کد مطلب: 24937

وام| وام جدید| وام فوری

خبر مهم برای متقاضیان وام| اعطای وام فوری به این افراد+ جزییات مهم

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: به شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و سکو‌های توزیع محصولات ایرانی-اسلامی که کیفیت و قیمت را به نفع مصرف کننده تامین کنند، تسهیلات پرداخت می‌شود.

خبر مهم برای متقاضیان وام| اعطای وام فوری به این افراد+ جزییات مهم

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

وام فوری

وام فوری 100 میلیونی با 4 درصد کارمزد

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور   گفت: باز شدن قفل حوزه مد، لباس و کالای حجاب در ایران راه‌ها و مسیر‌های مختلفی دارد که یکی از این مسیر‌ها توسعه کیفی جشنوار‌ها است به شرطی که شرکت کنندگان در جشنواره‌ها به تولید برسند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های پیشینی و هدایت گری‌های حین جشنواره‌ها و البته تامین سرمایه برای تولید آثار برگزیده این اتفاق رخ دهد.

امامی اظهار کرد: وقتی برگزیده حوزه مد و لباس بتواند ۵۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۸ درصد بگیرد حتما می‌تواند چادر یا مانتو خود را به بازار عرضه کند که حتی اگر تولید کننده هم نباشد می‌تواند با تولید کنندگان نام دار شریک شود و طرح خود را در بازار به سادگی بفروشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور موضوع بعدی را مسئله آموزش عنوان کرد و گفت: همکاری با مدرسه ملی طراحی را آغاز کردیم و سعی می‌کنیم کیفیت طراحی را به واقعیت نزدیک کنیم.

وی مطرح کرد: به شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و سکو‌های توزیع که در خصوص موضوع عرضه محصولات ایرانی-اسلامی در نمایشگاه‌ها می‌توانند کیفیت و قیمت را به نفع مصرف کننده تامین کنند از طریق بانک‌های عامل دولتی به روش گشایش اسناد اعتباری تسهیلات پرداخت خواهد شد.

امامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایشگاه‌ها چه میزان می‌تواند در کاهش قیمت‌ها تاثیر گذار باشند گفت: نمایشگاه‌ها گاهی بزرگ مثل مصلی تهران و گاهی کوچک در برخی سالن‌ها برگزار می‌شوند. مهم این است که شرکت کنندگان ۱۵ تا ۲۰ درصد کالای خود را ارزان‌تر عرضه کنند تا قیمت پوشاک حجاب و صنایع فرهنگی کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: زمانی که تولید کننده می‌تواند یکجا مواد اولیه خود را خریداری کند هزینه تولید کاهش پیدا می‌کند و هر زمانی که تولید کننده از کارخانه نه از دلال خریداری کند قطعا قیمت مواد اولیه ۵ تا ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

مزایا و ویژگی‌های تسهیلات  کارت اعتباری بانک ملی ایران:

 افزایش قدرت خرید

 مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت

 راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد

دیگر وام فوری و طرح های تسهیلاتی بانک تجارت

وام فوری

بانک تجارت علاوه بر ارائه این طرح تسهیلاتی، در قالب طرح‌های زوج مهر، کریمان، پویا برتر و سفیران سلامت هم به متقاضیان دریافت وام خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه در خصوص پرداخت تسهیلات تکمیلی نیز به مشتریان واجد شرایط خدمات لازم را ارائه می‌دهد. در همین راستا و براساس آخرین گزارش روابط عمومی این مجموعه، تا پایان آبان ماه سال جاری بالغ بر 99 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 68 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

شرایط وام فوری 100 میلیونی بانک کشاورزی

وام فوری

کسانی که مشتری بانک کشاورزی هستند و در این مجموعه سپرده جاری داشته باشند، امکان درخواست برای وام ۱۰۰ میلیونی طرح «باران» را دارند. این وام با پشتوانه میانگین حساب به مشتریان پرداخت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی طرح باران هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران را داشته باشند. حداقل مدت زمان مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات ۲ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی متفاوت بوده، اما حداکثر آن ۱۸ درصد است. اقساط این تسهیلات حداکثر طی ۲۴ ماه قابل پرداخت خواهد بود.

با توجه به مبلغ این وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود این وام ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان خواهد بود.

دریافت وام با سفته در دسته وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید وام فوری با ضمانت سفته بگیرید باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشید.

بانک مرکزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها را موظف کرده است که از انواع وثایق جهت ضمانت وام استفاده نمایند. سفته، سیم کارت، سند ملکی، فیش حقوقی و… از انواع موارد ضمانت وام‌های بانکی در کشور می‌باشند. متاسفانه بانک‌ها هنوز ابلاغیه بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند اما به زودی وام یک روزه با سفته توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود. در حال حاضر این وام توسط موسسات خصوصی در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود.

وام فوری بانک آینده با سفته

وام

بانک آینده نیز وام فوری با سفته پرداخت می‌کند. اما این وام سود بالایی دارد اما شما می‌توانید یک روزه وام با سفته دریافت نمایید. وام با سفته بانک آینده جهت خرید کالا بوده و با استفاده از رتبه اعتباری پرداخت می‌شود. جهت دریافت وام فوری بانک آینده باید به سایت لندو مراجعه کنید و جهت دریافت وام با ضمانت سفته درخواست دهید. شرایط دریافت وام فوری و با ضمانت سفته بانک آینده را مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام۲۰ میلیون تومان

سود وامحدود ۲۱ درصد

مدت بازپرداخت۱۲ ماه

روش دریافت وام فوری با سفته در تهران

جهت دریافت وام فوری با سفته در تهران و یا وام فوری در کرج همان‌طور که  گفته شد باید به یکی از ۴ بانک رسالت، آینده، صادرات و یا صنعت و معدن مراجعه کنید. اگر کارمند دولت هستید و یا در یک شرکت خصوصی بزرگ کار می‌کنید دریافت وام بدون ضامن یا همان وام با سفته از بانکی که حقوق خود را دریافت می‌کنید آسان‌ترین راه دریافت وام با سفته می‌باشد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی