کد مطلب: 25218

وام| وام جدید| وام فوری

فوری: وام قرض الحسنه 12 میلیونی برای بازنشستگان| برای نام‌نویسی آنلاین از امروز اقدام کنید|وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومان شد

تسنیم نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد.

فوری: وام قرض الحسنه 12 میلیونی برای بازنشستگان| برای نام‌نویسی آنلاین از امروز اقدام کنید|وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومان شد

وام قرض الحسنه یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.  وام قرض الحسنه مجموعه‌ای از وام‌ قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز اس. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام قرض الحسنه به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اشاره به آغاز پرداخت معوقات از ماه جاری اظهار کرد: در‌باره متناسب‌سازی حقوق‌ها رایزنی‌هایی در حال انجام است و امیدواریم که تا پایان سال جاری تکلیف آن مشخص شود. البته هنوز با مدیر عامل تامین اجتماعی مذاکرات مستقیمی در این رابطه نداشتیم و به دنبال فرصت هستیم تا بتوانیم با او جلسه‌ای بگذاریم. این موضوع جز مطالبات اصلی بازنشستگان و زیر مجموعه برنامه ششم تامین اجتماعی است. اگر متناسب‌سازی به سال بعد کشیده شود، برنامه هفتم مطرح خواهد شد. بنابراین انتظار کانون بازنشستگان این است که شخص مدیرعامل مستقیم به این قضیه ورود کند و وعده‌هایی مبنی بر پذیرش بدهی ۲۵ درصدی به بازنشستگان و سایر سطوح را عملی کنند. البته لازم مدیر عامل تامین اجتماعی در این باره یکبار مصاحبه کنند و جواب مردم را بدهند تا خیالشان راحت شود. در رابطه با معوقات نیز مشاهده کردیم که وعده مدیر عامل مبنی بر پرداخت از آبان‌ماه، عملی شد.

 

او درباره بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمان دولتی توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های دولتی که تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی هستند، حدود ۸ هزار میلیارد تومان بدهکار است. در مقابل سازمان تامین اجتماعی خدماتی به مراکز درمان دولتی ارائه کرده که در نتیجه آن ۱۳ هزار میلیارد تومان سازمان از آن‌ها طلبکار است. امروز بدهکار مدعی شده که به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات نمی‌دهد تا بدهی ۸ هزار میلیارد تومانی خود را تسویه کند. در صورتی که وجود ۱۳ هزار میلیارد بدهی، به خودی خود این بدهکاری را رفع می‌کند. تامین اجتماعی می‌تواند ۸ هزار میلیارد را به صورت نقد پرداخت کند و یا از ۱۳ هزار میلیارد بدهی خود مابقی آن را که ۵ هزار میلیارد است را پرداخت کنند. این تامین اجتماعی است که از مراکز درمانی دولتی طلب دارد اما امروز بدهکار برای سازمان تامین اجتماعی مدعی شده است.

الحاق یک ماده به عنوان ماده (۴) به شرح زیر است:

ماده ۴ـ در مواردی که مشتری قبلاً تسهیلات خرد از مؤسسه اعتباری دریافت کرده است، مبنای محاسبه مابه‌التفاوت قابل پرداخت به وی تا سقف مقرر در این دستورالعمل، سهم اصل باقی مانده از مانده بدهی است.

ادغام مواد (۱۲) و (۱۳) به شرح زیر:

ماده ۱۲‌ـ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و نیز سایر تسهیلات تکلیفی موضوع قوانین مختلف از قبیل تسهیلات فرزندآوری یا تسهیلات حمایتی در حوادث غیرمترقبه مصوب هیأت وزیران و همچنین تسهیلات اعطایی بابت خرید، جعاله، ودیعه و ساخت مسکن، مشمول احکام و ضوابط خاص خود بوده و تابع مفاد این دستورالعمل نیست.

در خاتمه این بخشنامه تاکید شده است، مراتب با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‌‌‌‌/۹۶ مورخ ۱۶‌‌‌‌/۵‌‌‌‌/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذی‌ربط بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ابلاغ و لازم است بر حسن اجرای آن نیز نظارت دقیق به عمل آید".‌

خبر مهم برای متقاضیان وام قرض الحسنه

 وام قرض الحسنه

وام 100 میلیونی بانک مهر ایران برای چه افرادی است؟

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

شروع به کار بانک ملت و دستاوردهای آن

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

 

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./ کاماپرس

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: تقاضای بالایی برای وام وجود دارد و بانک‌ها از نظر پرداخت تسهیلات در مضیقه هستند.

 

ابوذر سروش درباره روند تسهیلات‌دهی خرد بانک‌ها مبنی ایجاد میانگین و سپرده‌گذاری اظهار کرد: پرداخت تسهیلات خرد نباید مبتنی بر ایجاد میانگین باشد اما ممنوع نیست. در این زمینه، بانک‌های قرض‌الحسنه خدمات بهتری در جهت پرداخت تسهیلات ارائه می‌دهند و شبکه بانکی نیز تحت فشار پرداخت تسهیلات تکلیفی است.

وی افزود: با این حال رشد پرداخت تسهیلات خرد زیر ۲۰۰ میلیون تومان حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد طی شش تا هفت ماهه امسال بوده است. باید به این موضوع توجه شود که تقاضا برای تسهیلات زیاد و ظرفیت و منابع بانکی محدود است.

معاون نظارت بانک مرکزی ادامه داد: سهم تسهیلات تامین مالی خرد در شبکه بانکی باید مشخص شود زیرا، همه بانک‌ها نمی‌توانند به عموم مردم وام بدهند بلکه اولویتی که برای برخی بانک‌ها تعیین شده این است که به بخش تولید وام پرداخت کنند.

سروش در پایان اعلام کرد: بانک‌هایی که بخشی از مبلغ وام یا سپرده را بلوکه می‌کردند، به هیئت انتظامی بانک‌ها معرفی شدند و در صورتی که موارد دیگری از تخلف بانک‌ها مشاهده کردید، اعلام کنید تا مورد پیگیری قرار گیرد.

شرایط پرداخت وام مشاغل خانگی

نه این مقام مسئول و نه دیگران هنوز شرایط دقیق پرداخت وام مشاغل خانگی را اعلام نکرده‌اند. اما از اظهارات معاون وزیر می‌توان گفت وام مشاغل خانگی به افرادی داده می‌شود که طرح اشتغال خانگی داشته باشند. اگر این وام تنها یک نفر را پوشش دهد، مبلغ آن 150 میلیون تومان است.

اما مبلغ وام برای برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف 4میلیارد تومان است.

این در حالی است که مبلغ وام مشاغل خانگی پیش از این برای مشاغل مستقل 100 میلیون و برای مشاغل پشتیبان، دو میلیارد تومان بوده است.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بدون ضامن 300 میلیون تومانی

وام قرض  الحسنه

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهر ماندگار» هستند، باید با پرداخت مبلغ حداقل 100 هزار تومان در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کشاورزی که متقاضی وام 300 میلیونی این مجموعه هستند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری ایشان در بانک گذشته باشد. سود این تسهیلات 10 یا 12 یا 14 درصد اعلام شده است و میزان آن به ضریب برابری تسهیلات بستگی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی و معتبر به بانک معرفی کنند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. کل سود تسهیلات 23 میلیون و 233 هزار و 623 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.

رقم رشد وام قرض الحسنه پرداختی بانک کشاورزی تا دی ماه

بانک کشاورزی همواره در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا ابتدای هفته اول دی ماه، برنامه پرداخت تسهیلات تا پایان سال 1401 را محقق کرده است.

این مجموعه همواره به پرداخت تسهیلات برای بخش کشاورزی توجه ویژه دارد. طبق گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا نیمه دی ماه سال جاری مقادیر وام‌های زیادی را به کشت گلخانه‌‍‌ای اختصاص داد. طبق همین گزارش، میزان پرداخت تسهیلات به این نوع کشت نیمه دی ماه، نسبت به همین مقطع در سال گذشته، بالغ بر 132 درصد رشد داشت.

وام قرض الحسنه بانکی 500 میلیون تومانی با سود 7 درصد

بانک ملت با بروزرسانی طرح حامی ٬ سقف تسهیلات خرید لوازم خانگی را در سال جدید تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.نرخ این وام از ۷ الی ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت از ۲۴ الی ۶۰ ماه است.

به تازگی بانک ملت با بروزرسانی تسهیلات طرح حامی (صدور کارت اعتباری / عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده) سقف این وام را تا ۵ یک میلیارد ریال ( ۲۰۰ میلیون تومان صدور کارت اعتباری و ۳۰۰ میلیون تومان واریز به حساب فروشنده) افزایش داده است.

تسهیلات طرح حامی نوعی وام است که متقاضیان می توانند با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی های شریک تجاری خاص اقدام نمایند.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است.

حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است.

عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح تسهیلات حامی به تفکیک شریک تجاری ٬ نمایندگی های ایشان و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی www.mellatshop.bankmellat.ir در دسترس قرار دارد.

اسامی شرکای تجاری طرف قرارداد بانک ملت که امکان خرید محصولات با استفاده از طرح حامی در آنها وجود دارد:

در واقع سند ملک و خانه شما تا زمان پرداخت آخرین قسط وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرار می‌گیرد. پس اگر متقاضی دریافت وام با سند منزل هستید، کافی است سند خانه یا ملک را پیش بانک بگذارید و وام بگیرید. مزیت گرفتن وام فوری با سند ملکی هم این است که چون ارزش ملک معمولا بالاست، مشکلی برای گرفتن وام تا بالاترین سقف ممکن ندارید.

هر کدام از بانک‌ها برای دریافت وام با سند ملکی شرایط جداگانه و خاصی دارند. پس یادتان باشد شرایط گرفتن وام با سند خانه در هر بانک یا بانکی دیگر متفاوت است و باید آن را رعایت کنید. البته گرفتن وام با سند کار سختی نیست. تنها کافی است با کامل کردن مدارک مورد نیاز و فرم‌های داخل شعبه طی کمتر از چند روز کاری وام خود را بگیرید. رهن گذاشتن سند ملکی، هزینه کارشناس و مخارج دیگر این کار هم بر عهده متقاضی است. مبلغ وام به طور دقیق معلوم نبوده و بستگی به نوع وام و بانک ارائه دهنده تسهیلات دارد، اما سود وام فوری با سند ملکی معمولا ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

حتما یادتان باشد هر سند ملکی‌ای را که به عنوان وثیقه به بانک می‌دهید، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

سندی که به بانک ارائه می‌کنید، باید شش دانگ و کامل باشد.

سند نباید هیچ مشکل و مانع احتمالی‌ در اداره ثبت داشته باشد.

سند مورد نظر نباید در رهن هیچ بانک دیگری باشد، یا وام تسویه‌نشده‌ دیگری روی آن به چشم بخورد.

علاوه بر این‌ها، سابقه خوب وام‌گیرنده، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا هم اهمیت زیادی دارد.

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام با سند ملکی می‌کنند

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی