کد مطلب: 25085

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

تصادف خونین در شیراز+ آمار کشته ها

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس گفت: در شبانه روز گذشته سه تصادف مرگبار در محورهای مواصلاتی استان فارس ۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

تصادف خونین در شیراز+ آمار کشته ها

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس از وقوع ۳ تصادف در شبانه روز گذشته و مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان خبر داد.

محمد جواد مرادیان با تشریح جزئیات این حوادث اظهار داشت: شب گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و تریلی در محور قطرویه- سیرجان، ۷ نفر زخمی شده و متاسفانه ۳ نفر قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس در دم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس ادامه داد: از ۷ مصدوم این حادثه ۳ مصدوم به بیمارستان شهدای نی‌ریز، دو مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان و دو مصدوم به بیمارستان غرضی سیرجان برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این سوانح رانندگی سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵، دو دستگاه آمبولانس معدن گل گهر سیرجان و دو دستگاه آمبولانس هلال حمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در سانحه دوم که در محور شورجستان- ایزدخواست به وقوع پیوست، تصادف سمند-کامیون ایسوزو ۴ نفر را به کام مرگ کشاند و دو مجروح را با یک دستگاه آمبولانس اورژانس راهی بیمارستان امام خمینی(ره) آباده کرد.

رئیس اورژانس استان فارس خاطرنشان کرد: در سومین حادثه که بامداد امروز رخ داد، به دلیل برخورد سواری پژو ۴۰۵ با سواری پراید در جاده سعادت شهر_ صفاشهر و گیر کردن مصدومین دو خودرو ۹ سرنشین که در خودروها محبوس شده بودند توسط امدادگران نجات یافتند و به مراکز درمانی اعزام و متاسفانه در این تصادف یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی