کد مطلب: 27138

معلمان|رتبه بندی| رتبه بندی معلمان

واریزی مهم برای معلمان در صبح پنجشنبه | حساب های معلمان پرپول شد + جزییات

بخشی از مطالبات معلمان در هفته آینده پرداخت می‌شود.

واریزی مهم برای معلمان در صبح پنجشنبه | حساب های معلمان پرپول شد + جزییات

معلمان شاغل و بازنشسته بابت ساعات حق‌التدریس خود به ازای ماه‌های بهمن، اسفند ۱۴۰۱ و فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲ مطالبه دارند.

همچنین مطالبات مربوط به حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی تا پایان سال ۱۴۰۱ و مرخصی ذخیره فرهنگیان بازنشسته نیز تا سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

بخش دیگری از مطالبات معلمان مربوط به ۶۰ ساعت تدریس آن‌ها در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری بود که تابستان سال ۱۴۰۱ با هدف جبران بخشی از افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا برگزار شد اما تا به امروز مطالبات مربوط به معلمان شاغل در این طرح، پرداخت نشده است.

بخشی از مطالبات معلمان در هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معلمان شاغل و بازنشسته بابت ساعات حق‌التدریس خود به ازای ماه‌های بهمن، اسفند 1401 و فرورین و اردیبهشت 1402 مطالبه دارند.

هم‌اکنون بخشی از حق‌التدریس معلمان یعنی حق‌التدریس بهمن ماه آنها در اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود.

همچنین مطالبات مربوط به حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی تا پایان سال 1401 و مرخصی ذخیره فرهنگیان بازنشسته نیز تا سال 1400 پرداخت خواهد شد.

مطالبات رتبه‌بندی 42000 معلم بازنشسته سال 1400 پرداخت می‌شود

بخش دیگری از مطالبات معلمان مربوط به 60 ساعت تدریس آنها در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری بود که تابستان سال 1401 با هدف جبران بخشی از افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا برگزار شد اما تا به امروز مطالبات مربوط به معلمان شاغل در این طرح، پرداخت نشده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی