کد مطلب: 25255

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی جذاب| با انتخاب تصویر شخصیت درونی خود را پی ببرید!

تنها با انتخاب یک تصویر در تست روانشناسی تصویری، به رازهای درونی شخصیت خود پی ببرید!

شخصیت شناسی جذاب| با انتخاب تصویر شخصیت درونی خود را پی ببرید!

تصویر شماره ی یک

این تصویر را 20 درصد از شرکت کنندگان انتخاب می کنند و مفهوم ویژه ای در آن نهان شده است.

آرزوهای شما برای خلق کردن، ساختن و آفریدن بی نهایت و نامحدود است. از زمان کودکی، متوجه شده اید قوه ی تخیل قویی دارید. رویاها و برنامه ی شما برای آینده تمام نشدنی است. هر روز هزاران آرزو و هدف به ذهن شما هجوم می آورد. تا زمانی که به هدف مورد نظر خود که خوشبختی شما را به ارمغان می آورد، دست پیدا نکنید آرام نمی گیرید.

با وجود این که بسیار خیال پردازی می کنید، مراقب دنیای واقعی نیز هستید. به خوبی می دانید که برای آینده چه برنامه ای دارید و در تمام مراحل زندگی طبق نقشه ی قبلی پیش می روید. تنوع در روابط عاشقانه و دوستانه را نمی پسندید. اگر یک دوست داشته باشید، تا آخر عمر او را همراهی خواهید کرد. از آنجایی که برنامه های زیادی برای آینده دارید، می توانید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید و به احتمال زیاد موفق خواهید شد.

تصویر شماره ی دو

از هر 10 نفر، سه نفر این تصویر را انتخاب می کنند.تصویری که در آن ماه سمت راست قرار دارد و دریا طوفانی و خروشان است.

این تصویر نشان دهنده ی شخصیتی قویی است که به طرز غیر قابل باوری، تحت تاثیر احساسات قرار می گیرد.

شما معمولا هنگام تصمیم گیری، آنچه که قلبتان می گوید را انتخاب می کنید. صداقت، سخاوتمندی و مهربانی از بارزترین ویژگی های شماست. این موضوع که با افراد مشابه خودتان در ارتباط باشید، شما را بسیار خرسند می کند. تغییرات را می پذیرید و به خوبی مدیریت می کنید، البته فقط آن دسته از تغییراتی که برای شما سود و منفعت به همراه داشته باشند.

هر روز صبح که از خواب برمی خیزید، این فکر به ذهنتان خطور می کند که ” اگر می خواهم هر روز شاد بمانم، باید وانمود کنم شاد هستم تا به واقعیت تبدیل شود”.

روال زندگی شما برای سال ها یکسان بوده، دوستان ثابت همیشگی، شام خوردن در همان رستوران و حتی مهمان های معمولی آخر هفته. عاشق لبخند زدن به مردم هستید زیرا باور دارید که با شاد کردن زندگی دیگران، حال خودتان نیز بهتر خواهد شد.

شاید کمی غیرقابل اعتماد باشید اما زمانی که شخصی به شما اعتماد کند، به هیچ وجه باعث از بین رفتن این اعتماد نمی شوید.

تصویر شماره ی سه

اگر این تصویر را انتخاب کرده اید شما جز 15 درصد افرادی هستید که با دیدن این تصویر احساس خوبی پیدا کرده اید.

معنای نهفته در ماه سمت چپ و دریای آرام چیست؟

شما نیاز دارید تا ذهن خود را درگیر کنید و همیشه از سطح هوشی بالاتر از متوسط برخوردار بوده اید و همین امر باعث شده است به نوشتن مقالات علمی، تحیلیل آثار ادبی نویسندگان بزرگ و حتی حل مسائل منطقی برای افزایش تحریک مغزی خود روی آورید. هیچ اتفاقی از ذهن تیز شما پنهان نخواهد ماند و تا به امروز، شم قویی شما در بسیاری از شرایط دشوار، نجات بخش بوده است.

فردی اجتماعی هستید و گروه دوستانه بزرگی دارید اما زمانی که تصمیم به انجام کاری می گیرید، ترجیح می دهید این کار را به تنهایی انجام دهید زیرا فکر می کنید بدون مزاحمت دیگران، نتایج بهتری خواهید داشت. ممکن است بعضی مواقع نسبت به موفقیت دیگران حسادت بورزید و حتی اگر عملکرد فردی از شما بهتر باشد، عصبانی می شوید. اما زمانی که درباره ی این موضوع بیشتر فکر می کنید، به این نتیجه می رسید که با تلاش بیشتر به عملکرد بهتری دست پیدا می کنید.

با استعدادی که در سخنرانی دارید، می توانید هر فردی را که ملاقات می کنید به خود مجذوب کنید.

تصویر شماره ی چهار

رای شمایی که این تصویر را انتخاب کرده اید، آرامش و شکیبایی دو جنبه حیاتی زندگی به حساب می آید. همه کار هایتان را، به ویژه تصمیم گیری های مهم، با آرامش انجام می دهید. به همین دلیلی اکثر مواقع عملکرد موثر و پرمنفعتی دارید.

کنجکاوی و تلاش برای شناخت محیط اطرافتان، یکی از حُسن های شماست.

عاشق بیرون رفتن و تفریح با دوستان خود هستید و از وقت گذراندن با شریک عاطفیتان در یک عصر رمانتیک نیز بسیار لذت می برید. انرژی زیادی داری و همیش در حال انجام کاری هستید. کوهنوردی، انجام فعالیت هایی مانند بانجی جامپینگ و قایق سواری از فعالیت های مورد علاقه شما هستند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی