کد مطلب: 25296

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی تصویری | یکی را از کفش ها رو انتخاب کن تا بگم تو مشکلات چند مرده حلاجی !!

با شخصیت شناسی جالب که می تواند روش و رویکرد شما را در زمان مواجه شدن با سختی ها شناسایی کند بیشتر آشنا شوید.

شخصیت شناسی تصویری | یکی را از کفش ها رو انتخاب کن تا بگم تو مشکلات چند مرده حلاجی !!

کفش کتانی مخصوص دویدن

کسانی که در مقایسه با انواع کفش های دیگر عاشق کفش های کتانی راحت و مخصوص دویدن هستند، همیشه آمادگی مواجه شدن با هر چیزی که سر راهشان پیش می آید را دارند. به گزارش پرشین وی کیتی کلادا، استایلیست، مشاور زندگی و نویسنده کتاب “کفش باش” این گروه افراد را “بسیار با اعتماد به نفس، بسیار هدف محور و بسیار منظم” توصیف می کند. آنها هرگز اجازه نمی دهند عزیزانشان ناامید و ناراحت شوند و در زمان لازم خودشان افسار همه چیز را در دست می گیرند.

کفش پاشنه مدادی و باریک

در تست روانشناسی کفش ، این دسته افراد می توانند زیبایی را حتی در هرج و مرج ها پیدا کنند. مهم نیست شرایط اطرافشان در چه حدی نامناسب است، آنها همه چیز را با رویکرد مثبت اندیشی و خوش بینی خود تغییر می دهند.

به گفته کلادا:” چنین شخصی قبل از اینکه به چیزی  “نه” بگوید، جوابش “بله” است. او بسیار مشتاق است و بسیار نسبت به امکانات مختلف با روی باز برخورد می کند. او همچنین به راستی زیبایی را دوست دارد و برای آن ارزش قائل است، بنابراین خودش را با زیبایی احاطه می کند، این چیزهای زیبا از وسایل گرفته تا مردم متغیر است و یا ممکن است شامل سبک زندگی او شود. چیزهای زیبای او الزاما گرانقیمت نیست بلکه صرفا باید به چشم خوب و زیبا بیاید. او استعداد زیبا سازی هر فضایی را دارد، برای مثال ممکن است داخل اتاق او شوید و ناگهان بگویید: “وای چه اتاق دوست داشتنی” و یا بگویید “چه اتاق شاد و !”.

 

دمپایی لاانگشتی

افرادی که این مدل دمپایی را به عنوان کفش دوست دارند، کسانی هستند که مشکلی با چالش های سخت ندارند.آنها همچنان که سختی ها در مسیرشان قرار می گیرد، سرشان را بالا گرفته و لبخند می زنند. کیتی کلادا می گوید: “علاقمندان این نوع کفش آمادگی هر چیزی را دارند، رفتارشان دوستانه و بی شیله پیله است. چنین افرادی به صورت ناگهانی می تواند هر کاری را انجام داده و با لحظه پیش می روند، بدون اینکه به دنبال یک “چیز مناسب” بوده و یا رفتار و کارهایشان طبق انتظارات بقیه باشد.”

کفش پاشنه لژدار

علاقمندان به کفش لژدار در تست روانشناسی کفش ، افرادی هستند که در زمان مواجه شدن با سختی ها، آرام و خونسرد هستند. آنها اجازه نمی دهند فشارهای مختلف موجب حواس پرتی و دستپاچگی آنها شود. به گزارش پرشین وی در عوض سعی می کنند با استفاده از منطق و مهارت های اجتماعی راه حلی برای مشکل پیدا کنند. طبق گفته کلادا چنین فردی خود رای است و احساس قوی به خود دارد و اخلاقش با دیگران بسیار دوستانه و خوش مشرب است.

کفش اسپرت و ورزشی

علاقمندان به این نوع کفش سرشار از انرژی و ایده هستند. طبق گفته این نویسنده :”کفش ورزشی بسیار متنوع است، کسی که این کفش انتخاب اوست فردیست که می خواهد انواع گزینه و ایده های مختلف را امتحان کند. این افراد بسیار پر انرژی بوده و سن و سال نمی شناسند. آنها به راستی نه جوان و نه پیر هستند. آنها با خوش مشربی و اخلاق شاد و دوستانه ای که دارند افراد زیادی در کنار خود دارند تا به آنها در عبور از سختی ها و چالش ها کمک کنند. از آنجا که چنین فردی بسیار به روابطش اهمیت می دهد، همیشه در مواقع سخت افراد زیادی از او حمایت می کنند.”

کفش پاشنه دار معمولی

هیچ چیزی نمی تواند در سر راه طرفداران این کفش قرار بگیرد، چنین شخصی مظهر شجاعت و بلوغ است. وی به جای آنکه در شرایط سخت احساساتی شود، کنترل اوضاع را در دست گرفته و سعی می کند تا حد امکان عمل گرا باشد. کلادا می گوید: “چنین شخصی در بین طرفداران دیگر کفش ها، بالغ تر است. وی شخصی مراقب، کارآمد و قدرتمند است و معمولا نقش رهبری و مدیریت را به عهده دارد. وقتی همه چیز در اطراف شما به هم ریخته شود، خانمی که با چنین کفشی راحت است می آید و می گوید:”چه شده؟” و سپس پا پیش گذاشته و خودش کنترل امور را به دست گرفته و سعی در حل و فصل مسئله می کند.”

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی