کد مطلب: 27289

فال روزانه شخصی برای متولدین ماه ها + فال حافظ امروز

فال روزانه شخصی برای متولدین ماه ها + فال حافظ امروز

 

 

 

همه ما ایرانیان بدون شک از دوران کودکی با فال حافظ شیرازی آشنایی داریم. زمانی که افراد یک خانواده یا فامیل به مناسبت های مختلف مانند شب یلدا و یا لحظه تحویل سال نو دور یکدیگر جمع می شوند به گرفتن فال حافظ مشغول می شوند. امروز نیز برای شما فال روزانه ستاره شناسی را گردآوری کرده ایم.

فروردین

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که افکار خود در مورد موضوعی که در مورد آن فکر می کردید را بنویسید. ذهن شما تیزبین است و همه چیز را آزادانه بیان می کند. به شما توصیه می کنیم که افکارتان را در قالب یک کتاب یا مقاله چاپ کنید.

اکنون زمان مناسبی برای انجام معاملاتی نیست که در صورت انتخاب اشتباه، نتایج آن ممکن است پرهزینه باشد. امروز  مسائل مالی را باید با نهایت احتیاط انجام دهید.

اردیبهشت

امروز می‌ توانید از استعدادهای هنری‌ تان به خوبی استفاده کنید. ممکن است بخواهید خانه ی خود را رنگ آمیزی کنید، گیاهان جدیدی بخرید یا هر کار دیگری انجام دهید که مکان زندگی تان را کمی آراسته تر کند.

این کار صرف جهت سرگرمی نیست، روند انجام این کار و نتیجه نهایی آن خلق و خوی شما را بالا می برد و شما را برای چند روز آینده روی مود خوب قرار می دهد.

ممکن است نخواهید بپذیرید که شرکا و همکاران در حال حاضر از شما موفق تر هستند اما همینطور است و باید راه‌ هایی برای سازگاری با آن ها پیدا کنید. عصبانی شدن از دست آن ها برای تصمیم گیری بدون مشورت با شما چیزی را تغییر نمی دهد.

خرداد

امروز هنرهای تجسمی را دنبال کنید. نمایشگاهی از یک هنرمند مورد علاقه تان در حال افتتاح است یا شاید تصمیم گرفته اید طراحی یا نقاشی را شروع کنید. یک دوست می تواند در چنین فعالیت هایی به شما بپیوندد. طراحی دوخت و دکوراسیون داخلی می تواند مورد توجه شما قرار گیرد.

به هر حال در یک پروژه جدید مشغول شوید اما انتظار نداشته باشید دیگران از شما حمایت کنند. این یکی از مواردی است که اگر به تنهایی پیش بروید، به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت. آیا واقعا می خواهید در محاصره افرادی باشید که کاری جز شکایت انجام نمی دهند؟

تیر

امروز هر چالشی که پیش بیاید، راه حل های مبتکرانه ای برای آن ها خواهید یافت. امروز قطعا روز خوبی برای ارضای علایق خود، هر چه که هستند، می باشد. شما سخت کار کرده اید و سزاوار کمی زمان هستید که به سادگی بنشینید و از خودتان لذت ببرید. روز خوبی داشته باشید!

اگر بخواهید موفقیت از آن شماست اما باید مطمئن باشید که راه درست را انتخاب می کنید. تقریبا می توان گفت اعتماد به نفس شما به اهداف و توانایی‌ های تان باز می گردد.

مرداد

ممکن است یک تماس تلفنی از طرف دوستی داشته باشید که امروز خبرهای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند شامل موفقیت پروژه ای باشد که هر دوی شما با آن درگیر بوده اید. این خبر قطعا آنقدر مهم است که شایسته جشن می باشد. شما و دوست تان می توانید جشن بگیرید و کمی لذت ببرید! و فردا می توانید پروژه بعدی را شروع کنید.

آماده اید که کنار بنشینید و با شروع هفته جدید به دیگران اجازه دهید رهبری را به عهده بگیرند. تغییراتی در راه است اما اگر قاطعانه احساسات خود را کنترل کنید، تاثیر زیادی روی شما نخواهد گذاشت.

شهریور

امروز می توانید یک دوست صمیمی را با یک هدیه غافلگیر کنید. ممکن است مناسبت خاصی نداشته باشد اما چیزی را در فروشگاه دیده باشید که می‌ دانستید او دوست دارد یا گفته است که می‌ خواهد. شما این کار را برای قدردانی انجام نمی دهید.

اگر امروز میل به بیرون رفتن و گذراندن اوقات خوش دارید، در مقابل آن مقاومت نکنید. فعالیت‌ های اجتماعی بسیار خوب هستند اما برای بهترین نتایج به افرادی که می‌ شناسید و به آن ها اعتماد دارید، بچسبید. غریبه ها ممکن است سرگرم کننده باشند اما می توانند خطرناک هم باشند.

مهر

جایی دور که مدت زیادی است دوست دارید به آنجا بروید، امروز می تواند ذهن شما را به خود درگیر کند. شما ممکن است واقعا مطمئن نباشید که می توانید به آنجا سفر کنید یا نه. با این وجود بررسی آن مطمئنا ضرری نخواهد داشت. کرایه هواپیما چقدر است؟ کجا می توانید بمانید؟ فهمیدن این حقایق ممکن است بعدا زمانی که تصمیم نهایی را گرفتید به شما کمک کنند.

مشکل امروز این است که می تواند شما را با پول کمی که دارید بی پروا کند. آسان گرفتن هر چیز رویکردی نیست که شما را در بین شرکایتان محبوب کند - فراموش نکنید که این پول آن ها هم هست.

آبان

الان باید احساس محبت خاصی داشته باشید به خصوص نسبت به شخصی خاص. ممکن است بخواهید یک شب صمیمی را در یک رستوران برنامه ریزی کنید، از یک گالری هنری بازدید کنید، به کنسرت یا تئاتر بروید و شب خوبی را رقم بزنید.

وقت و انرژی خود را برای توضیح دادن به دیگران برای انجام کارهایی که قصد انجام آن را دارید تلف نکنید، فقط دست به کار شوید و این کار را انجام دهید و بگذارید آن ها در زمان مناسب خودشان این کار را انجام دهند. اقدامات شما در 24 ساعت آینده بسیار بیشتر از کلمات مهم خواهند بود.

آذر

امروز احساس تعلق شدیدی به خانواده یا دوستان خواهید داشت. مهم نیست که چه کاری باید انجام دهید، دعوت آن ها را رد نکنید. آنچه از بودن با دیگران به دست می آورید در حال حاضر مهم تر از هر چیز دیگری است.

ناراحت شدن از چیزهای کوچکی که گاهی اوقات اشتباه می شوند آسان است اما امروز باید روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید و چیزهای کوچک را به حال خود رها کنید. در حال حاضر همه کمی گیج شده اند، پس هم دیگران و هم خودتان را هم در نظر بگیرید.

دی

امروز روزی آرام و به دور از استرس دارید. احتمالا با گروه خود خیلی خوب کنار می آیید، حتی اگر در بین آن ها مشکلاتی وجود داشته باشد. در پایان از کاری که انجام داده اید راضی خواهید بود و به خود افتخار خواهید کرد.

امروز ممکن است چیزی که تا به حال روی آن کار می کردید و تا به حال بسیار ساده به نظر می رسید ناگهان و بدون هیچ دلیل مشخصی دشوار شود. وحشت نکنید. مدتی از آن عقب نشینی کنید و صبر کنید تا دوباره درست شود.

بهمن

عشق امروز جزو اولویت های اصلی شماست. شاید کسی باشد که قلب شما را تسخیر کرده است. می‌ توانید امشب با او به کنسرت یا به تماشای یک مسابقه ی ورزشی بروید. شما باید حضور این شخص را در حال حاضر شفابخش بدانید. در پایان شب از نظر روحی و جسمی احساس آرامش خواهید کرد.

شما انرژی زیادی را صرف مبارزه برای مسائلی کرده اید که شخصا برای شما مهم نیستند و اکنون باید آن انرژی را بگیرید و از آن برای مبارزه برای نیازهای خود استفاده کنید. با ارزش ترین علت همیشه خود شمایید.

 

اسفند

یکی از اعضای خانواده شما که در حال بهبودی از یک بیماری است می تواند از همه کمک های شما قدردانی کند. مطمئن باشید هر کاری که انجام داده اید برای این شخص تفاوت زیادی ایجاد کرده است. با آگاهی از این که مورد قدردانی هستید، آرامش داشته باشید.

منبع : فال روزانه امروز

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی