کد مطلب: 25317

وام| وام جدید| وام فوری

فوری: برای دریافت وام کلیک کنید| وام فوری 500 میلیونی با کارمزد 8 درصد | به راحتی و بدون ضامن صاحب وام شوید + جزییات مهم

مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

فوری: برای دریافت وام کلیک کنید| وام فوری 500 میلیونی با کارمزد 8 درصد | به راحتی و بدون ضامن صاحب وام شوید + جزییات مهم

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

در صورتی که فردی مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باشد نیازی به ارائه ضامن ندارد. مسدودی سپرده وی ضمانت اصلی این تسهیلات است و تا زمان پرداخت کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. سود این تسهیلات 18 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان انسداد سپرده مشتریان، به اصل آن 16 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

 

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 812 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات 122 میلیون و 999 هزار و 994 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 423 میلیون و 59 هزار و 994 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است.

 مریم جلالی از اعطای تسهیلات خرید صنایع‌ دستی تا سقف 20 میلیون تومان تنها با کارت ملی و دسته‌چک معتبر خبر داد و گفت: همه افرادی که به نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران مراجعه می‌کنند می‌توانند در محل نمایشگاه از این تسهیلات که از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مجموع 30 میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص یافته است و علاقه‌مندان خرید محصولات صنایع‌ دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران می‌توانند با ارائه کارت ملی و دسته‌‌چک معتبر از این تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان برخوردار شوند.

معاون صنایع‌ دستی همچنین تصریح کرد: نرخ تسهیلات 8 تا 12 درصد است و علا‌وه بر امکان خرید از غرفه‌های نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران، این امکان وجود دارد که متقاضیان از فروشگاه‌های سطح شهر که دارای دستگاه پذیرنده بانکی این صندوق هستند، خرید کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی 18 تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

خبر مهم برای مردم

وام فوری

 سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور   گفت: باز شدن قفل حوزه مد، لباس و کالای حجاب در ایران راه‌ها و مسیر‌های مختلفی دارد که یکی از این مسیر‌ها توسعه کیفی جشنوار‌ها است به شرطی که شرکت کنندگان در جشنواره‌ها به تولید برسند.

ی افزود: امیدواریم با حمایت‌های پیشینی و هدایت گری‌های حین جشنواره‌ها و البته تامین سرمایه برای تولید آثار برگزیده این اتفاق رخ دهد.

امامی اظهار کرد: وقتی برگزیده حوزه مد و لباس بتواند ۵۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۸ درصد بگیرد حتما می‌تواند چادر یا مانتو خود را به بازار عرضه کند که حتی اگر تولید کننده هم نباشد می‌تواند با تولید کنندگان نام دار شریک شود و طرح خود را در بازار به سادگی بفروشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور موضوع بعدی را مسئله آموزش عنوان کرد و گفت: همکاری با مدرسه ملی طراحی را آغاز کردیم و سعی می‌کنیم کیفیت طراحی را به واقعیت نزدیک کنیم.

وی مطرح کرد: به شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و سکو‌های توزیع که در خصوص موضوع عرضه محصولات ایرانی-اسلامی در نمایشگاه‌ها می‌توانند کیفیت و قیمت را به نفع مصرف کننده تامین کنند از طریق بانک‌های عامل دولتی به روش گشایش اسناد اعتباری تسهیلات پرداخت خواهد شد.

امامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایشگاه‌ها چه میزان می‌تواند در کاهش قیمت‌ها تاثیر گذار باشند گفت: نمایشگاه‌ها گاهی بزرگ مثل مصلی تهران و گاهی کوچک در برخی سالن‌ها برگزار می‌شوند. مهم این است که شرکت کنندگان ۱۵ تا ۲۰ درصد کالای خود را ارزان‌تر عرضه کنند تا قیمت پوشاک حجاب و صنایع فرهنگی کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: زمانی که تولید کننده می‌تواند یکجا مواد اولیه خود را خریداری کند هزینه تولید کاهش پیدا می‌کند و هر زمانی که تولید کننده از کارخانه نه از دلال خریداری کند قطعا قیمت مواد اولیه ۵ تا ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

وام فوری

در حال حاضر نیز این مجموعه به مشاغل خرد تسهیلات بدون سود پرداخت می‌‌کند. هم اکنون خیلی از تعاونی‌ها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را از این مجموعه دارند. علاوه بر این نوع تسهیلات، بانک رسالت براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، وام‌های تکلیفی اعم از ازدواج، فرزند آوری و …، نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد./کاما پرس

شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

افرادی که مشتری بانک ملت بوده و مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده خاصی داشته باشند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود 18 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

درباره بانک ملت و برخی از دستاوردهای آن بدانید

بانک ملت از آذرماه سال 1358 تاکنون به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. امکان افتتاح انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی از جمله خدمات بانک ملت محسوب می‌شوند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین برند محبوب در حوزه خدمات الکترونیکی 1394، برند محبوب در حوزه خدمات بانکی 94، جایزه محبوب‌ترین بانک ایران در سال 1395، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران 95، تندیس زرین بانک محبوب ایران به انتخاب مشتری سال 1396 و … را به دست آورد./کاماپرس

متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 2ظ4 ماه اعلام شده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی