کد مطلب: 25182

خودرو|قیمت خودرو| قیمت خودرو در بازار

فوری: آغاز حراج بزرگ پژو 207 به مناسبت روز پدر| فروش قسطی ایران خودرو با ماهی 5 میلیون + تحویل 90 روزه

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

فوری: آغاز حراج بزرگ پژو 207 به مناسبت روز پدر| فروش قسطی ایران خودرو با ماهی 5 میلیون + تحویل 90 روزه

قرعه کشی محصولا ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید.

ایران خودرو

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند. 

.شرکت ایران خودرو اعلام کرد:«به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.

این شرکت در اطلاعیه مهم خود آورده است؛ با توجه به پیش‌بینی استقبال متقاضیان از عرضه دو هزار دستگاه خودرو هایما S۷ طی فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ایران خودرو در تلاش است تا هفته آینده نیز شرایط عرضه‌های بیشتر را مهیا کند و در عین حال این عرضه‌ها متناسب با روند تولید این محصول تداوم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، خودروهای هایما S۷ فردا با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان و به صورت ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن نیز با احتساب تعطیلات نوروز ۱۰۵ روزه خواهد بود.»

امروز 2 هزار دستگاه خودروی هایما محصول ایران خودرو با قیمت پایه 743 میلیون تومان بر روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. تاریخ تحویل این خودرو 20 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت آن 50 درصد تعیین شده است.

شرکت آرین پارس موتور هم 550 دستگاه خودروی لاماری ایما را در سه رنگ به ترتیب 150 دستگاه خاکستری، 200 دستگاه مشکی و 200 دستگاه سفید در بورس کالا عرضه می‌کند.

قیمت پایه لاماری 981 میلیون تومان و تاریخ تحویل آن 5 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت این خودرو 50 درصد تعیین شده است.

شرکت فردا موتور نیز 500 دستگاه خودروی T5 اتوماتیک را در دو رنگ 200 دستگاه سفید و 300 دستگاه مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و 174 میلیون تومان عرضه می‌کند.

چندماهی می‌شود که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده و در این مدت 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بورس شده است.

چندماهی می‌شود که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده و در این مدت 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بورس شده است.عرضه خودرو در بورس کالا نیمه اردبیشهت ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این عرضه باعث شد که قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار آزاد کاهش زیادی داشته باشد و متقاضیان خودرویی با قیمت واقعی بخرند.

 

تا به امروز بیش از 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در بورس کالا عرضه شده که از این خودروها استقبال بسیار زیادی شده و اغلب مردم درخواست افزایش تعداد عرضه‌های خودرو در بورس کالا دارند.

به طور کلی در این شرایط عرضه خودرو در بورس کالا به نفع مردم است اما مشکل تعداد عرضه‌هاست. میزان عرضه‌ها در مقایسه با تعداد متقاضیان بسیار کم است و همین موضوع باعث شده که در برخی از موارد مردم بالاترین قیمت را برای خرید خودرو پیشنهاد دهند.

  

در میان این عرضه‌ها پژو 207 اتوماتیک و دستی نیز وارد بورس کالا شد. در حالی که قیمت پژو ۲۰۶ با احتساب دلار آزاد در طول ۵ سال گذشته روندی افزایشی داشته، خریداران پژو ۲۰۷ در بورس کالا این خودرو را نسبت به سال ۱۳۹۶ (به لحاظ دلاری) ارزان‌تر توانسته‌اند بخرند.

این در حالی است که کمتر از ۲ درصد خودروهای تولیدی در بورس کالا عرضه شده و با افزایش و تنوع خودروهای عرضه شده در بورس کالا، کاهش قیمت بیشتری در بازار خودرو رخ خواهد داد.

در آخرین معامله بورس کالا، پژو 207 دستی با قیمت 400 میلیون تومان به فروش رفت که با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به 456 میلیون تومان می‌رسد؛ در مقابل قیمت 207 در آگهی موجود در سایت‌ها حدود 92 میلیون تومان گران‌تر است. یعنی بر اساس آگهی این خودروها در سایت‌ها با قیمت حدود 550 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برخی نمی‌توانند از بورس کالا خودرو بخرند؛ چرا که شرط و لازمه خرید خودرو از بورس کالا داشتن کد بورسی کالایی و حساب وکالتی است. یعنی اگر فردی کد بورسی کالایی و حساب وکالتی نداشته باشد نمی‌تواند از بورس کالا خودرو بخرد.

همچنین هر متقاضی تنها یک خودرو می‌تواند بخرد و به واسطه این موضوع خودرو به خریدار واقعی می‌رسد.  در همین حال در برخی عرضه‌ها برای افرادی که از سال 98 بدین سو از خودروسازان، خودرو خریده باشند، ثبت سفارش ممنوع است.

در همین حال خرید خودرو تنها برای افرد بالاتر از 18 سال مجاز است و دارندگان کد بورسی کمتر از 18 سال نمی‌توانند از این طریق خودرو خریداری کنند./تجارت‌نیوز

خبر مهم برای مردم

ایران خودرو

امروز 2 هزار دستگاه خودروی هایما محصول ایران خودرو با قیمت پایه 743 میلیون تومان بر روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. تاریخ تحویل این خودرو 20 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت آن 50 درصد تعیین شده است.

 

 براساس اعلام ایران خودرو، به درخواست خریدار امکان تغییر رنگ سفید هایما به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد.

شرکت آرین پارس موتور هم 550 دستگاه خودروی لاماری ایما را در سه رنگ به ترتیب 150 دستگاه خاکستری، 200 دستگاه مشکی و 200 دستگاه سفید در بورس کالا عرضه می‌کند.

 

قیمت پایه لاماری 981 میلیون تومان و تاریخ تحویل آن 5 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت این خودرو 50 درصد تعیین شده است.

شرکت فردا موتور نیز 500 دستگازه خودروی T5 اتوماتیک را در دو رنگ 200 دستگاه سفید و 300 دستگاه مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و 174 میلیون تومان عرضه می‌کند.

تاریخ تحویل تی 5، 20 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت آن 50 درصد اعلام شده است.

خبر مهم برای مردم

ایران خودرو

پس از گذشت قریب به ۲۰ روز از آخرین طرح فروش برگزار شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، حال این گروه خودروسازی چهل و دومین طرح فروش فوق‌العاده عادی را به روش قرعه‌کشی از امروز (یکشنبه) به مدت سه روز به مرحله اجرا در آورده است

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس  را عرضه کرده است.

قیمت خودروها قطعی است و موعد تحویل خودروها طبق روال طرح‌های فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه است.

متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) تا پایان روز سه‌شنبه (۲۰ دی ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی شنبه هفته آتی (۲۴ دی‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی، همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی