کد مطلب: 25196

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری 500 میلیونی کم سود این بانک برای بانوان | وام فوری آسان و شرایط دریافت ویژه + جزئیات

مهر نوشت:در جریان تصویب لایحه بودجه 1402، سازوکار مجلس برای پرداخت وام‌های خُرد به مردم تعیین شد.

وام فوری 500 میلیونی کم سود این بانک برای بانوان | وام فوری آسان و شرایط دریافت ویژه + جزئیات

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

خبر مهم برای مردم

وام فوری

نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازوکاری برای پرداخت وام های خرد به مردم تعیین کردند.

طبق گزارش ایسنا، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، بند الحاقی ۵ تبصره ۱۶ را به شرح زیر تصویب کردند.

بر این اساس، وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری بانک مرکزی موظف است در راستای توسعه دامنه وثایق بانکی و تسهیل دریافت تسهیلات خُرد در شبکه بانکی، زیرساخت‌های لازم برای توثیق برخط(آنلاین) اوراق بهادار نظیر سهام، اوراق مالی اسلامی، واحدهای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس، گواهی سپرده های کالایی و طلا نزد شبکه بانکی را فراهم نموده و تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمامی بانک های دولتی و خصوصی شده را به سامانه مزبور متصل نماید.

به گزارش بانک اول آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل2 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمنا مبلغ کف سپرده برای دریافت این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی، سند ملکی نیز داشته باشند. سود تسهیلات مذکور 18 درصد است. زمان پرداخت اقساط این تسهیلات براساس مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود،اما در کل حداکثر مدت بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک سینا، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج این مجموعه تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد پیدا کرده است. طبق این گزارش، بانک سینا تا انتهای دی ماه 4 هزار و 182 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان واجد شرایط اعطا کرد. علاوه بر این تسهیلات، تاکنون وام‌های دیگری در خصوص فرزندآوری، ودیعه مسکن و … توسط این بانک پرداخت شده است.

بانک قرض الحسنه رسالت قصد دارد براساس تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی کشور امضا کرده، به مادریاران و معلول یاران وام 30 میلیون تومانی پرداخت کند.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات به مادریاران، معلول یاران، مربیان مراکز شبه خانواده و مرکزهای شبانه روزی توانبخشی تبیین شده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، جامعه بهزیستی این امکان را دارد از طریق اینترنت و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای دریافت این وام درخواست بدهد. در واقع معرفی شدگان از سوی سازمان بهزیستی این امکان را دارند به صورت 100 درصدی وام خود را غیرحضوری دریافت کنند.

مدیریت بانک رسالت به دنبال آن است که همین کارمزد روی تسهیلات را حذف کند و وام بدون کارمزد به متقاضیان بپردازد. اخیرا حسین‌زاده اعلام کرده که پرداخت وام بدون کارمزد به زودی عملی خواهد شد. به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این مورد براساس مصوبه فقهی بانک مرکزی اجرایی می‌شود. این مقام مسئول بیان کرد با حذف کارمزدها، حتما درآمدهای بانک کاهش پیدا خواهد کرد. اما با توجه به هدف اصلی شکل گیری بانک قرض الحسنه رسالت و سود محور نبودن آن به نظر هیچ مشکلی در تامین هزینه‌های جاری بانک به وجود نخواهد آمد.

طبق اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش پرداخت تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام‌های تکلیفی و تسهیلات دیگر را به مشتریان خود پرداخت می‌کند.

دیگر نکات وام کم سود ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت 63.*-دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

پرداخت وام به زنان خانه‌دار ایده‌ای است که از چند سال گذشته بسیاری از بانک‌ها به استقبال آن رفتند و به زنان خانه‌دار وام خرد دادند.

اگرچه این طرح در بسیاری از بانک‌ها متوقف شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از بانک‌ها هستند که به زنان خانوار وام فوری می‌دهند.

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.

شرایط دریافت وام فوری زنان خانه‌دار

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب و دریافت این وام، مبلغ دو میلیون تومان است. متقاضیان باید با سپرده‌گذاری دو میلیونی کار دریافت وام را آغاز کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری ۳ ماه است و متقاضیان می‌توانند معادل ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده‌گذاری کرده‌اند وام دریافت کنند.

سود این وام ۱۸ درصد است و ظرف ۳۶ ماه باید اقساط آن پرداخت شود. این وام فوری زنان، سقف پرداخت دارد و نهایت مبلغ پرداختی بانک ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

نوع دیگری از وام بانک دی برای زنان، پرداخت وام با توثیق سپرده است. در این شیوه فرد می‌تواند معادل کل سپرده‌ای که در بانک دارد، وام فوری دریافت کند. اما بانک کل مبلغ سپرده فرد را به‌عنوان وثیقه نزد خود نگه می‌دارد و فرد اجازه برداشت سپرده خود از بانک را ندارد. یعنی فرد می‌تواند ۱۰۰ میلیون در بانک سپرده کند و معادل ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد اما تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، اجازه برداشت پول خود را ندارد.

وام ۵۰ میلیونی زنان خانه‌دار به دو تا سه ضامن معتبر نیاز دارد، شرطی که دریافت این وام برای زنان را کمی دشوار می‌کند.

متقاضیان وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد. ویژگی اصلی این طرح، فاصله زمانی سه ماهه در پرداخت اقساط است تا وام گیرندگان به راحتی امکان پرداخت قسط‌ها را داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید حتما جواز کسب داشته باشند و آن را به بانک ارائه دهند. ضمنا ارائه ضامن رسمی هم ضروری است

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 146 میلیون و 874 هزار و 998 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 49 میلیون و 999 هزار و 906 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 7 میلیارد و 62 میلیارد و 959 هزار و 906 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون با هدف حمایت فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت تعاونی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و مسائل مشابه فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک تاکنون توانسته لوح هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، تندیس تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید 99، لوح چهاردهمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی و … را به دست آورد.

 سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور   گفت: باز شدن قفل حوزه مد، لباس و کالای حجاب در ایران راه‌ها و مسیر‌های مختلفی دارد که یکی از این مسیر‌ها توسعه کیفی جشنوار‌ها است به شرطی که شرکت کنندگان در جشنواره‌ها به تولید برسند.

ی افزود: امیدواریم با حمایت‌های پیشینی و هدایت گری‌های حین جشنواره‌ها و البته تامین سرمایه برای تولید آثار برگزیده این اتفاق رخ دهد.

امامی اظهار کرد: وقتی برگزیده حوزه مد و لباس بتواند ۵۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۸ درصد بگیرد حتما می‌تواند چادر یا مانتو خود را به بازار عرضه کند که حتی اگر تولید کننده هم نباشد می‌تواند با تولید کنندگان نام دار شریک شود و طرح خود را در بازار به سادگی بفروشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور موضوع بعدی را مسئله آموزش عنوان کرد و گفت: همکاری با مدرسه ملی طراحی را آغاز کردیم و سعی می‌کنیم کیفیت طراحی را به واقعیت نزدیک کنیم.

وی مطرح کرد: به شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و سکو‌های توزیع که در خصوص موضوع عرضه محصولات ایرانی-اسلامی در نمایشگاه‌ها می‌توانند کیفیت و قیمت را به نفع مصرف کننده تامین کنند از طریق بانک‌های عامل دولتی به روش گشایش اسناد اعتباری تسهیلات پرداخت خواهد شد.

امامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایشگاه‌ها چه میزان می‌تواند در کاهش قیمت‌ها تاثیر گذار باشند گفت: نمایشگاه‌ها گاهی بزرگ مثل مصلی تهران و گاهی کوچک در برخی سالن‌ها برگزار می‌شوند. مهم این است که شرکت کنندگان ۱۵ تا ۲۰ درصد کالای خود را ارزان‌تر عرضه کنند تا قیمت پوشاک حجاب و صنایع فرهنگی کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: زمانی که تولید کننده می‌تواند یکجا مواد اولیه خود را خریداری کند هزینه تولید کاهش پیدا می‌کند و هر زمانی که تولید کننده از کارخانه نه از دلال خریداری کند قطعا قیمت مواد اولیه ۵ تا ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

وام فوری

در حال حاضر نیز این مجموعه به مشاغل خرد تسهیلات بدون سود پرداخت می‌‌کند. هم اکنون خیلی از تعاونی‌ها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را از این مجموعه دارند. علاوه بر این نوع تسهیلات، بانک رسالت براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، وام‌های تکلیفی اعم از ازدواج، فرزند آوری و …، نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد./کاما پرس

شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

افرادی که مشتری بانک ملت بوده و مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده خاصی داشته باشند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود 18 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

درباره بانک ملت و برخی از دستاوردهای آن بدانید

بانک ملت از آذرماه سال 1358 تاکنون به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. امکان افتتاح انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی از جمله خدمات بانک ملت محسوب می‌شوند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین برند محبوب در حوزه خدمات الکترونیکی 1394، برند محبوب در حوزه خدمات بانکی 94، جایزه محبوب‌ترین بانک ایران در سال 1395، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران 95، تندیس زرین بانک محبوب ایران به انتخاب مشتری سال 1396 و … را به دست آورد./کاماپرس

متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 2ظ4 ماه اعلام شده استتر

 
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی