسی جذاب از شما | کدام مسیر زیر شما را بیشتر میترسونه؟ بگو تا شخصیتت رو بگم

مسیر A را انتخاب می کنم. شما فردی هستید که همواره اعتماد به دیگران برای تان مسئله ی سختی می باشد. بنابراین اغلب اوقات احساسات تان را در خود نگه می دارید و این موضوع باعث می شود که به لحاظ روحی همیشه احساس تنهایی داشته باشید.

 مسیر B را انتخاب می کنم. به شدت از تنهایی گریزان می باشید که این موضوع سبب می شود که همواره احتیاج به عشق و فردی دیگر داشته باشید. از سوی دیگر از بی فایده بودن در جمع هراس دارید بنابراین همیشه در جمع های خودتان سعی می کنید که مفید واقع شوید تا مبادا از سوی دیگران مورد انتقاد قرار بگیرید.

 مسیر F را انتخاب می کنم. شما فردی با احساسات مثبت و اعتماد به نفس بالا می باشید. بنابراین همواره در زندگی به دنبال چیزی هستید که از آن لذت می برید. همچنین به شدت خواهان آزادی هستید و هیچ گونه علاقه ای به محدود بودن ندارید.

 مسیر G را انتخاب می کنم. شما فردی آرام و ثابت قدم هستید که این ویژگی های فردی باعث می شود که هر لحظه با هر قدم به مسیر و اهداف خود نزدیک تر شوید.

 مسیر H را انتخاب می کنم. در زندگی به خاطر اتفاقات ناگواری که در گذشته برای تان رخ داده است همواره تا حدودی زیادی از گذشته خود می ترسید. بنابراین هر لحظه بر این باور هستید که در زندگی ممکن است همواره دچار شکست شوید اما شما باید آگاهانه خودتان را از گذشته بیرون بکشید و احساسات منفی ای که نسبت به آن دارید را از بین ببرید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی