کد مطلب: 25199

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

مهم: حراج فوق العاده ایران خودرو به مناسبت دهه فجر | شرایط ثبت نام در بزرگترین طرح فروش تاریخ ایران خودرو+جزییات مهم

جدیدترین قیمت سورن پلاس بنزینی را در ادامه بخوانید.

مهم: حراج فوق العاده ایران خودرو به مناسبت دهه فجر | شرایط ثبت نام در بزرگترین طرح فروش تاریخ ایران خودرو+جزییات مهم

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

ایران خودرو

قیمت مدل ۱۴۰۱ سمند سورن پلاس بنزینی ۵۱۵ میلیون تومان است. قیمت کارخانه سمند سورن پلاس بنزینی ۲۶۱ میلیون تومان و قیمت کارخانه سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز ۲۸۱ میلیون تومان است. قیمت روز سمند صفر سورن پلاس بنزینی مدل ۱۴۰۰ به ۴۹۵ میلیون تومان رسیده است.
برند مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
 
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو – مالتی مدیا (نمایندگی) صفر ۲۴۹,۲۸۶,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو (نمایندگی) صفر ۲۶۱,۴۲۲,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو – مالتی مدیا صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس دوگانه سوز ۱۴۰۱ | ایران خودرو (نمایندگی) صفر ۲۸۱,۱۸۹,۰۰۰
شرایط پیش فروش سورن پلاس
ایران خودرو در نظر دارد همزمان با فرارسیدن دهه فجر، خودرو سورن پلاس بنزینی را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه به فروش برساند.

برخی از منابع از نهایی شدن خودروهای ارائه‌شده در بزرگ‌ترین طرح پیش فروش ایران خودرو خبر می‌دهند. بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. البته گفته می‌شود احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.

زمان تحویل این خودروها در بازه‌های چهار ماه تا یک سال اعلام شده است.

حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

این طرح پیش فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این طرح صرفا متقاضیان عادی باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل که به زودی اعلام خواهد شد اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخش نامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند. 

افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود. 

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران‌خودرو منتشر شد.

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق العاده 4 محصول ایران‌خودرو امروز در پایگاه اینترنتی این شرکت منتشر شد( اینجا کلیک کنید).

در طرح فروش فوق‌العاده، 4 محصول ایران‌خودرو شامل «سورن پلاس دوگانه سوز»، «پژوپارس سال با موتور XU7P»، «پژوپارس سفارشی (ELX) با موتور XU7P» و «رانا پلاس» عرضه شده بود.

قیمت محصولات ایران خودرو در هفته گذشته

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم که روز گذشته رشدی 50 میلیونی در بازار داشت امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد.  

قیمت تارا دنده‌ای و پژو پارس با افت ۱۰ میلیونی به ترتیب به ۶۱۰ و ۴۵۰ میلیون رسیده و نسبت به سایر محصولات ایرانخودرو کاهش بیشتری را به ثبت رساندند. مدل‌هایی مثل دنا معمولی، تندر ۹۰ معمولی و رانا LX هم نسبت به روز چهارشنبه با افت قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۵۳ میلیون تومان به ۴۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این یعنی سه ماه قبل این خودرو ۱۰۷ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

از سوی دیگر، قیمت پژو ۲۰۷ پاناروما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲۰ میلیون تومانی، به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۴ میلیون تومان به ۵۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است. این خودرو سه ماه قبل ۱۶۱ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۹ نیز ۹۰ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ هم از ۴۷۰ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان افزایش یافته است. یعنی این خودرو سه ماه قبل ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

ثبت نام ایران خودرو

ایران خودرو

خودرو کد خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال) رنگ زمان تحویل
سورن پلاس بنزینی ۵۷۵ ۱.۰۴۶.۰۰۰.۰۰۰ خاکستری، سفید، نقره‌ای، مشکی متالیک خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل، محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.

میزان سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر %۱۴، مرداد الی دی %۱۶ و موعد تحویل بهمن و اسفند %۱۸ میباشد. سود انصراف در تمامی موعدهای تحویل %۳ کمتر از سود مشارکت میباشد.

هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

نخستین تصاویر از دنا فیس لیفت منتشر شد. سدان محبوب ایران خودرو در این رندرهای دیجیتالی اکنون از طراحی بسیار جذاب و به‌روزی بهره می‌برد. در ادامه با جزئیات طراحی دنا iQ آشنا می‌شویم.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان ایران محسوب می‌شود و سهم زیادی از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده است، اما بنا بر دلایل مختلف نظیر تحریم‌های صنعت خودرو به پلتفرم‌های پیشرفته‌ای برای تولید محصولات جدید دسترسی نداشته و طی سال‌های گذشته محصولاتی چون دنا، پژو پارس و دنا پلاس را با تکیه بر پلتفرم خودروهایی چون پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ به عنوان محصول جدید تولید و به بازار عرضه کرده است.

در بین این سری از محصولات ایران خودرو دنا پلاس توانسته به دلیل ظاهر جذاب خود نگاه بسیاری از مشتریان را جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین محصولات این گروه خودروسازی تبدیل شود. ایران خودرو نیز برای افزایش نگاه مشتریان اخیرا از دنا پلاس یا دنا پلاس توربوشارژ پرده برداشت که از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد، اما اکنون ایران خودرو باید بر اساس طراحی روز دنیای خودرو از لحاظ ظاهری این سدان محبوب خود را به‌روز کند.

مشخصات ایران خودرو دنا پلاس فیس لیفت

در همین راستا طراحان حوزه خودرو به شکل رندر دیجیتالی فیس لیفت جدیدی از دنا را طراحی کردند که از لحاظ ظاهری با تغییرات زیادی مواجه شده است. دنا IQ در این رندهای دیجیتالی به شکل کامل از لحاظ ظاهری به‌روزه شده و در نمای جلو، جانبی و عقب آن شاهد تفاوت‌های زیادی نسبت به نسخه فعلی هستیم.

طراحان برای دنا پلاس تغییرات ظاهری کاملا جدیدی را در نظر گرفتند و به همین دلیل در نمای جلو این سدان ایران خودرو اکنون یک جلوپنجره بزرگ و مشبک به چشم می‌خورد که استفاده از این جلوپنجره در محصولات روز دنیای خودرو مرسوم است. چراغ‌های جلوی اصلی نیز اکنون از جنس LED باریک بوده که در بالای سپرها جای گرفته‌اند و یک نوار مشکی رنگ نیز آنها به یکدیگر متصل کرده است. در زیر هر چراغ نیز یک نوار دو تکه ویژه چراغ روز در نظر گرفته شده که نوار بالایی آن نیز مه‌شکن‌ها تعبیه شده‌اند.

رینگ‌های این خودرو نیز اکنون از نوع ۱۸ اینچی بوده و از طراحی جدیدی بهره می‌برند. همچنین برای این رینگ‌ها رنگ مشکی مات نیز در نظر گرفته شده تا نمای اسپرت و جذابی را به وجود آورند. طراحان برای نمای عقب هم تغییرات زیادی را در نظر گرفتند و در این بخش چراغ‌های X شکل از نمای جذابی بهره می‌برند و یک نوار LED باریک نیز آنها را از بالای صندوق به یکدیگر متصل کرده است.

این سدان محبوب چند سالی است که با موتورهایی نظیر TU5 به بازار عرضه می‌شود، هرچند ایران خودرو اخیرا برای محصولات خود از یک موتور جدید ۳ سیلندر پرده برداشت، اما کارشناسان بر این باورند این سدان باید با موتور استفاده شده در دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ روانه بازار شود تا همانند ظاهر خود از قدرت و شتاب خوبی برخوردار باشد. گفتنی است این رندر دیجیتالی فقط یک ایده جدید برای طراحی دنا فیس لیفت است که بر اساس طراحی روز دنیا طراحی شده و یک طرح رسمی متعلق به ایران خودرو نیست.منبع: گجت نیوز

محصول جدید و مونتاژی ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد

به نقل از تسنیم، مهدی خطیبی با بیان‌ این‌که پروژه محصولات جدید طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است، گفت: محصول ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن و هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه امسال، محصول جدید دیگری عرضه خواهیم کرد. 

وی با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد و بعد از آن نیز مرحله تولید با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت تولید سالانه 20 هزار دستگاه آغاز خواهد شد.  میزان داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله 20 درصد خواهد بود. 

مدیرعامل ایران‌خودرو، محصولات جدید را در کنار دارا بودن استانداردهای 85 گانه، مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان دانست و خطاب به مدیران طراحی و توسعه محصولات گفت: با توجه به تعهدی که به وزارت صمت داده‌ایم، ری‌را در مرحله نمونه‌سازی صنعتی برای کالیبراسیون و آغاز آزمون‌های مختلف است. 

خطیبی با بیان این‌که پنج دستگاه از این خودرو با رنگ‌های متنوع تولید شده و با دریافت مجوز پلاک موقف، آماده انجام آزمون‌های جاده‌ای می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دانش فنی طراحی، نسخه برقی محصولات جدید از جمله ری‌را نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل ایران خودرو بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمان مقرر تاکید و خاطرنشان کرد: خودروهای جدید به سرعت تولید و وارد بازار و محصولات قدیمی نیز به مرور از مدار تولید خارج خواهند شد. 

وی در عین حال تصریح کرد: در دوره گارانتی و وارانتی محصولاتی که از خط تولید خارج می‌شوند، خدمات مناسب ارایه می‌شود تا مشتریان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. 

اتفاق مهم در کیفیت ایران خودرو

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) اعلام کرد هایما ۸S با پوشش نانو سرامیک بدنه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

امیر خلج اسعدی، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) عنوان کرد با هدف این که میزان رضایت‌مندی مشتریان افزایش پیدا کند و همچنین از رنگ بدنه خودرو در آسیب‌های احتمالی محافظت شود، تصمیم بر آن شد تا هایما ۸S را با پوشش نانو سرامیک بدنه به‌دست مشتریان برسانیم.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی