کد مطلب: 33168

کرمان موتور | کرمان موتور فروش اقساطی BAC X۳

فروش اقساطی جدیدترین خودرو کرمان موتور آغاز شد | شرایط فروش اقساطی BAC X۳ با تحویل 90 روزه

شرکت خودروسازان بم شرایط فروش اقساطی خودروی BAC X۳ را اعلام کرد.

فروش اقساطی جدیدترین خودرو کرمان موتور آغاز شد | شرایط فروش  اقساطی BAC X۳  با تحویل 90 روزه

کرمان موتور | شرکت خودروسازان بم شرایط فروش اقساطی خودروی BAC X۳ را اعلام کرد.

در این طرح فروش BAC X۳ با قیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان عرضه می شود.

امکان خرید اقساطی به صورت ۱۸ و ۲۴ ماهه وجود دارد و مبلغ پیش پرداخت ۷۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان تعیین شده است.

در این طرح فروش خودرو bac x۳ در رنگ های سفید، مشکی، آبی زنگاری،خاکستری طوسی روشن متالیک، قهوه‌ای متالیک، سبز آبی معمولی و قرمز قابل خرید است، موعد تحویل ۹۰ روز کاری و جریمه تاخیر در تحویل خودرو ماهانه ۳ درصد تعیین شده است.

BAC X۳ پرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

BAC X۳ خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو ، سیستم مالتی مدیا ۸ اینچ ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند و شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود./اقتصادآنلاین

کرمان موتور فروش  اقساطی BAC X۳

مشخصات فنی ماشین بک BAC X3

ماشین BAC X3 پرو خودروسازان بم یک کراس اوور ساب کامپکت بوده که ضمن دارابودن مقداری ارتفاع بیشتر نسبت به خودروهای سواری، ابعاد بسیار جمع و جوری دارد که آن را برای راننده در فضاهای باریک و پرترافیک شهری مناسب کرده است. بک X3 پرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4005، 1760 و 1575 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز معادل 2480 میلی متر است. به عبارتی طول این خودرو تنها چند میلی متر از 4 متر بیشتر است.

بک ایکس3 پرو خودروسازان بم دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی از جیلی بوده که قادر به تولید 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو به وسیله گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده ها به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. دو مد رانندگی اکو و اسپرت نیز برای این خودرو تعبیه شده که توسط نمایشگر مالتی مدیا قابلیت انتخاب هستند.

داخل کابین ماشین BAC X3

خودرو بک BAC X3 پرو به نسبت به کراس اوور اقتصادی کابین زیبا و جذابی دارد. نکته جالب کابین شیشه مثلثی شکلی بوده که بین درب جلو و ستون A ایجاد شده که هم می توان گفت دیده راننده را بهتر کرده و نور بیشتری به داخل کابین وارد می کند و هم اینکه در برخی از قسمت ها نقطه کور ایجاد کرده است. داشبورد و عمده قسمت های کابین از جنس پلاستیک خشک طراحی شده اند که موضوع عجیبی برای یک کراس اوور اقتصادی نیست. فرمان حالتی D شکل داشته و روی آن کلیدهای کنترل کروز کنترل و سیستم صوتی قرار گرفته است. در پشت فرمان نیز در نشانگر عقربه ای طراحی شده که در میان آنها یک نمایشگر دیجیتالی برای کامپیوتر سفری قرار دارد.

کابین و امکانات بک X3 پرو

با اینکه طراحی کابین بک X3 پرو، طراحی به نسبت ساده ای دارد و متریال پرمیوم نیستند. اما در عین سادگی، سبک طراحی بسیار درست و منطقی است. در بخش رودری های BAC X3 Pro ، به طور کامل از پلاستیک خشک استفاده شده است. فقط بر روی دستگیره های سرنشینان جلو از متریال پارچه ای نرم استفاده شده است. اما با اینکه در این بخش از متریال خشک استفاده شده است، وجود طرح های گرافیکی کار شده بر روی رودری ها جلوه مناسبی را به این بخش داده است.
داشبورد BAC X3 Pro
در بخش داشبورد نیز مانند رودری ها از پلاستیک خشک استفاده شده است که برای یک خودروی اقتصادی چیز عجیبی نیست. همچنین در بخش میانی داشبورد از نوعی پلاستیک طرح دار با رنگ روشن استفاده شده است که جلوه خوبی را به داخل کابین بک ایکس ۳ پرو می دهد. در بخش سیستم مالتی مدیا ایکس ۳ پرو از یک نمایشگر ۸ اینچی استفاده شده است که کیفیت خوبی دارد. بسیاری از تنظیمات این خودرو مانند فعال یا غیر فعالسازی سیستم کنترل پایداری و یا حالت های مختلف رانندگی، از طریق این نمایشگر قابل دسترسی هستند.
طراحی بخش سوئیچ کنترل و نحوه قرار گیری کلید استارت بک X3 پرو در کنار سوئیچ کنترل از دیگر نکات جالب طراحی این خودرو در بخش کابین است. غربیلک فرمان X3 پرو از نوع دی کات است و از روی دکمه های تعبیه شده بر روی آن می توان به سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل دسترسی داشت. کلاستر این خودرو از نوع آنالوگ است و در میان عقربه های آن کامپیوتر کوچک سفری قرار دارد که اطلاعاتی مانند ساعت، میزان بنزین ، دما آب و… بر روی آن قابل نمایش هستند.
بک X3 پرو ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی
طراحی کنسول وسط این خودرو بسیار ساده است. دسته دنده بک X3 پرو طرح خلبانی دارد و حس خوبی را به راننده منتقل می کند. در پایین این بخش جا لیوانی قرار گرفته است که امکان خوبی برای این خودرو است. صندلی های این خودرو طراحی خوبی دارند و تا حدی در بر گیرنده هستند. روکش صندلی ها از جنس چرم مصنوعی هستند و صندلی ها به صورت دستی تنظیم می شوند. فضای بخش عقب بک ایکس ۳ پرو با توجه به فاصله محوری ۲۴۸۰ میلی متری، فضای مناسبی است. متریال به کار رفته در این بخش مانند بخش جلو است. این خودرو امکاناتی مانند درگاه USB و کمربند ایمنی کودک در ردیف عقب را فراهم کرده است.
مزایا و معایب بک X3 پرو
مزایا مصرف سوخت پایین - استهلاک کمتر نسبت به رقبا - فضای به نسبت جادار کابین - شتاب قابل قبول - جعبه دنده CVT بهتر از رقبا - پایداری مناسب
معایب امکانات رفاهی و ایمنی نه چندان پیشرفته - خشکی نسبی سواری در بخش عقب - طراحی نه چندان به روز

رقبای X3 پرو خودروسازان بم

بک ایکس ۳ پرو به دلیل داشتن قیمت اقتصادی نسبت به دیگر خودرو های چینی بازار در کنار امکانات مناسب می تواند جز گزینه های اصلی در میان خودرو های زیر یک میلیارد تومان باشد. از رقبا این خودرو می توان به رنو ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، X22 پرو، جک S3 و… اشاره کرد که حریف های قدری برای این خودرو محسوب می شوند.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی