کد مطلب: 32510

قیمت گوشت | قیمت گوشت مرغ | قیمت گوشت گوسفندی

گوشت قرمز و مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید ! | قیمت گوشت مرغ بدون تغییر ماند + جدول قیمت ها

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,133 تومان خرید و فروش شد. قیمت گوشت گوساله هم بدون تغییر است.

گوشت قرمز و مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید ! | قیمت گوشت مرغ بدون تغییر ماند + جدول قیمت ها

قیمت گوشت | بازار گوشت و دام تهران امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت گوشت

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,133 تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,721 تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، 330 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 90 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 640 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 330 هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 333 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته افت را تجربه کرده است./​اقتصادنیوز

قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

پوریان قیمت خرید نقدی هرکیلو دام سبک کشتاری را ۲۲۵ تا ۲۳۰ هزارتومان و مدت دار را ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: برآوردها حاکی از آن است که جمعیت دام سبک با احتساب زایش‌های بهار حداقل به ۷۵ میلیون راس برسد.

منصور پوریان، از عرضه گسترده دام سبک خبر داد و گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک ۷۱ میلیون راس است که ۴۰ میلیون راس دام مولد و ۳۱ میلیون راس دام زیر یکسال که عملا کشتاری است.

به گفته او، در بخش دام سبک از نظر حجمی، عرضه گسترده است و در مقایسه با گوساله وضعیت بهتر است. از طرفی دولت در راستای توسعه پروار گوساله بدنبال فعال کردن تمامی دامداری های پروار است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پوریان از عرضه گسترده گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا، گوشت منجمد زیادی در بازار توزیع می شود که همین امر منجر به بهبود وضعیت دام و گوشت در بازار شد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که جمعیت دام سبک با احتساب زایش های بهار به سبب اشباع بازار گوشت و سطح کشتار پایین حداقل به ۷۵ میلیون راس برسد. چنانچه در گوساله بخش پروار زیاد باشد، تولید در این بخش افزایش می یابد به طوریکه با رشد تولید گوشت قرمز در کشور به خودکفایی صددرصدی می رسیم.

او از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی خبر داد و گفت: گوشت منجمد واردات برای تنظیم بازار وارد می شود، اما میزان آن روزانه نیست.

پوریان قیمت خرید نقدی هرکیلو دام سبک کشتاری را ۲۲۵ تا ۲۳۰ هزارتومان و مدت دار را ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتومان اعلام کرد.

قیمت گوشت

توزیع ۲۸ تن گوشت منجمد در خراسان شمالی

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲۸ تن گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در سطح فروشگاه های این استان توزیع شد.

محمد هندآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان گوشت منجمد در راستای تنظیم بازار و کمک به مصرف کننده توسط بخش خصوصی در سطح استان توزیع شد.

وی افزود: مصرف کنندگان می توانند گوشت تنظیم بازار را از تمامی شعب و فورشگاه های استان تهیه کنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: برنامه ریزی شده است تا برای هفته‌ آینده نیز ۲۸ تن گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در سطح فروشگاه های این استان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت گوشت گوساله تنظیم بازار سه میلیون و ۱۵۰ هزار ریال است و با احتساب این میزان گوشت در مجموع تا ۲ ماه آتی ۸۹ تن گوشت تنظیم بازار وارد بازار استان می شود.

خراسان شمالی یکی از قطب های دامداری و دامپروری کشور است و در زنجیره تولید و ارزش در بخش دام سبک و طیور رتبه نهم کشور را دارد.

در این استان ۲ میلیون و ۳۶ هزار راس دام سبک، ۲ هزار ۳۵۰ نفر شتر، ۸۴ هزار و ۲۳۰ راس دام سنگین و در مجموع حدود سه میلیون واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می شود.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند./ایرنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی