کد مطلب: 31227

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

فوری/ جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات تهران و استانها بدلیل کولاک و سرما | مدارس کدام استان ها فردا دوشنبه 18 دی تعطیل شدند؟

منابع خبری موثق از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات در بعضی از استان ها و شهرها بدلیل ورود سرمای بی سابقه برای فردا دوشنبه 18 دی 1402 خبر دادند.

فوری/ جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات تهران و استانها بدلیل کولاک و سرما | مدارس کدام استان ها فردا دوشنبه 18 دی تعطیل شدند؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امروز بدلیل سرمای بی سابقه و هشدار هواشناسی تعطیلی مدارس در برخی از شهرها را داشتیم.باتوجه به تداوم یخبندان احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برای بعضی از استان ها در 17 دی 1402 می رود. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات در برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه هجدهم دی ۱۴۰۲ به دلیل بارش برف و برودت هوا جزئیات برگزاری کلاس های آنلاین در برخی مقاطع تحصیلی در این تعطیلات را بررسی کردند.

متاسفانه منابع دقیق و اطمینان‌بخشی برای پیش‌بینی تعطیلی مدارس در روزهای آتی به دلیل آلودگی هوا وضعیت هواشناسی، مورد تایید قرار نمی‌گیرد. اما اطلاعات فعلی از شرایط هوا در تهران، برگشت آلودگی هوا را نشان می‌دهد. از آنجا که هوای تهران ممکن است به دلیل عدم بارش باران و برف مجدداً آلوده شود، احتمال تعطیلی مدارس و تشکیل جلسات کمیته اضطرار وجود دارد.

در مواجهه با این شرایط هوایی، اتخاذ تدابیری برای حفظ سلامتی و راحتی دانش‌آموزان ضروری است. توصیه می‌شود که اولیا و دانش‌آموزان به رسانه‌های رسمی و سایت های اطلاع‌رسانی خبری مانند ایران چطور توجه کرده و همچنین اطلاعیه‌های اداره آموزش و پرورش را دنبال کنند. همچنین، هموطنان باید از سایت‌ها و منابع رسمی اخبار تعطیلی را دنبال کنند تا اطلاعات مهم و مورد اعتماد را در خصوص وضعیت هوا و تعطیلی مدارس دریافت کنند.

در پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده توسط مقامات محلی و سازمان‌های مرتبط، توصیه می‌شود که در صورت تأکید بر تعطیلی مدارس، اقدامات لازم برای ایمنی و سلامتی هر فرد، به ویژه کودکان و نوجوانان، انجام شود.

دمای تهران به زیر صفر میرود / تعطیلی مدارس تهران بدلیل یخبندان

از امروز تا صبح فردا در سطح استان در بعضی ساعات وزش باد شدید، کاهش محسوس دما در نیمۀشمالی، بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف، پدیده مه، کولاک برف و یخبندان سطح زمین پیش‌بینی می‌شود.

از سه‌شنبه تا پایان هفته هم به‌تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف مورد انتظار است.

تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 18 دی 1402

بر اساس تازه ترین اخبار رسیده احتمال تعطیلی مدارس در برخی شهرها برای روز دوشنبه وجود دارد اما تا این لحظه تصمیمی در این باره اعلام نشده است.

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات در برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه هجدهم دی ۱۴۰۲ به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر دذادند.

 اما تا این لحظه تصمیم قطعی در این باره اعلام نشده است.

آخرین تصمیمات وزارت آموزش و پرورش در این گزارش به روز می شود.

تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس تبریز دوشنبه

در پی بارندگی های اخیر در استان آذربایجان شرقی مدارس در روز شنبه غیر حضوری و امتحانات داخلی لغو شد . این روند تعطیلی مدارس برای مقاطعی در روز یکشنبه نیز صورت گرفت و مدارس به دلیل برودت هوا و سرما برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد .

اما با توجه به کاهش دما و سرمای هوا که موجب یخ زدگی معابر می شوند آیا مدارس تبریز برای روز دوشنبه نیز تعطیل خواهند بود یا خیر ؟

در پاسخ به پرسش کاربران عزیز که این سوال را مطرح کرده اند باید بگوییم که خیر ، احتمال تعطیلی برای تمامی مقاطع در روز دوشنبه 18 دی بسیار کم است . اما چنانچه خبر تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه جدی و مطرح شود اخبار را به صورت لحظه ای برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

تبریز رکورددار بارش‌ ها و تعطیلی مدارس

مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: طبق صدور هشدارسطح نارنجی، شاهد بارش برف و باران در تمامی استان بودیم که تبریز با 22/1 میلیمتر بارش رکورددار بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته بود.

لیست تعطیلی مدارس کشور برای امروز:

بارش برف و یخبندان بعضی از مدارس روستایی اردبیل را تعطیل کرد .

بارش برف و یخبندان بعضی از مدارس روستایی آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

بارش برف و یخبندان بعضی از مدارس روستایی مناطق شمالی کردستان را تعطیل کرد .

مدارس مناطق کوهستانی کجور نوشهر تعطیل است .

مدارس مناطق کوهستانی سیاهکل  تعطیل است .

مدارس ابتدایی ماسوله تعطیل است .

مدارس اسپیلی دیلمان تعطیل است .

مدارس مناطق کوهستانی اشکورات تعطیل است .

برخی مدارس مشکین شهر تعطیل است .

مدارس مناطق کوهستانی کندوان تعطیل است .

برخی از مدارس نقاط شمالی خلخال تعطیل شد .

مدارس ۱۶روستای غربی همدان فردا تعطیل است .

مدارس ابتدایی شهرستان‌‌ فیروزکوه غیرحضوری شد

در حال حاضر، به دلیل بارش برف و شرایط سرد در استان آذربایجان شرقی، هیچ تصمیم رسمی درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه اعلام نشده است. وضعیت هوا و پیش‌بینی سرما در این استان، باعث ایجاد شرایط نامساعد برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌شود. اما تا کنون، اعلامیه‌ای از سوی مقامات مربوطه درباره تعطیلی مدارس در این استان صادر نشده است.

با توجه به تغییرات هوایی و اطلاعات بیشتر از سوی مراجع مربوطه، احتمال اعلام تعطیلی یا تصمیمات دقیق‌تر درباره حضور دانش‌آموزان در مدارس قابل تغییر است. بهتر است اولیا و دانش‌آموزان از طریق رسانه‌ی خبری ایران چطور و اعلامیه‌های اداره آموزش و پرورش وضعیت هوا و تصمیمات مرتبط را پیگیری کنند.

در حال بروز رسانی…

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی