کد مطلب: 31220

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

دریافت بسته معیشتی 1 میلیونی دولت فقط با کد دستوری زیر | فقط با یک پیامک 6 میلیون تومان عیدی از دولت بگیرید

خبرهای خوشی از پرداخت بسته معیشتی جدید دولت به دهک های پایین جامعه به گوش می رسد. خانوارها در نزدیکی عید با این بسته های معیشتی حسابی سورپرایز شدند.جزئیات کامل دریافت بسته معیشتی دولتی را با هم در ادامه می خوانیم.

دریافت بسته معیشتی 1 میلیونی دولت فقط با کد دستوری زیر | فقط با یک پیامک 6 میلیون تومان عیدی از دولت بگیرید

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته های معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی دی ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع بسته های معیشتی بین این خانوارها از امروز

فرمانده سپاه شاهرود از اجرای رزمایش مواسات و خدمت مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان با موضوع بسته های معیشتی اجرا شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: همزمان با دهه مقاومت به همت گروه‌های جهادی سه هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی یک میلیون تومان در سراسر استان سمنان تأمین و توزیع شد که شاهد برگزاری مراسم محوری رزمایش مواسات در شهرستان شاهرود بودیم.

وی افزود: سهم شهرستان شاهرود از این بسته‌های معیشتی، یک هزار و ۵۰۰ بسته غیرمتمرکز و ۵۰۰ بسته متمرکز خواهد بود که بین نیازمندان از سوی گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در دهه مقاومت و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی و بسیج بوده است.

یونسیان با بیان اینکه تهیه سیسمونی نوزادان برای نیازمندان نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار بسیج جامعه زنان قرار دارد، ابراز کرد: بسته‌هایی شامل لباس و مایحتاج نوزادان در این طرح تأمین و توزیع می‌شود.

به گزارش مهر، رزمایش مواسات و کمک مومنانه امروز با حضور مسئولان در سالن شهدای بسیج شهرستان شاهرود برگزار شد.

بسته معیشتی

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرد

مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت این ستاد در استان اردبیل تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت این استان توزیع شده است.

مهدی افتخاری روز شنبه در مراسم پویش ملی لبخند مادری (۲) و تجلیل از مادران جهادی افزود: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل و از نیمه دوم سال ۹۸ علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، برای ترویج امر مقدس ازدواج ۴۰۰ سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوجه‌های جوان قرار داده شده است.

مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره،) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جوان‌سازی جمعیت کشور گفت: این ستاد قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته که اعطای تسهیلات به درمان ناباروری و نیز تهیه اقلام مورد نیاز برای کودکان زیر ۶ ماه و با هزینه‌ کرد مالی تا سقف ۶۰ میلیون ریال از جمله کمک‌های این ستاد است.

وی افزود: علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در زمینه جهش تولید و افزایش تولیدات کشاورزی و همچنین کمک به مقابله با کرونا با راه‌اندازی کارخانه تولید ماسک، تهیه واکسن و همچنین تهیه کیت تشخیص کرونا نقش پررنگی در جامعه کشور ایفا کرده است.

افتخاری از اعطای ۷۱۷ مورد وام اشتغال به جوانان جویای کار در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله توسعه کشاورزی در اختیار افراد جویای کار این شهرستان قرار گرفته است.

در این مراسم که با حضور مادران جهادی،ارکان خانه احسان و گروه‌های جهادی بسیج در محل سالن ولایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال برگزار شد، با اهدای بسته های سیسمونی کودک به ۱۵ مادر و همچنین با اهدا لوح سپاس از اعضای ارکان خانه احسان و جمعی از کادر درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خلخال تجلیل شد.

دریافت بسته معیشتی جدید دولت با کد دستوری زیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهدای بسته معیشتی به ۲۶۰ هزار خانوار تحت حمایت خبر داد.

حبیب‌اله آسوده افزود: با اجرای پویش ملی یلدای مهربانی، ۲۶۰ هزار خانوار تحت حمایت از بسته معیشتی شب یلدا برخوردار شدند. امسال در پویش ملی یلدای مهربانی حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی در سراسر کشور جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها کمک‌های کالایی شب یلدا به ارزش ۵۵ میلیارد تومان جمع‌آوری، بسته‌بندی و در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

آسوده گفت: هموطنان نیکوکار همچنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

همچنین به مناسبت یلدا پویش ملی «یلدای مهربانی» به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان از برگزاری پویش ملی «یلدای مهربانی» راه اندازی شده بود.

این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

منبع: مهر
آنچه دیگران میخوانند
  • جواد ارسالی در

    خوبه

    • ناشناس ارسالی در

      خوبه ‌‌‌‌ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی