کد مطلب: 31097

اینترنت رایگان | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه روز مادر دولت | کد فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + لینک ثبت‌نام و کد فعالسازی

خبر خوش رئیس جمهور درباره اهدای اینترنت رایگان به مردم منتشر شد که قرار است از 12 دی 1402 اجرایی شود.

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه روز مادر دولت | کد فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + لینک ثبت‌نام و کد فعالسازی

دهک‌های کم‌درآمد اینترنت رایگان می‌گیرند؟

زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفت: وعده رئیس جمهور درباره اینترنت رایگان دهک‌های کم درامد به زودی محقق می‌شود.

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه دولت + لینک ثبت‌نام

نشهروندان می توانند با ورود از تاریخ 12 دی ماه 1402 به سایت my.gov.ir نسبت به فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت اقدام کنند.

پس از آنکه عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

پیامک اینترنت رایگان اهدایی دولت

به همین منظور دولت پیامکی مبنی بر فعال سازی اینترنت هدیه برای مردم ارسال کرده که تحقق وعده روز گذشته وزیر ارتباطات در خصوص اینترنت هدیه است.

پیام ارسالی به این شرح است: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ 12 دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

اینترنت رایگان

اینترنت رایگان / نحوه ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

«پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد.

پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

اینترنت رایگان

اینترنت رایگان / آیا قیمت اینترنت افزایش می یابد؟!

وزیر ارتباطات چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به اینکه از سال ۹۶ تعرفه‌ها تغییر نکرده است، اما در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات و قیمت ارز افزایش قیمت را داشتیم، گفت: سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی را برای افزایش تعرفه‌ها به اپراتورها اعلام کرده و آن را منوط به افزایش کیفیت شبکه ارتباطی کشور کردیم.

زارع‌پور افزود: هر چند درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم، چراکه در شرایط فعلی کشور امکان‌پذیر نیست. اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بر سقف تورم کشور خواهد بود، البته اگر شرایط وزارت ارتباطات برآورده نشود، حتماً اپراتور را جریمه خواهیم کرد. شرط و شروط نیز به الحاقیه پروانه فعالیت آن‌ها تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه سال ۹۶ برای اینترنت همراه یک سقف و کفی تعریف شده است و ما افزایش تعرفه‌ای نخواهیم داشت. همه چیز بر اساس همان سقف و کف قیمتی است که در سال ۹۶ مصوب شده است. اصلاح تعرفه‌ها در آن قالب انجام خواهد شد.

کد فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود به روش های زیر .

یکی از آسان ترین روش هایی که می توان از طریق آن از ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان همراه دریافت کرد این است که برنامه ایرانسل من را از سایت رسمی ایرانسل دانلود کنید و نصب کنید.

مشاوره بگیر، بهترین رو انتخاب کن و بیمه بدنه رو با بیمه بازار تمدید کن!

البته در این روش فقط یک بار آن هم زمانی که برای اولین بار شماره خود را وارد برنامه ایرانسل من می کنید می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای این کار کافی است “ایرانسل من” را در بازار جست و جو کنید و بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط نیاز به وارد کردن شماره موبایل تان است و انتخاب یک رمز و سپس بعد از ورود به برنامه یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت خواهید کرد.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

اینترنت رایگان ایرانسل روزانه یک گیگ به صورت نامحدود

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگامی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.

نکته : شما می توانید شماره هایی را به صورت رندوم وارد کنید و از غریبه ها دعوت به استفاده از برنامه ایرانسل من کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی