کد مطلب: 33226

قیمت خودرو | قیمت خودرو ساشی بلند | قیمت خودرو هایما

صعود قیمت شاسی‌بلند محبوب ایران خودرو | قیمت هایما در بازار چند شد ؟ +جدول

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو هایما در تاریخ ۱۵ خرداد ماه . برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین هایما وارد سایت شوید.

صعود قیمت شاسی‌بلند محبوب ایران خودرو | قیمت هایما در بازار چند شد ؟ +جدول

قیمت خودرو | آخرین قیمت انواع خودرو هایما برای امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت هایما در بازار

قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳ ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و 840 میلیون تومان شد که رشد 10 میلیونی داشته است.​

هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ نیز در بازار بازار ۱ میلیارد و 615 میلیون تومان قیمت خورد که افزایش 15 میلیونی در یک هفته اخیر دارد.

قیمت هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با رشد 55 میلیونی میلیونی ۱ میلیارد و 810 میلیون تومان اعلام شد.​

هایما اس ۵ نیز ۱ میلیارد و 455 میلیون تومان شد.

قیمت کارخانه هایما

قیمت ماشین هایما S۷ هم امروز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷ میلیون تومان بود.

همچنین قیمت هایما اس هشت در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.

قیمت بازار انواع خودرو هایما برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 

S۵ ۶ سرعته اتوماتیک

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر(نمایندگی)

۹۸۲,۶۸۹,۰۰۰

S۵ ۶ سرعته اتوماتیک

۱۴۰۳| ایران خودرو

صفر

۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰

S۵ ۶ سرعته اتوماتیک

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر

۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر (نمایندگی)

۱,۰۰۷,۰۰۰,۰۰۰

S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس

۱۴۰۳| ایران خودرو

صفر

۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰

S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر

۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۸S

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر

۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۸S

۱۴۰۳| ایران خودرو

صفر

۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۸S

۱۴۰۲| ایران خودرو

صفر (نمایندگی)

۱,۲۱۲,۴۲۸,۰۰۰

هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو

۱۴۰۲

صفر

۱,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰

هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو

۱۴۰۳

صفر

۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰

هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو

۱۴۰۲

صفر (نمایندگی)

۱,۴۸۱,۳۱۸,۰۰۰

منبع: باما

بررسی هایما S7 توربو

هایما S7 به عنوان یک کراس‌اوور نیمه لوکس چینی توسط ایران‌خودرو (سایت خراسان) به کشورمان معرفی شد. حتی نسخه تنفس طبیعی این محصول هم علیرغم تمامی حرف و حدیث‌هائی که پشت سرش بود توانست در ابتدای عرضه مورد استقبال نسبتاً مناسبی قرار گیرد اما در نمونه توربو مشکل اصلی ماشین که مربوط به شتاب اولیه ناکافی و کندی در واکنش‌های پدال گاز در هنگام سبقت‌گیری‌ بود، رفع گشت تا خون تازه‌ای در رگ های S7 جاری شود و توان رقابت با محصولاتی نظیر جک S5 را بدست آورد. البته S7 در برخی موارد مثل فرمان پذیری و ورود صدای پیشرانه در دورهای بالا به داخل کابین، با سطح ایده‌آل فاصله زیادی دارد و از نظر شبکه خدماتی هم مورد پذیرش تمامی شعب ایران‌خودرو قرار نمی‌گیرد اما با این حال بواسطه سواری نسبتاً نرم و فضای جادار کابین، کیفیت قابل قبول، امکانات عالی و توانایی‌های حرکتی مناسب (در نسخه توربو) قادر است به عنوان یک خودرو خانواده برای شهر و مسافرت کارآمد ظاهر شود.

داخل هایما S7 توربو

میتوان گفت طراحان هایما در ساخت یک کابین زیبا و جذاب موفق عمل کرده‌اند و با استفاده از خطوط منطقی و جایگذاری مناسب کلیدها و ادوات، اتاقی ارگونومیک را به مشتریان پیش‌کش نموده‌اند. البته اگر قرار بر مقایسه با تولیدات مدرن امروزی باشد، دیگر نمیشود فضای داخلی هایما S7 توربو را ایده‌آل توصیف کرد، اما باید اعتراف کنیم که این محصول به نسبت قیمت، سال طراحی و رقبای داخلی، شرایط مطلوبی دارد. از دیگر نکات مثبت کابین میشود به استفاده از خطوط قدرتی "که حس استحکام و امنیت را به سرنشینان منقل میکنند" اشاره نمود، ضمن اینکه این سبک طراحی با ظاهر بیرونی ماشین هم هارمونی مطلوبی دارد. همچنین از نظر فضاسازی نیز هایما شرایط نسبتاً خوبی دارد و هم در داخل کابین و هم محفظه صندوق عقب، جای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد. البته با توجه به ابعاد بزرگ بدنه انتظارمان از بابت جای پای سرنشینان عقب اندکی بیشتر بود اما همین حالا هم میتوانیم از شرایط کلی ابراز رضایت کنیم؛ بخصوص که پشتی صندلی‌های عقبی قابلیت تنظیم دارند تا تمامی سرنشینان نشیمنگاه راحت‌تری در اختیار داشته باشند.

هایما

داخل کابین هایما S7 توربو

از لحاظ کیفیت هم شرایط قابل قبول به نظر میرسد و رویه نرم داشبورد و صندلی‌های خوش ساخت هایما حس خوبی به انسان منتقل میکنند ،هرچند در برخی موارد شکایت‌هایی هم از به صدا افتادن زودهنگام کابین S7 به گوش رسیده است.
ضمناً بد نیست اشاره کنیم که دیزاین داخلی هایما S7 توربو با مدل تنفس طبیعی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت‌هایشان به ریزه‌کاری‌هایی نظیر چیدمان نشانگرهای پشت‌آمپر (وجود نمایشگر دیجیتال برای مدل توربو) و کلیدهای قرار گرفته بر روی غربیلک فرمان و مواردی از این دست محدود میشود.
اما جدیداً مدل پلاس هایما S7 هم به میدان آمده که در آن فضای داخل کابین با اصلاحاتی نظیر روکش صندلی‌های جدید، تزئینات داخلی با رنگ بلک پیانو، سیستم مالتی مدیا بزرگ‌تر و جذاب‌تر از قبل، استفاده از یک پنل لمسی شیک و مدرن به جای دکمه‌های معمولی و چند مورد دیگر روبرو شده که تاثیر بسیار خوبی در بهبود فضای داخلی داشته‌اند. البته لازم به ذکر است که مدل پلاس از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوت چندانی با هایما s7 توربو معمولی ندارد به غیر از چند نکته جزئی نظیر تفاوت در طرح آینه‌های جانبی و یکی دو مورد دیگر، در سایر قسمت‌ها همه چیز مشابه مدل قبلی می‌باشد.

طراحی هایما S7 توربو

هایما S7 طراحی زیبا و پر ابهتی دارد؛ بخصوص در نسخه توربو که در آن برخی قسمت‌ها نظیر جلوپنجره و سپر جلو دست خوش اصلاحات شده‌اند، این جذبه ظاهری افزایش هم داشته است. در واقع میتوان گفت این محصول موفق شده با استفاده از خطوط اصولی، حجم‌ دهی منطقی و استفاده بجا از اِلمان‌های آفرودی، ظاهری مناسب را به تصویر بکشاند که هنوز هم بعد از گذشت سالها از زمان عرضه جذابیت‌هایی برای بیننده دارد، هرچند حضور گسترده کراس‌اوورهای جدیدتر چینی در ماه‌های اخیر باعث شده هایما S7 جلوه روزهای اولیه خود را نداشته باشد.

در این بین ممکن است برخی افراد بدلیل کپی‌برداری جلوپنجره از روی تویوتا پرادو و تقلید چراغهای عقب از روی محصولات ب‌ام‌و، از طراحان S7 گلایه کنند که حق هم دارند اما به طور کلی باید اعتراف کنیم که این ماشین برخلاف مصحولات قدیمی چینی یک کپی ناشیانه از تولیدات مطرح جهان به حساب نمی‌آید و از ظاهر پخته و منطقی برخوردار است. از نکات مهم طراحی هایما S7 میتوان به حالت نسبتاً جعبه ای و ارتفاع بلند بدنه‌اش اشاره کرد که این دو نکته باعث شده‌اند ظاهر این کراس‌اوور بر خلاف باطنش، مشابه شاسی بلندهای آفرودر واقعی به نظر برسد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی