کد مطلب: 25198

شخصیت| شخصیت شناسی

شخصیت شناسی جذاب| شخصیت خود را بشناسید

انواع شادی که افراد از نظر روحی سالم تجربه می کنند

شخصیت شناسی جذاب| شخصیت خود را بشناسید

1- خوشی های روزانه

باور کنید یا نه هر روز زندگی توأم با خوشی هایی است که احساس خوبی را برای مان می سازند و ما را شاد میکند. آیا لازم به انجام کارخاصی برای رسیدن به اینجا است پاسخ این است که خیر اگر این عبارت به یاد آورید .خوشی را می توانید از چیزهای کوچک ومعمولی زندگی تان پیدا کنید بیشتر به کارهای خوب توجه کنید مثل هر روز صبح از بوییدن یک فنجان قهوه خواندن کتابی یا حتی کار کردن روی پروژه تان لذت برید و احساس شادی را در خودتان بالا ببرید.

2- حالت ذهنی نوعی دیگر از شادی است

حتماتا بحال این حس را تجربه کرده اید اما نامش برای تان آشنا نبوده این حالت زمانی رخ میدهد که در کاری غوطه ورمیشوید و متوجه گذر زمان و اتفاقات اطراف نمیشوید این حالت ممکن است هنگام نقاشی کردن نوشتن فعالیتهای فیزیکی و هر فعالیت دیگری که از انجام ان لذت می برید رخ دهد این ثمره خوشحالی است که از چیزی لذت ببرید.

انواع شادی

3- خوشحالی در روابط

ما انسانها مخلوقات اجتماعی هستیم بنابرین ایجاد رابطه برای ما بسیار اهمیت دارد اگرچه گاهی اوقات تنهایی برای انسان ضروری است اما بودن با افرادی که دوستتان دارند میتوانند در کتان کنند واوقاتی را با شما بگذراند شما را خوشحال تر میکند.

4- کسب اهداف

آیا هدفی دارید که دوست دارید به آن برسید آیا به ارزش شما مرتبط است آیا به دست آوردن اینها جنبه دیگر خوشحالی را نشان می دهد زمانی که به اهدافتان می رسید در زندگی احساس رضایت پیدا می کنید و با خودتان خوشحالید و بسیار مثبت برای بالا بردن اعتماد به نفس است.

5- شاد باشید چون زندگی معنادار است

بسیاری از افراد خودرو از دست رفته می دانند و ناراحتند چون فکر می کنند زندگی بی معنا است این حس به دلیل مشکلات حل نشده و شکست های احساسی ایجاد می شود بدانید که انسانها با اهدافشان زنده اند و وظیفه تان است تا به آنها برسید گاهی اوقات شناخت مسیر برایتان دشوار است اما بعد از مدتی یاد میگیرید که هدفتان چیست داشتن انگیزه برای زندگی خوب به سیار مهم است.

هر پنج گونه شادی که شما معرفی کردیم به یک اندازه برابر و با رعایت این نکات احساس خوبی را می توانید داشته باشید.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی