کد مطلب: 24873

خودرو|قیمت خودرو| قیمت خودرو در بازار

شوک بزرگ به خریداران خودرو | گرانی سرسام آور قیمت خودرو در چند ساعت گذشته !

قیمت پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته قیمت آن ثابت مانده بود، امروز در نرخ ۳۵۶ میلیون تومان عرضه شد.قیمت پژو ۲۰۷i که روزهای گذشته وارد کانال ۷۰۰ میلیون تومانی شد، امروز به ۷۴۱ میلیون تومان رسید.

شوک بزرگ به خریداران خودرو | گرانی سرسام آور قیمت خودرو در چند ساعت گذشته !

قیمت خودرو امروز اعلام شد.قیمت خودرو اهمیت بالایی دارد. قیمت خودرو بستگی به قیمت دلار دارد. قیمت خودرو در بازار اعلام شد. قیمت خودرو را در ادامه ببینید.

اکنون دنا پلاس را با نرخ پایین‌تر از ۹۱۰ میلیون تومان در بازار نمی‌توان یافت.پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که سال گذشته جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و سقف ۵۷۸ میلیون تومان را شکست.ر

دستور رئیسی برای واریز دومین مرحله یارانه نقدی فروردین | واریز همزمان یارانه نقدی و یارانه کالایی 530 هزارتومانی | یارانه اردیبهشت را از امروز خرج کنیدظ*وپژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز نرخ ۶۲۲ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد..

 

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته است، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شد. این درحالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها ۸۹۰ میلیون تومان قیمت داشت.

دیگنیتی نیز وارد کانال دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان شد. فیدلیتی پرایم پنج نفره نیز امروز وارد کانال جدیدی شد و به دو ملیارد و سه میلیون تومان رسید.ر.

او افزود: شوک جدید افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به صورت یک‌جا در بازار  تخلیه می‌شود و این‌گونه نیست که خودروها در طی زمان روند افزایش قیمت را طی کنند. اگر قیمت دلار در بازه‌های کنونی ثابت بماند به نظر می‌رسد بازار به همین روند خود ادامه دهد.

این کارشناس ادامه داد: در این میان باید به این نکته اشاره کرد که گرچه افزایش قیمت در تمامی خودروها به یک میزان صورت گرفته است، اما تعداد معاملات در محصولات ایران خودرو بیشتر است./تجارت‌نیوز

 

دنا پلاس هم در ۲۴ ساعت گذشته پنج میلیون تومان گران شد و اکنون آن را با نرخ پایین‌تر از 910 میلیون تومان در بازار نمی‌توان یافت.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که سال گذشته جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و با ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، سقف 578 میلیون تومان را شکست.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز ۱۱ میلیون تومان گران شد و نرخ 622 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

*-یمت خودروهای خارجی و مونتاژی

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته است، ۴۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ دو میلیارد و 390 میلیون تومان عرضه شد. این درحالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها 890 میلیون تومان قیمت داشت.

دیگنیتی نیز امروز 30 میلیون تومان گران شد وارد کانال دو میلیارد و 340 میلیون تومان شد. فیدلیتی پرایم پنج نفره نیز امروز وارد کانال جدیدی شد و به دو ملیارد و سه میلیون تومان رسید.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم به پنج میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، چهارشنبه، با قیمت یک میلیارد و 195 میلیون تومان عرضه شد.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

محمدرضا حامدی، فعال و کارشناس حوزه خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز روند بازار را تشریح کرد. او گفت: این روزها تعداد معاملات دو برابر شده است. همچنین قیمت خودرو نیز طی یک هفته اخیر رشد 20 الی 30 درصدی را تجربه کرد. اما امروز رشد قیمت‌ها متوقف شده و تغییر چندانی در نرخ‌های دیروز ایجاد نشده است.

او افزود: شوک جدید افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به صورت یک‌جا در بازار  تخلیه می‌شود و این‌گونه نیست که خودروها در طی زمان روند افزایش قیمت را طی کنند. اگر قیمت دلار در بازه‌های کنونی ثابت بماند به نظر می‌رسد بازار  به همین روند خود ادامه دهد.

این کارشناس ادامه داد: در این میان باید به این نکته اشاره کرد که گرچه افزایش قیمت در تمامی خودروها به یک میزان صورت گرفته است، اما تعداد معاملات در محصولات ایران خودرو بیشتر است.

برای مطالعه بیشتر، خبر بررسی تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای بر بازار خودروهای دست‌دوم + جدول را در تجارت‌نیوز بخوانید./

یمت خودرو همچنان درحال افزایش است. کارشناسان علت این افزایش قیمت را تعلل مسئولان در اعلام قیمت‌های جدید خودرو می‌دانند.

قیمت روز خودرو در بازار آزاد

 

مدل خودرو

قیمت (تومان)

سمند LX EF71401

۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند LX EF7 دوگانه سوز۱۴۰۱

۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲

۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱

۶۱۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱

۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانورما اتوماتیکTU5P مدل ۱۴۰۲ 

۱.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دنده ای۱۴۰۱ (فرمان برقی)

۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱

۱۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۱

۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰

دنا معمولی ۱۴۰۱

۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۱

۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰

هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس۱۴۰۲

۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱

۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا s مدل ۱۴۰۱
 

۴۱۰.۰۰۰.۰۰۰
 

ساینا s مدل ۱۴۰۰

۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا EX دنده ای۱۴۰۱

۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰

تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱

۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰

تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱

۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهینG ( ۱۴۰۱)

۷۱۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱

۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک دنده ای ۱۴۰۱

۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S مدل ۱۴۰۱

۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱

۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۱

۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰

ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱

۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۱

۹۳۰.۰۰۰.۰۰۰

*

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی