کد مطلب: 24934

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

فوری: لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا| خبر مهم روز دوشنبه‌ای سایپا برای مردم

نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران امروز 1401 اعلام شد.

فوری: لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا| خبر مهم روز دوشنبه‌ای سایپا برای مردم

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

خبر مهم برای مردم

طرح پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) ارائه شده بود.

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه شده بود.

 متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نتایج را در پروفایل کاربری مشاهده کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.
پیش فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از صبح پنجشنبه هفته گذشته (۱۳ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کرد که برای آن، تنها متقاضیان عادی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن وجه خودرو را واریز کرده‌ بودند و این وجه مسدود شده بود، امکان مشارکت در این طرح را داشتند.

در این مرحله از فروش محصولات سایپا، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله عرضه شد و همانطور که اشاره شد، متقاضیان تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) فرصت افتتاح حساب و واریز وجه داشتند.

اما حال با توجه به تعطیلی‌های اخیر و به دنبال درخواست برخی از مشتریان این گروه صنعتی برای مشارکت در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، این گروه خودروسازی مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغی از وجه خودرو، تا ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) تمدید کرده است.

بر این اساس امکان ثبت‌نام که تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده بود، مجدد از ۹ صبح پنجشنبه (۲۰ بهمن) فراهم خواهد شد و متقاضیانی که حساب وکالتی را در موعد مقرر افتتاح و وجه خودرو را به میزان مندرج در بخشنامه در حساب مسدود کرده باشند و مشمول تمام شرایط ثبت‌نام نیز باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

 

وی جی وی U75 پلاس یکی از شاسی بلندهای جدید سایپا محسوب می‌شود که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو که در واقع نسخه اسپرت‌تر و قدرتمندتر U70 بوده از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 224 اسب بخار و گشتاور 35 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد

تیموری گفت: پلتفرمی که جایگزین پلتفرم ایکس 200 می شود، پی 90 خواهد بود که استاندارد سه ستاره اروپا و استانداردهای 85 گانه کشورمان را پاس خواهد کرد.

بررسی سایپا کادیلا تندر P90 ایرانی

تندر 90 ایرانی با نام داخلی سایپا P90 شناخته می‌شود. این پروژه در حال پیشرفت است و طبق گزارشات، نام سایپا کادیلا برای آن درنظر گرفته شده و اواخر سال آینده عرضه خواهد شد.

پیش فروش سایپا

نوع خودرو

موعد تحویل

قیمت خودرو (تومان)

نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال

۶۰ روز کاری ۳۵۷.۰۰۰.۰۰۰

نیسان دوگانه‌سوز آپشنال رادیال ۶۰ روز کاری

۳۹۷.۹۰۰.۰۰۰

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه فروش سایپا مراجعه کنند.

قیمت محصولات سایپا (دی)

خودروسازی سایپا قیمت دی‌ماه محصولات خود را اعلام کرد.

نوع خودرو

قیمت (تومان)

تیبا صندوق دار

۱۲۰.۱۰۷.۰۰۰

تیبا پلاس

۱۴۲.۰۱۲.۰۰۰

تیبا ۲

۱۲۷.۱۱۷.۰۰۰

تیبا ۲ پلاس

۱۴۲.۰۱۲.۰۰۰

ساینا

۱۲۴.۸۹۳.۰۰۰

ساینا پلاس

۱۴۱.۹۸۰.۰۰۰

ساینا اس

۱۶۹.۹۹۸.۰۰۰

کوییک اس

۱۸۴.۸۳۰.۰۰۰

کوییک معمولی

۱۶۸.۲۴۱.۰۰۰

کوییک پلاس اتوماتیک

۲۷۸.۰۴۰.۰۰۰

کوییک آر

۱۷۸.۱۸۸.۰۰۰

کویک آر پلاس اتوماتیک

۲۸۸.۱۱۴.۰۰۰

شاهین جی

۳۴۴.۷۴۷.۰۰۰

وانت ۱۵۱ معمولی

۱۶۰.۶۴۵.۰۰۰

وانت ۱۵۱ آپشنال

۱۸۶.۶۴۴.۰۰۰

نیسان تک آپشنال

۳۴۹.۰۰۰.۰۰۰

نیسان دوگانه آپشنال

۳۸۹.۹۰۰.۰۰۰

نیسان دیزل (یورو ۵)

۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰

پادرا پلاس

۴۱۰.۰۰۰.۰۰۰

پادرا پلاس دوگانه سوز

۴۴۳.۰۰۰.۰۰۰

پیکاپ کارون

۴۹۹.۰۰۰.۰۰۰

فروش فوق العاده شاهین (مادران)

پیش فروش سایپا

شرکت خودروسازی سایپا، جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده خودرو شاهین، ویژه مادران را از ساعت ۱۱ روز شنبه، ۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

این طرح تا دوشنبه، ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مادرانی که فرزند دوم آن‌ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به دنیا آمده‌اند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام برای یک خودرو است.

محدودیت حداقل ۱۸ سال سن، خرید در ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان و داشتن گواهینامه در این طرح وجود ندارد.

نوع خودرو

موعد تحویل قیمت خودرو (تومان)

شاهین G ۹۰ روز کاری

۳۴۴.۷۴۷.۰۰۰

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه فروش سایپا مراجعه کنند.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش فوری خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دومخود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.

در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

شرایط مورد نیاز

داشتن حداقل سن ۱۸ سال

نداشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت‌ نام برای مشتریان حقوقی

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

عدم امکان انتقال وکالتی خودرو در این پیش‌فروش‌ها

عدم امکان ثبت نام هر کد ملی دربیش از یکی از طرح‌های پیش‌فروش‌

ابطال کارت گارانتی در صورت مراجعه نکردن برای دریافت سرویس طی ۳ ماه

شرکت در این طرح‌ها اینترنتی بوده و عدم نیاز به مراجعه حضوری

عدم واریز در زمان مشخص شده به منزله انصراف خواهد بود

ممنوعیت ثبت‌ نام در پیش‌فروش‌های بعدی در صورت قبولی در یک پیش‌فروش و انصراف

لزوم اختصاص ظرفیتی مخصوص برای مادرانی که فرزند دوم آنها قبل از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ متولد شده باشد (طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده)

 مدارک مورد نیاز

شماره کارت، حساب بانکی و شماره شبا متقاضی

داشتن گواهینامه رانندگی

مدارک شناسایی معتبر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی