سایت هواداری باشگاه استقلال

هانیه توسلی | هانیه توسلی ازدواج | هانیه توسلی حواشی

هانیه توسلی خودکشی کرد | خبر شوکه کننده از خودکشی هانیه توسلی همه رو شوکه کرد

هانیه توسلی خودکشی کرد | خبر شوکه کننده از خودکشی هانیه توسلی همه رو شوکه کرد

در ادامه ویدئویی از سریال زخم کاری 2 را با بازی هانیه توسلی مشاهده می کنید

هانیه توسلی یکی از بازیگران سریال زخم کاری است که با بازی درخشانش محبوبیتش چند برابر شد .در چند وقت اخیر خبر بازداشت هانیه توسلی در فضای مجازی منتشر شد که این بازیگر این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. هانیه توسلی مجرد است و به گفته ی خودش قصد ندارد هیچوقت ازدواج کند. هانیه توسلی در سال گذشته در کمپین می تو پرده از راز بزرگ زندگی اش برداشت و همه را شوکه کرد. در ادامه بیشتر با هانیه توسلی و زندگی خصوصی و هنری اش آشنا می شود.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر معروف ایرانی است که در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته است. او متولد 14 خرداد 1358 در شهر همدان است. هانیه توسلی پیش از شروع بازیگری به اختلال تلفظ مبتلا بود که علاقه اش به سینما موجب شد این مشکلش را برطرف کند. این بازیگر کشورمان سرپرستی از راه دور یک دختر بچه اردبیلی را برعهده دارد که رابطه اش با او ازطریق سیستم بنیاد کودک است و آنها هر شش ماه نیازهای اصلی این کودک را برای هانیه توسلی می فرستند. خودش هم تلفنی با آن بچه صحبت می کند و برخی مناسبت های مهم مانند تولدش در آذر ماه و روزهای عید برای خانم بازیگر مهربان خیلی اهمیت دارد. خیلی از افراد گمان می کنند هانیه توسلی بینی اش را عمل کرده ولی خودش به صراحت اعلام کرده که بینی اش را عمل نکرده است. جالب است بدانید که این بازیگر سرشناس شب ها تا دیروقت بیدار است و برعکس، صبح ها جبران بی خوابی اش را می کند و خیلی دیر بیدار می شود.

هانیه توسلی

او در خانواده پرجمعیتی رشد یافته و چهار خواهر به نام های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری در سال 1378 فوت کرده است. هما خواهر بزرگ هانیه توسلی مترجم، مهسا جراح مغز و خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

ازدواج هانیه توسلی

با اینکه هر روز شایعات زیادی درباره ازدواج هانیه توسلی به گوش می رسد اما این بازیگر تا کنون هیچ خبری راجع به ازدواج و همسرش منتشر نکرده است.

تحصیلات هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر کشورمان دیپلم خود را در رشته تجربی گرفته و در ادامه، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ادبیات فیلم نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است.هانیه توسلی بازیگر سینما با قرار کفالت آزاد شد.

هانیه توسلی

بازداشت هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما با قرار کفالت آزاد شد، این خبر را طناز توسلی خواهر او در اینستاگرام منتشر کرده است.

طناز توسلی، خواهر هانیه توسلی پیش از این در اینستاگرام از بازداشت این بازیگر خبر داده و نوشته بود: « خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.»

طناز توسلی حالا در اینستاگرام خبر از آزادی خواهرش داده است.هانیه توسلی در تئاتر

سوابق هنری هانیه توسلی از تئاتر تا سینما

هانیه توسلی از سن ۱۷ سالگی در تئاتر به صورت آماتور بازی می کرد، بازی او در نمایش «پدر دوست داشتنی» در یکی از جشنواره های تئاتر مورد توجه نصرالله قادری (داور) قرار گرفت، بنابراین از وی برای بازی در نمایش پدر دعوت به عمل آورد. این بانوی هنرمند بعد از تحصیل در رشته نمایش نامه نویسی توانست در تئاتر نمایش نامه های فراوانی را بازی کند.

هانیه توسلیبعد از مورد توجه قرار گرفتن بازی هانیه توسلی در نمایش پدر، خانم بازیگر برای اولین بار با فیلم کوتاه روی جاده نمناک جلوی دوربین رفت.

هانیه توسلی در تلویزیون

هانیه توسلی در پاییز ۱۳۷۹ با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد، بازی خوب او در سریال «غریبه» به کارگردانی جواد اردکانی که از شبکه دو سیما پخش می شد، زمینه ساز ورود او به عرصه سینما شد.

درخشش هانیه توسلی در سینما

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۰ با فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی تجربه حضور در سینما را بدست آورد. جالب است بدانید که در فیلم سینمایی «سگ کشی» بهرام بیضایی به عنوان سیاهی لشکر حضور داشت، اما بعد از چند سال توانست یکی از بهترین بازیگران سینما شود و جوایزی را نیز کسب نماید.

اوج شهرت هانیه توسلی

اوج شهرت هانیه توسلی مربوط به نقش آفرینی وی در سریال های وفا و میوه ممنوعه می شود، او با بازی در این سریال ها توانست در میان مخاطبان تلویزیون شناخته و مشهور شود.

جوایز و افتخارات هانیه توسلی

هانیه توسلی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۸۲ برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «شب های روشن» شده است. بازی درخشان او در فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی نیز توانست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر سی و یکم را برای او به ارمغان آورد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها