کد مطلب: 25275

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با اتنخاب یک رنگ| رنگ مورد علاقتو بگو تا شخصیتتو بگم

رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنیم با شخصیت و افکار ذهنی مان ارتباط مستقیم دارد و تحقیقات زیادی در این زمینه شده است تا بتوانند از طریق رنگ‌ها به ویژگی‌های شخصیتی افراد پی ببرند.

شخصیت شناسی با اتنخاب یک رنگ| رنگ مورد علاقتو بگو تا شخصیتتو بگم

قرمز

قرمز اگر رنگ قرمز را انتخاب کنید در واقع شخصی هستید که آماده بخشش و کمک به دنیا هستید. دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید و شناخته شوید. دوست دارید در تمام جنبه‌های زندگی بهترین باشید بهترین کارمند بهترین همسر و…

زرد

نسبت به زندگی خوش بین و مثبت هستید. از ریسک کردن هرگز نمی‌ترسید، اما در عین حال همه چیز را با عقل و منطق مدیریت می‌کنید. به توانایی‌های خود آگاه هستید و آمادگی به کار بردن آن‌ها را دارید.

نارنجی

شما فردی هستید که از موفقیت‌های کوچک لذت می‌برید و باورتان این است که موفقیت‌های بزرگ با قدم‌های کوچک آغاز می‌شود. به همین دلیل است که روی جزئیات تمرکز می‌کنید و در جهت پیشرفت آن‌ها تلاش می‌کنید.

سبز

انتخاب رنگ سبز نشان می‌دهد که برای به دست آوردن آزادی و امنیت در زندگی مبارزه می‌کنید. همیشه سعی می‌کنید آرام و متعادل باشید به همین دلیل دوست، شریک و یار خوبی هستید. به خاطر داشته باشید که معمولا در راه به دست آوردن تعادل و آرامش چیز‌هایی که برایتان مهم هستند را فراموش می‌کنید.

صورتی

زندگی کنونی شما پر از چیز‌های خوب و رضایت بخش است و شما به این مسئله کاملا واقف هستید. همیشه قدر داشته‌های خود را می‌دانید و از تمام لحظات زندگی لذت می‌برید. فراموش نکنید که در تمام شرایط زندگی باید واقع بین و منطقی باشید و آرامش داشته باشید.

بنفش

انتخاب رنگ بنفش یعنی به آن مرحله از زندگی که همیشه رویایش را داشتید رسیده اید. اکنون به اندازه کافی اعتماد به نفس و عزت نفس دارید و خودتان را باور دارید که می‌توانید به تمام رویا‌ها و اهداف تان برسید. می‌دانید که مستحق چه چیز‌هایی هستید و از این آگاهی به نفع خود استفاده می‌کنید.

آبی

انتخاب این رنگ یعنی تعادل. در زندگی تعادل دارید و می‌دانید که این تعادل در رسیدن به اهداف نقش مهمی دارد. خوب می‌دانید که تعادل ابدی در زندگی امکان پذیر نیست، اما همیشه سعی می‌کنید در زندگی تعادل داشته و خونسرد باشید.

طوسی

معقول بودن ویژگی منحصر به فرد شماست و همیشه در زندگی واقع بین هستید. شاید این ویژگی در ظاهر شما را کمی سرد نشان دهد، اما کسانی که شما را می‌شناسند می‌دانند که شخصیت ساده و منطقی دارید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی